2. Раптовий біль

404 39 1
                                    

Невдоволений погляд чорних очей був прикутий до пари, що шепотілася в кутку кабінету автошколи.  Чімін стиснув щелепу, заграли жовна на вилицях, кажучи про те, що той злиться.  До Юнгі причепилася дівчина – бухгалтер автошколи.  Чімін не раз бачив їх разом, коли приходив на заняття, що неймовірно дратувало його, і це було чудово видно.

  Хосок, найкращий друг Юнгі, з усмішкою спостерігав за емоціями на обличчі Пака і, коли той глянув на нього, пограв бровами, киваючи у бік Міна та дівчини.  Чімін лише пирхнув і відвернувся до стіни, не бажаючи більше дивитися на їхні кокетства.

  Хосок пустив тихий смішок, одразу ж одержуючи гнівний спопеляючий погляд.

  - Як мило, Чімін-а, - проворкував хлопець, - Ти так сильно ревнуєш...

  - Ні, - обірвав його Чімін, опустивши погляд, - Віддай мої квитанції.

  – Зараз, – знову широка посмішка, – роздруковуються.

  Чімін дістав телефон, втикаючись у нього, щоб не дивитися на Хосока, що знущається, і на Юнгі з дівчиною.  Усередині все болісно стислося, а шлунок зав'язався у нервовий вузол.  Стало прикро, що Юнгі так легко дарує комусь свої усмішки, хоча, насправді, чому б і ні.  Чімін не може заборонити йому усміхатися іншим, але так хочеться.  Хочеться, щоб яскраві та щирі посмішки були тільки для Чіміна, щоб погляд Міна був спрямований лише на Пака.

– Я складаю розклад водіння, – пошепки інформує його Хосок.  Чімін незрозуміло піднімає брову в питанні.

  - І?

  – Від мене залежить, хто з яким інструктором буде.

  - І що... - Чімін замовкає, розуміючи, до чого хилить хлопець.

  Хосок нахиляється до його вуха, шепочучи, ніби по секрету:

  - Я можу тебе записати без черги до нашого Юнгі, - і безневинна посмішка, що оголює ямочки.  У Чіміна погляд спалахує, але він старанно ховає посмішку.  Він все ще пам'ятає, що Хосок є найкращим другом Юнгі, і що перший з легкістю може видати Чіміна старшому.  А цього поки що не було у планах Пака.

  - Було б непогано, - навмисне байдужим голосом каже Чімін і додає, - Він добрий наставник.

  Хосок тільки тямуще і задоволено хмикає.  В його очах танцює хитра лисиця, і вони, не приховуючи, кажуть, що бачать його, Чіміна, наскрізь.

UnbearableWhere stories live. Discover now