(April 13- Kelas Preparation/ 📍 Pondok Belajar)
Medan perang dah tersedia. Aku akan bertarung dengan semangat. Dengar ni! Aku cakap, korang kena dengar. Aku akan menang perlawanan ni. So, perlawanan akan diulas oleh Encik Beruk Semangat plus playboy equal senget. Eh? Betul la tu.
"Saya Abdul Hadi, pengulas perlawanan hari ini. Kita bersama akan saksikan perlawanan sengit antara Osama masin sekicapnya dan Baby pendek se-babynya",
Hah? Apo kau cakap ni pakcik?
Oma: Mula cepat bodo
Cikdi: Perlawanan ini namanya XOX. Sape yang first dapat linekan X atau O secara sebaris dalam kotak permainan, kira menang!
Sudah! Aku menyesal cakap pasal dia nak ulas tadi. Berbelit dah dia merapu. Sakit telinga aku macam ni. Dah macam beruk duk mengilai. Eh? Beruk mengilai ke? Ke ber uuu~~aa
Cikdi: Oma mulakan dengan O di tengah2 kotak
⬜⬜⬜
⬜⭕⬜
⬜⬜⬜Oma: Senyap bodo
Cikdi: Adam sila balas,
Sebelum aku balas dengan cucuk pen ni dekat mata kau, baik kau berhenti bersuara macam tu. Dia ingat perlawanan bola ke. Kuat pula tu. Ni species Rul, tertelan microphone. Cuma Rul terjerit mengejut. Cikdi pula mengarut mengejut. Bagus dua² kawan. Lepas ni boleh buat recorder beruk dah. Nak tengok ada tak yang nak beli.
Aku lukis X dekat atas kotak line pertama bahagian kanan.
⬜⬜❌
⬜⭕⬜
⬜⬜⬜Cikdi: Adam telah serang dari atas kanan ye..mari kita lihat apakah tindakan Oma seterusnya
Oma: Heyyyyaaaahhh
⬜⬜❌
⬜⭕⬜
⭕⬜⬜Aduhai...aku main game XOX ke? Main bola sepak. Konfius teruk ni. Tak boleh main secara normal ke?
Cikdi: Nampaknya Oma memberi balasan ganas kepada Adam
Oi?! Apa yang ganasnya. Aku tiba2 rasa nak koyak kertas yang kami main ni. Makin over ulasan dia. Aku nak main secara normal je tadi. Haish jalan je la.
⬜⬜❌
⬜⭕⬜
⭕⬜❌Cikdi: Wahhh!! Permainan semakin sengit ye
Hhmmmm...sangat sengit. Sengit yang takleh bawa bincang dah. Kalau gempa bumi pun, kami masih bergaduh atas helaian kertas ni. Sengit kan? Sengit macam otak dua ekor ni.
⬜⬜❌
⬜⭕⭕
⭕⬜❌Cikdi: Yaa!! Oma telah mengambil pilihan paling tepat untuk menghalang Pemain Adam score...mari kita lihat apa tin..
X sempat habis Cikdi nak mengarut. Tiba2 muncul satu tangan lukis something atas kertas game tu. Dia lukis gambar garisan melengkung panjang. Automatik kami tiga tengok tuan tangan.
Rul: Hi! Nak main juga boleh?
Rul soal sambil sengih.
Oma: Bodo la, kau conteng apa gila?
Rul: Ouh aku lukis d*ck kau
Huh?
Cikdi: Patut besar
Hah? Oi!
Oma: S*al la
Rul: Hehe...sama2
Haish..aku tak dengar. Tak dengar. Serius x dengar. Diarong mencarut macam minum air je.
Rul: Nah
Baru aku perasan,Rul tak muncul dengan tangan kosong. Dia ada pegang beberapa helaian kertas. Dia hulur sorang satu.
YOU ARE READING
SWEET HUBBY ( B2:SWEET BUDDY)
Любовные романы(BOOK 2: SWEET BUDDY) Cuti pertengahan penggal pertama habis. Kembali ke sekolah! Hidup Adam makin berubah..... Adam: Aku ade boyfriend perangai beruk! "Hah? Takmau paham!!!..Baby takmau comel²....nanti I mati", 😎 Adam: BERUK!! ++++++++++++++++++++...