#9

519 38 71
                                    

[özel bölüm!!]
Altı yıl sonrası

"Shoyouu!!! Shoyoooouuuuu! Kalk artık."

"Burnun gıdıklıyor."

"Kahvaltı hazırlamaya gidiyorum kalk duş al sende." kulağımın dibinde konuşmaya devam ediyor. Ben kalkmadıkça belimdeki kolları sıkılaşıyordu. Yüzünü saçlarımda dolastırıyordu ve burnu enseme her değdiğinde içim ürperiyordu.

"Uyumak istiyorum." Uykulu sesim yüzünden ne dediğimi ben bile zar zor anlarken, üç senedir hayat arkadaşım olan adam tekte anlamıştı belli ki. Ellerini tişörtümün içinden geçirip karnımda hareket ettirmesiyle tüm uyku perilerine sayonara demiş oldum.

"Sabah sabah bunu yapmanın hiç sırası değil."

"Kalk o zaman. Haftaya maç var."

"Haftaya değil mi? Neden şuan kalkıyorum kiii?"

Kageyama'nın kolumdan tutup çekmesi ve yeri boylamam tahmini iki dakika sürdü. Sonunda kalkıp duşa girmem ile kageyama yüzündeki sırıtışıyla mutfağa ilerledi.

Koca bir haftanın dağınıklığı toplamak istercesine hamamdaymışım gibi süren duşun ardından, hala sular damlayan saçlarım ve kolsuz tişörtümle mutfağa girdim.

"PANKEK Mİ YAPTIN LAN." bu anı bağırışımla kageyama hafif irkildi ve arkasını döndü. Tavadaki kalan son pankeği aldı ve tabağa koydu.

"Sen seversin." dedi yanağıma öpücükler bırakırken. Ben de kollarımı onun geniş omuzlarına bıraktım. "Beni kendimden iyi tanıyorsun."

"Kocan harika biri tatlım." dedi gülümseyerek. Yüzüme yaklaşarak burnunu benimkine sürttü. Belli ki o da duş alalı çok zaman olmamıştı ki şampuan kokusu burnumu doldurdu.

"Yemekten sonra markete gitmeliyiz." dedim aynı pozisyonda. Üst dudağıma küçük bir öpücük bıraktı ve bacaklarımı beline sardı. Mutfaktan çıktığımızda niyetinin ne olduğunu yeni yeni anlıyordum.

"PANKEKLER SOĞUYACAK APTAL!"

"ısıtırız."

_____________

Ağrıyan belimle yaptığım kahvaltıdan sonra nihayet markete gelebilmiştik. Yolda iki genç kız kageyama'yla fotoğraf çektirmek için yanımıza geldiler ve elime telefon tutuşturup sevgili kocamın (!) kollarına sarıldılar.

"Gerçekten televizyonda göründüğünden daha yakışıklıymış!" kızın ve arkadaşlarının çığlıkları havada süzülürken ağızları açık ya da saçları dağınık fotoğraflarını çektim. En sonunda telefonu rastgele birinin eline bırakıp Kageyama'yı elinden tutarak  en yakındaki markete soktum.

Yüzüne bile bakmadan alışveriş sepetini eline bıraktım ve ilerleyerek sebze bölümünden poşet aldım.

"Anlamıyorum ki insanların gündelik hayatları diye bir şey var. Bir anda öyle yapışmak da ne öyle. Benim kocam o adam heyt ahali. O adamla birlikte büyüdüm ben! Aşık olduğu kişi benim. Evlendiği kişi benim." ben kendi kendime söylenirken Tobio peşimden gelmeye devam ediyordu. Bazen gülümsemesini hissederdim. Bu da o anlardan biriydi.

Bilirdim ki Tobio ne zaman gülümsese etrafa başka bir hava yayılırdı. Görmeme gerek olmazdı, o sıcaklığı hissederdim. O sıcaklığı tanırdım.

Mavi renk balıkçı şapkamı çıkarıp kolumun altına tutuşturdum ve en yakındaki domatesleri alıp alışveriş sepetine bıraktım. Yanından paketlenmiş biberi ve kabağı da da alıp Kageyama'nın koluna bıraktım. Bu kıskandığımın göstergesiydi.

__________

Oldukça yavaş geçen market alışverişinin ardından eve döndüğümüzde tripli kalmaya dayanamamıştım. Poşetleri yere koyup benden oldukça uzun bedenin büyük ihtimalle tek ulaşabildigim yeri olan beline kollarımı sardım.

"Biraz böyle kalabilir miyiz?"

Tobio, soğuk görüntüsünün aksine teması severdi. Sevilmeyi severdi.

________________

Askim:

bu aglayip duruyor
Ne yapmam lazim

mandalina

Ne bileyim
Yemegini yedi mi

Askim:

Bilmiyorum bakiyim

Yemis

mandalina:

Parka falan gitseydiniz

Askim:

Sivas kangaliyla parkta ne yapalim amk
Ben salincaga binerim o da sallar

mandalina:
BAK SİMSİ LİSTE CİKARİYORUM
ANTRENMANA DONMEM LAZİM

1- YEMEĞİNİ YESİN
2- DİSARİ ÇIKAR SİCSİN
3- GOTUNU TEMİZLE
4- EVE GERİ GOTUR
5- SEV
6- TARA FALAN BİR SEYLER YAP

biraz daha antrenmana donmezsem atsumu topu kafama atacagini soyledi
Gorusuruz canim dikkat et hayvana

askim:

O bana dikkat eder😭
Koltukta yatiyor suan
Az once haliya gotunu sildi sanırım
Ama cok komikti

mandalina:

HALİYİ COPE AT
ANTRENMANA GERİ DONUYORUM
umarim sinirlerim catlamaz da gorusuruz hayatim bay artik yeter

Askim:

DİKKAT ET KENDİNE
ATSUMUYA SOYLE
KAFANA TOP ATARSA
BEN DE
KAFASİNA SERVİS ATARİM
SAKUSAYA ATARIM HATTA
MİLLETİN YAVUKLUSUNA TOP ATMAK NEYMİS GORSYN YAVSAK

KOPEGİN KAKASİ GELDİ SANİRİM BEN KACİYORUM GUZELLİK
EVE GELİNCE GORUSURURZ


"salak bu çocuk."

"ANLADIK EVLİSİN YETER GERİ DÖN ŞU ANTRENMANA."

"Sen de sakusa'yla fingirdeşiyorsun ne yapalım." Dedim. En büyük hazinem olan telefonuma zarar gelmesin diye çantama atıp her ihtimale karşı fermuarını kapattım.

"Sakusa birazdan ikinizi de parçalayacak." Bokuto'nun ciddi olması kesinlikle acil durum olduğu anlamına gelirdi.

"Tamam yapalım şu antrenmanı, evde sivas kangalıyla vs atıyor tobio."

________________

oc kedim yasar'a sesleniyorum buradan
Ziyaretime gel artik pic
O kadar besledik baktik
Babamdan korktugunda yatağına alan kimdi seni eyy yasar efendi

Neyse bu bölüm cok love doluydu kustum. Geri donup kontrol edemiyorum bile.




loverboy | kagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin