- Bade uyan artık geç kalacaksın, telefonların susmuyor beynim ağrıdı.
Okyanusun bu çırpınışları beni çok eğlendiriyordu. Erken uyanan bir insandım çünkü iş beklemez, bugün hastaneye önemli bir Doç. gelip seminer verecekti evet ben de bir takım konuşmalar yapabilirdim, neden olmasın.
- Ne kadar ağır uykusu var bu kızın ya badeeeğğ uyan artık saat 12.30 geç kalacaksın, saat daha 10 du bu taktik hep işe yarardı.
- çoktan uyanmıştım Okyanus, üstelik saatin 12.30 olmadığını ikimizde biliyoruz.
- kızım sen beni kanser edeceksin madem uyanıksın neden ses vermiyorsun
- çünkü hoş-
- hoşuna gidiyor evet biliyorum sormam hata neyse hadi kalk kahvaltı hazırladım bugün önemli bir günün gitmeden kahvaltı yap.
- çok heyecanlıyım okyanus umarım elime ayağıma bulaştırmam. Sen ne yapıcaksın bırakayım mı seni de
- kliniğe geçeceğim ben de biliyorsun bugün çok hastam var seni dinlemeye gelmek çok isterdim.
- biliyoru.. -telefon çalar- Ah! Emre arıyor dün arayacağım seni dedim ama bir türlü dönemedim.
- Efendim emre?
- Sana da günaydın Bade, hastaneye birlikte geçelim seni 1 saat sonra alırım.
- Biliyorsun Emre bu tarz emrivakileri sevmiyorum orada buluşuruz.
Emre benim üniversiteden arkadaşım kısa bir süre birlikteliğimiz oldu ama birden benden ayrılmak istediği söylemişti, ilk başlarda bunu çok taksamda sonradan pek umurumda olmadı çünkü insanlara bağlanmakta biraz güçlük çekiyordum.
- Hayır bade geçmeden konuşacaklarımız var 1 saat sonra aşağı da ol.
Aa suratıma mı kapattı o, neyin peşindesin Emre anlamıyorum. Ayrıldıktan bir kaç süre sonra dönmek istediğini ama bunu yapamayacağını söylemişti. Tuhaf davranıyordu hastaneye bile çok gelmemeye başlamıştı. Kin tutan bir insan olmadığım için karşılaştığımız zamanlarda normal konuşuyordum.
- Noldu bade ne diyor?
- 1 saat sonra buraya gelecekmiş konuşması gereken şeyler varmış falan filan Emreyi tanıyorsun bu sefer ne söyleyecek inan bilmiyorum diyip güldüm Okyanusta bana hak verip gülmüştü.
-----------------------
- Çok güzel oldun Bade, aşık olacağım diye sana çok korkuyorum ahahaha
- Aşıksın bence sadece kabullenemiyorsun, fazla abartı olmadı değil mi?
- Saçmalama çok güzel gözüküyorsun.
Dışarı çıktığımda Emre arabasına yaslanmış beni bekliyordu. Beni görünce ilk etrafına baktı sonra kolumdan çekip arabaya binirdi. Noluyordu böyle
- Ne yapıyorsun Emre ne bu hareketler
Konuşmuyordu sürekli aynadan bakıyordu, ne için telaşlıydı anlayamıyordum. Hastaneye yoluna girmeyince iyice telaşlanmıştım.
- Emre konuşacak mısın ne bu hallerin ne oluyor? duymuyordu transa geçmiş gibi sağına soluna bakıyordu sürekli.
- İndir beni Emre, duymuyor musun beni indir dedim, nereye götürüyorsun beni.
Elim kapıya gittiğinde birden kapıyı kilitlemişti. Sinirlenmiştim artık.
- Sana diyorum Emre sinirleniyorum artık durdur şu arabay-
Aniden durmasıyla kafamı yan cama çarpmıştım kafamı çevirdiğimde Emre terlemiş ve gerçekten kötü gözüküyordu bir tür panik atak geçiriyor gibiydi.
- Bade ben bir hata yaptım.
Suratıma bakamıyordu. Sakince konuşmak istedim.
- Ne yaptın Emre anlat lütfen.
Kafasını kaldırdı birden gözleri büyüdü. Karşıya baktığımda 3 tane siyah birbirinin aynı araçlar durmuştu. Ne oluyordu burda.
- Noluyor Emre kim bunlar?
- Özür dilerim Bade gerçekten özür dilerim ben.. ben böyle olacağını bilmiyordum Allah kahretsin bilmiyordum.
Ağlamaya başlamıştı. Arabadan 2-3 tane adam indi ve bu tarafa yürüyeme başladılar.
- Bade onlarla gitmen lazım yoksa beni öldürücekler.
- Ne diyorsun sen Emre çalıştır arabayı gidelim lütfen ne işimiz var burda.
Kapının kilidi açılmasıyla artık gözlerim dolmuştu neyin içine düşmüştüm anlamıyordum kaçsam nereye kaçacaktım her taraf uçurumdu.
arabanın kapısı açıldığında iri yapılı bir adam kolumdan tuttuğu gibi beni dışarı çıkarttı o sırada Emreye baktığımda arabayı çalıştırdı ve tam gidecekken bir silah sesi E..Emre'yi vurmuştu.
elim ayağım titriyordu. Emre kanlar içinde yatarken kolumu çekip oraya gitmek istedim ama yapamadım donmuştum kıpırdayamıyordum. aklımı kaybedecektim. Arabadan bir adam indi o da iri yapılı bir adamdı bana doğru geliyordu. kolumu çekmeye çalıştıkça daha da sert tutmaya başladı ayakta duramıyordum artık yaşadığım bu şey bana çok ağırdı.
- Merhaba Bade
ismimin söylenmesiyle kafamı o adama çevirdim. Ağzının kenarıyla gülüyordu. Ben burda kıvranırken zevk alıyordu.
- Neden buradasın öğrenmek ister misin?
- Kimsin sen? Ne istiyorsun benden?
- Öncelikle ismim Karan, Karan Soylu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUM
Romancekaçıyordum neyden veya kimden bilmiyordum, Başıma ne geldiyse hep bu aptal merakımdan geldi. Evet bizim hikayemiz bir uçurumda başladı belki de bir uçurumda son bulacak. Ama bence hikayeyi sizde merak ediyorsunuz.