14. В селі

245 24 0
                                    

Джин, роздмухуючи вогонь, кидає на хлопців, що світяться від щастя, швидкий погляд і помічає:

- Щось ви довго.

Юнгі неодмінно веде плечима, нахиляючись до м'яса, щоб краще розглянути його, а Чімін, ховаючи посмішку, сідає до бабусі і допомагає їй нарізати овочі.

- Міські, - беззлобно кидає бабуся.

- Бач, і що, що міські? – обурено вигукує дід. – Зате подивися, як акуратно, – і простягає бабці відро.

- Молодці, молодці, - киває головою жінка і більше не звертає ні на кого уваги, займаючись своїми справами. А дід, щось бурмочучи собі під ніс, несе відро назад у підвал, щоб зберегти його до наступного літа.

Юнгі, намагаючись відверто не вирячитися на Чіміна, насаджує м'ясо на шампур, попутно додаючи овочі. Сокджин метушиться поруч, теж готуючи м'ясо до вогню, але дуже підозріло для Пака, який спостерігав за їхніми діями, так це те, що брат час від часу окидав їх примруженим поглядом, оглядав з ніг до голови.

Мучачись здогадками про те, що Джин їх спалив, Чімін зовсім не вловлює розмови, але бабуся штовхає його ліктем, змушуючи подивитися на себе.

- Ти чого в хмарах літаєш? Виглядаєш як твій дід, коли він був закоханий у мене без пам'яті.

Дід, тільки пройшовший, голосно регоче, промовляючи:

- Ой, подивіться на неї. А сама. Ти була без розуму від мене!

- Ти старий. Пам'ять підводить тебе, – махає на нього рукою бабуся. Дідусь широко посміхається і від щирого серця цмокає її в голову, за що отримує букетом кропу по голові.

Хлопці хитають головою, з усмішками дивлячись на лайку старших.

Незабаром бабусі набридає, і вона повертається до Чіміна, велелюбно обійнявши його.

- Внучку, ти все ж таки придивись до Юни. Така красуня, розумниця. По городу батькам допомагає, їсти готує, – Чімін закочує очі, натягнуто посміхаючись, – За курями та гусями стежить. Завжди вітається!

- Ба-а, - мученицьки стогне хлопець, ухиляючись від обіймів, і випадково натикається на пильний, сповнений ревнощів погляд. Юнгі відводить очі, агресивно помішуючи вугілля, хмурить брови.

- Що ти пристала до нього, - каже дід, - Сам вирішить з ким одружитися.

Бабуся показно кривиться, але наполягати припиняє.

UnbearableWhere stories live. Discover now