#vampireuniverse

309 21 17
                                    

upuzun bölüm yazmistim ve silindi. Sikerim boyle isi diyip yeni fikirle yazmaya başladım.

Ben ne okuyorum amk dememeniz için bilgiler!

-bu evrende vampirler, kurt adamlar ve normal insanlar var. İki vampir çocuk yapabilir ama vampir ve kurt ilişkisinden çocuk çıkmaz. Toplum bu ilişkiyi desteklemez.

-Kenma'nın annesi safkan ve babası melez olduğu için Kenma'da melez bir vampir.

-Shoyou ve Tobio da safkan. Çocukları da safkan doğuyorlar.
___________

"Oğlun sana benzemiyor işte, şunu kafana sok kageyama tobio."

"Mavi gözlerini görmüyor musun? Bana benziyor işte."

İkilinin gözü yatağın üzerinde parmağını emen bebeğin üzerinden ayrılmıyordu. aslında bakarsanız mavi gözlerin ileride değişeceğini Tobio'da biliyordu, sadece kendisine benzediğine dair savunmaya ihtiyacı vardı.

"O bir safkan, kesinlikle gözleri değişecek. Hatta eminim ki amcasına çekecek." Bokuto gururla kollarını beline koydu ve göğsünü kabarttı.

"O bir kurt adam değil Bokuto. eminim ki Kenma'ya benzeyecek." Bu sefer göğsünü kabartan Kuroo'ydu. Çocuğun kenma'ya benzediğinden oldukça emindi.

"Kenma melez, hala yarı insan özellikleri taşıyor. Bana benzemesi daha muhtemel." Oikawa hala telefonunu bebeğin fotoğraflarıyla doldurmaya devam ediyordu. " Benim kadar muhteşem olacağına yemin edebilirim."

"Kime benzerse benzesin sorun değil, çok güzel olacağı belli." Tadashi'nin son sözü demesiyle herkesin gözleri çocuğun üzerinde toplandı.

"Bir şey demedim be. Bunlar sadece doğrular."

Bebeğin adını Gen koymaya karar verdiklerinde ise çevreden tepkiler gelmekte gecikmemişti. Genellikle kız çocuklarında tercih edilen bu isim, Hinata'nın çocukluğundan beri sevdiği kageyama'yla onlar için önemli bir yere sahipti.

Hinata, doğumdan sonra hızla kilo kaybetmeye başlamıştı.Doyumsuz bir iştahla uyanırdı. Kan istediği hakkında çığlıklar atar, kan ağzına girdiği an kusardı.

Vampirler için doğum zorlu bir süreçti. Tarihte bir ay boyunca kendine gelemeyen vampirler olmuştu. Safkan bir çocuk doğuracaksanız eğer, güçlü olmanız önemliydi.

Gen'in doğumu bir ay önce gerçekleşmişti. Büyüdükçe Hinata'yı tüketmeye başlamıştı. Yavaş yavaş, derinden, hinata'yi öldürüyordu. Bunu öğrendikleri an ani bir doğuma alınmıştı genç anne. Zorlu geçen ameliyat sonucu çocuk sağlıklı bir şekilde doğsa da, hinata bu olaydan çok yıpranmıştı.

Güçlü kişiliği ve inancı sayesinde üç hafta içinde toparlanmıştı. Hala yürümek için onun zorlu bir hâldi. Bu süreç içerisinde kocası ve arkadaşları yardım etseler bile, Hinata kendine yetememekten nefret ediyordu. Bebeği kucağına yeni yeni alabilmeye başlamıştı.

Kolları gücünü yeni topluyordu. Neredeyse öldüğünü düşünmüştü. Vampirler ölmezdi, ölemezlerdi.

"Neredeyse bin yaşıma bastım yine de beni on sekiz sanıyorlar. İnsanları anlamıyorum."

"Vampir evliliklerinin ensest olmasından konuşmayacaksak gidiyorum." Atsumu'nın isyanı tamamen göt ağrısındandı. Kendisinin Sakusa ile olan ilişkisi desteklenmediği için ortalıkta aşk görmekten nefret ederdi.

"Kurtadamseksüel olduğunu düşünüyorum Atsumu. Sadece kendine bir vampir bul."

"Sen de bir kurtadamla evlisin sayın vampir keiji bey. Sizin ilişkiniz çok doğru da benimki mi yanlış?"

"Susun be. Burada doğum yapan benim. Benimkiler hariç herkes bi siktir olup gitsin şu odaya hava girsin. Göt kadar odaya girdiniz oksijen kalmadı etrafta bu gidişle cips paketinin içerisinden hava alacağım." Doğumun zaman geçmesine rağmen bu süre vampirlere göre düşük bir orandı. Doğumun sürecinden artık bahsetmek istemiyorum biraz kagehina artık yeter be yazar bey.

"Herkes dağılsın Gen bir ailesiyle yalnız kalsın amk. Etrafa doluştunuz bebe neye uğradığını şaşırdı."

Böylelikle odada başbaşa kalabildiklerinde derin bir nefes aldı.

"Sonunda! Aşiret gibi yığıldılar odaya nefes alamıyoruz."

_______

Bölüm sayısını on üç yapmak için bunun part ikisini yazacağım JDWKHRWKHDKWHDKW

ha bir de en yakın arkadaşıma aşık oldum nasıl

loverboy | kagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin