ÜÇ

15K 293 96
                                    

Bay Nim çalışanlarına Jungkook ve arkadaşlarına hizmet konusunda çok dikkatli ve titiz olmaları gerektiğini söylüyordu her defasında.

Yn:Bay Nim ilk defa bi müşteriye bu kadar ilgi ve önem veriyor.

Bong-Soon:Bay Jeon'un yeri ayrıdır Bay Nim'de.

Yn:Çok fazla para ödüyor diye mi?

Bong-Soon:Off saçmalama Cemile!!

Yn:Cemile mi??

Bong-Soon:Ayy pardon. Bi dizinin etkisinden çıkamadım da tamm.
Ha neydi, Bay Jeon'un babası ile Bay Nim askerde arkadaşlarmış. Bay Jeon'un babası her tatile buraya gelirlermiş. Bay Nim Bay Jeon 'u kendi oğluymuş gibi sever ve kollar. Aralarındaki bağ çok kuvvetli. Aralarında bu kadar kuvvetli bi bağ olmasına rağmen Bay Nim hala saygıyla hitap eder ona. Ona olan minnettarlığı asla bitmez.

Yn:Niye ki bişey mi olmuş öncesinde?

Min-jae: Bay Nim'in çocuğu kansere yakalanmış zamanında. Bay Nim'inde o zaman işlettiği motel iflas edince hastane masraflarını karşılayamamış. Bay Jeon bu haberi duyunca hemen çocuğunu ülkenin en iyi araştırma hastanesine yatırıp,en iyi profesör doktorlara çocuğu emanet etmiş. Bir yıla yakın zaman içinde çocuğun tüm hastane masraflarını karşılamış. Bay Nim'e de işi konusunda destek verip yardım etmiş. Bay Nim'in çocuğu şimdi çok sağlıklı. Kanserden kurtuldu. Muhtemelen Bay Jeon olmasaydı oğlu şuan hayatta olmazdı.

Yn tam konuşacaktı ki yanlarına Eun-Mi'de gelmişti. Elinde kahvesini yudumluyor hemde konuşuyordu.

Eun-Mi:Kızlarr Jeon'un yanında gelenleri de gördünüz mü?

Bong-Soon:Hee kız. İçlerinden birini tanıyamadım maskeden dolayı. Kimdi kız o?

Eun-Mi:Cahil misin sen?
Namjoon'du o. Karalara bürünmüştü. Diğerleri de Hoseok,Taehyung, bide Lisa'ydı.

Bong-Soon:Kız Lisa ile bu eskiden sevgililerdi demii?

Eun-Mi:Yok kız yalanladılar haberi. İkiside en yakın arkadaşlar. Yaa ben Jin oppayı bekliyordum. O niye gelmedi acaba?

Bong-Soon: Bence çok kalmıyacaklar burada. Bi ziyarete gelmişlerdir kesin.

Eun-Mi:Ayy deme öyle yhaa. Çok kalsınlar. Daha ben gidip Hoseok'a açılıcam.

Yn:Sen ona aşık mısın?

Bong-Soon:Ohoo kızım sen daha yenisin buralarda. Bu salak geçen geldiklerinde gidip adama çıkma teklifi edicekti mall.

Eun-Mi:Niye mall diyon yhaa. Aşık olmak suç mu yanii!?

Dudaklarını büzmüştü. Kırılmıştı.

Bong-Soon:Aşkım aşık olmak niye suç olsun. Tabiki de suç değil. Aksine mükemmel bişey.

Yn:Eee o zaman?

Bong-Soon:Koskoca ünlü adam gidip senin gibi bi işçi kızla mı sevgili olucak. Akıl var mantık varr yanii. Davul bile dengi dengine demişler.

Bong-Soon'un dedikleri bi bıçak gibi saplanmıştı Eun-Mi'nin kalbine. Dediklerini on yıl geçsede sindiremezdi. Yere sabitlediği başını kaldırıp yaşlı gözlerini doğrudan onunkilere dikmişti.

Eun-Mi:Biliyor musun, sen çok kötü bi arkadaşsın!

Deyip hıçkırıklara boğularak yanımızdan koşarak ayrıldı.

Jungkook'la olan minik hayalleri şimdiki sözlerle tamamen bitmişti Yn'nin. Haklıydı arkadaşı. Onlar ile bu kızların hayatı bambaşkaydı. Hiçbir yönden kesişmiyordu yolları...

OTEL ODASI/JEON JUNGKOOK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin