1. BÖLÜM: Yeni Bir Başlangıç(Part 1)

42 4 14
                                    

Kronos, yavaşça gözlerini araladı. Bir mağaranın içerisinde olduğunu fark etti. Kendinde değildi.

Kronos: "Ben... neredeyim?"

Kronos, ayağa kalkmaya çalıştı. Fakat kendini her zaman hissettiği gibi hissetmiyordu. Bir şeyler farklıydı. Kronos, boyunun kat kat kısaldığını fark edip vücuduna baktı. Tüylerle kaplı bir vücudu vardı. Dört ayağı üzerindeydi. Bu içine bir şüphe düşürmüştü.

Kronos: "Dur bir saniye.... Sakın bana..."

Kronos, yavaşça arkasını döndü. İki asil kurt, dillerini çıkarıp gülümseyerek Kronos'a bakıyordu. O an her şey Kronos'un kafasına dank etmişti.

Kronos: "Hassiktir! Köpke olarak reankarne oldum! Tanrı puştluklarımdan ötürü beni köpeğe çevirerek cezalandırdı mı yoksa?"

Evet. Kronos, bir kurt ve bir bozkurt tarafından doğurulmuş olmasına rağmen bir köpek olarak doğmuştu. Kronos, anne ve babasının yanına ilerlemeye çalışırken düşüverdi.

Kronos: "Oh, doğru. Bu bedene o kadar çabuk alışamam. Aklımda onlarca soru var. Ancak bunların üzerine kafa yormadan öncesinde..."

Kronos: "...yeni bedenime alışmam lazım." Hev!

***

Aradan 2 gün geçmişti. Kronos, artık yürüyebiliyordu. Ancak günleri sadece uyumak ve beslenmekten ibaretti. Kronos. Etrafta dolaşırken bir yandan düşünüyordu.

Kronos: "Aradan 2 gün geçti. En sonunda yürümeye başladım. Bu bedende hareket etmeye alıştım. Şimdi en önemli soruya gelelim. Önceki dünyamda mıyım? Yoksa bambaşka bir dünyada mıyım?"

Kronos, bunun ardından sırıtıp kendi kuyruğunu kovalamaya başladı.

Kronos: "Bunu da çözeriz! Bu hayatımda kendimi eğlenmeye ve canım ne isterse onu yapmaya adayacağım!" Hev hev!

Kronos, bir süre daha kuyruğunu kovaladıktan sonra duraksayıp tekrar düşünmeye başladı.

Kronos: "Pekala. Elimizdeki bilgileri değerlendirelim. İki kurttan çıkan bir köpeğim. Ayrıca doğumum mağara benzeri bir yerde gerçekleşti. Nedense burada gün yüzüne çıkan bir yer yok. Bu da kendi dünyamda olup olmadığımı anlamamı oldukça zorlaştırıyor. Neredeyim lan ben?"

Bu esnada baba bozkurt dönmüştü. Dev bir peygamber devesi avlamıştı. Kronos, bunu gördüğü gibi sevinçle atılıp baba kurtun yanında zıplamaya başladı.

Kronos: Hev hev! "Oooo! Şifa mı yakaladın peder?"

Baba kurt, Kronos'a kendi parçasını verdi. Kronos, bunun ardından yemeğine gömülüverdi.

Kronos: "Mhmm, amazing! Bal gibi!"

Tam bu esnada Kronos'un kafasında bir ses yankılandı.

BİLDİRİM

[Yeni beceri elde edildi; "Zehir Direnci"]

Kronos, bu ses üzerine yemeğini bırakıp kafasını kaldırmıştı. Bir süre tek bir noktaya dalarak düşündükten sonra olayı tek seferde kavrayıp sırıtmıştı.

Kronos: "Dur bir saniye. Bir şey yedikçe yetenek mi elde ediyorum!? Hassiktir! Hangi dünyada olduğum artık fark etmiyor! Kendi dünyamda doğduysam dünyaya hükmeden bir köpke olabilirim! Başka bir dünyada doğduysam dilediğim kadar fantazi yapabilirim! Çök Kronos, çök!"

That Time Whole Class ReincarnatedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin