~Acı gerçekler~

38 11 1
                                    

Zeynep ve Tolga 2 yıl önce  tıpkı az önce yaşanılanlar gibi bir telefon konuşması yapıp yine aynı şekil apartmanın önünde buluşurlar fakat bu sefer Nihat bey kızına telefon etmez .
Tolga'nın motobisiklet'ine binip hızla ilerlerler Zeynep çok mutlu bir o kadar da aşık bir vaziyette neşeyle kahkahalar atmaktadır .
Tolga gittikçe hızlanmaya başlar , Zeynep biraz korkmasına rağmen sevdiğine sımsıkı sarılıp anın tadını çıkarır .

Tolga yol ilerledikçe daha da hızlanmaya devam eder ve aralarında şöyle bir konuşma geçer:

Zeynep ürkek bir ses tonuyla  "Tolga biraz yavaşlar mısın ?"

Tolga ise gülümseyerek "tamam ama sende bana daha sıkı sarıl" der

Zeynep sarıldığı halde Tolga'nın dediği olsun diye daha bir sıkı sarılır sevdiğine ,

Zeynep :

" Beni hiç bırakma olur mu ?"

Tolga :

"Bırakmam sevgilim seni benden yalnızca ölüm ayırır " derken

Karşıdan gelen araçla kafa kafaya çarpıştılar , iki sevgili yere yığılır
Zeynep kanlar içinde üç beş adım uzağında hareksiz yatan sevgilisinin yanına zoraki bir vaziyette  sürüne sürüne gelir , Zeynep gözyaşları içinde Tolga'nın elinden tutar , Tolga'nın her yeri kan içindedir ve Tolga'nın ağzından burnundan kanlar gelirken zar zor konuşur.
"Dememişmiydim ben sana bizi yanlız ölüm ayırır diye" derken oracıkta gözleri kapatır , Zeynep acı içinde ağlayarak oracıkta yığılıp kalır .

Tolga o gün olay yerinde hayatını kaybetmiştir Zeynep ise 2 ay komada Kalmıştır ve herşeye rağmen hayata tutunup iyileşmeyi başarmıştır ama aradan 2 yıl geçmesine rağmen hâlâ bir türlü tek aşkı olan Tolga'nın öldüğünü kabullenememiştir.

Ve Zeynep Tolga'nın yaptığı fedakarlığı asla unutmaz...

Çünkü yıllar önce olan o olayda Tolga tek kask'ını sevdiğine zarar gelmemesi için Zeynep'e takmıştır.
Eğer o kaza öncesi o tek kask'ı sevdiği kıza takmasaydı Zeynep beyin kanaması geçirip ölecekti.
Zeynep bu yüzden o kask'ı taktığı için pismandır.

~~~~
Peki ya Zeynep'in bu gün konuştuğu kimdi? herşeye rağmen Tolga'nın yaşamasını umut etmişti .
Zeynep 'in O konuştuğu kişi kimdi ve onunla gitse ne olacaktı  peki ?

...

Evet o Tolga değildi ve Zeynep onunla gitseydi o kaza anını tekrar yaşayacak ama bu sefer Tolga yerine o ölecekti.
Zeynep halüsinasyon mu görüyordu yoksa ?
ama bu yaşanılanların gerçek olduğundan çok emindi .
Peki ya Tolga kılığına bürünen kişi kimdi ?
Zeynep' i öldürmek mi istemişti ?

Yoksa bir kötü cin miydi ?
Yada onun canını almaya gelen bir azrail miydi ?

Zeynep düşünceler içinde boğuşurken tek bildiği şeyin ne olduğunu iç sesiyle ortaya koyar .
"Tüm yaşanılanlar gerçek mi bilmiyorum ama hissettiklerim gerçekti "  diye içinden geçirir .

&

Tüm olaylar sonrasında Zeynep hayattadır ailesi ona hastanede iyi bir psikolog bulur , Zeynep herşeye rağmen savaşarak hayatına devam eder.⛓

YARIM KALMIŞ UMUTLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin