#3

980 54 31
                                    

ayrıca ekleme yapmak istiyorum ki düz yazım baya kötü, nasıl halledeceğim bakacağız artık.
______________________

Kapı ziliyle birlikte ağzına attığı üçüncü naneli şekeri hızlıca yuttu ve bu boğazının yanmasına sebep oldu. Öksürüklerle birlikte kapıya gittiğinde kim o diye sormayı akıl edebilmişti.

"Benden başka kim gelebilir sence salak." cevabını aldığında ise kapı kolunu çekip arkasında koca bir beden bırakıp koşarak mutfağa gitti. Büyük bir bardağa su doldurup kafasından aşağı dikti.

"Shoyou, iyi misin?" diye seslendi tobio salondan.

"iyiyim. Geliyorum." son kez öksürerek boğazını temizledi ve üstünü düzeltip salona ilerledi. Neden olduğunu bilmediği şekilde gergindi.

Salona adımı attığında karşısına çıkan kageyama ile yalnız olmadığını anladı. Yanakları kızarmıştı ve bakışlarını kaçırıyordu.

"Hoşgeldin. Ortam çok garip oldu birden...rahatına bak." Sesi içine kaçmış gibi hissediyordu.

yavaş adımlarla sevgilisinin yanından geçip koltuğa oturacaktı ama beline sarılan kollar ile olduğu yerde durdu.

"Kaçıyorsun. Farkındayım bu durum çok utanç verici ama istediğin bu değil miydi?" Alnını kendisinden kısa bedenin alnına bastırmıştı.

"Seni seviyorum. Bir daha asla seni sevmediğimi düşünme."

"İçine cin mi kaçtı? Benim tanıdığım tobio böyle değil." kıkırdadı. "Ayaklarım ters değil korkmana gerek yok." .

birkaç saniye alınları birbirlerine yaslı şekilde öylece durdular.

"Dudaklarını arala ki seni öpebileyim." Bu cesaretin nereden geldiğini sorgulayan Hinata, bir anda karşısında gözleri kapalı ve dudakları aralı tobio ile karşılaştı.

"Çok sevimlisin."

ilk başta tereddütle dudağını onunkilere sürttü. Çok sıcaktı. Her zaman yaptıkları gibi karşısındaki dudaklara minik öpücükler bıraktıktan sonra dikkatlice parmak uçlarına kalkıp karşısındaki hafif gri dudaklara kendininkini bastırdı.

Tobio'nun alt dudağını ne yapacağını bilemez halde öylece emerken, tobio'da onun üst dudağını öylece öpüyordu. Shoyou'nun belindeki kollar sıkılaştı. O da kendi kollarını karşısındaki bedenin yanaklarına koydu.

(Buradan sonra anlatim seklini degistirmisim kusura bakmayin artik degistirmeye asiri useniyorum hdkahdkask)

Ağızları açılıp kapanırken öylece dudaklarını emiyorlar ama bu onlara cennette gibi hissettiriyor.

Shoyou yavaşça öne adımlar atmaya çalışıyor. Bunu anlayan Tobio'da geriye doğru gidiyor. En sonunda ayakları koltuğa çarpınca bedenini arkaya atıyor ve Shoyou'u kucağına çekiyor. Minik beden bacaklarını onun beline sarmışken, o da kollarını boynuna doluyor.

Hareketleri yavaş yavaş hızlanınca bu sefer birbirlerinin dudaklarını koparırcasına çekiştirmeye başlıyorlar. Shoyou arada dilini sokmaya çalışıyor ama başarılı olamıyor.

loverboy | kagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin