ALTI

17.1K 277 404
                                    

Yn bocalamıştı. Kadehini masaya bıraktı. Jungkook ise ayağa kalkıp ona doğru ilerledi. Kollarını genç kadının oturduğu koltuğun yanlarına sabitledi. Aralarında mesafe yok denecek kadar azdı.Boş odada sadece birbirilerinin hızlı ve düzensiz solukları duyuluyordu. Yn adamın derin parfüm kokusunu içine çekti, sersemleşmişti. Jungkook onun önünde diz çöktü. Ellerini kadının alev gibi yanan yanağına götürüp nazikçe okşadı. Ellerini avuçları arasına alıp öptüğünde genç kadın irkildi.

Jungkook:Seni istiyorum.
Sadece bu gece değil. Her gece seni kollarımın arasında, aklımda, fikrimde, tüm benliğimde seni istiyorum Yn. Seni iliklerime kadar hissetmek istiyorum.

Yn:Korkuyorumm.

Jungkook:Neyden?

Sesleri fısıltı halindeydi.

Yn:Benden bıkacağını biliyorum. Zarar göreceğim. Senle ben bir değiliz.

Jungkook:Zarar falan görmeyeceksin. Yemin ederim ki seni hep çok sevicem.

Yn:Pişman olacaksın.

Jungkook:Kapa çeneni!!

Deyip hızla genç kadının dudaklarına yöneldi. Yn ilk başta şok olmuş hemen sonrasında ise ona karşılık vermeye başlamıştı. Ellerini onun pürüssüz ensesinde gezdiriyordu. Islak ve sesli öpücükler boş odada yankılanıyordu. Yn kendi vücudunu onunkine bastırdı. Jungkook ellerini ince bele dolayıp onu kucakladı. Bu sefer kendisi koltuktaydı ve Yn'yi de gergin kucağına oturtmuştu. Yn altındaki adama baktı.

Jungkook:Bana benzersiz bi gece yaşat kızım!!

Sesi inilti ve çığlıkla karışıktı.

Yn sertçe kucağında zıpladığında altındaki aletin şişip sertleştiğini hissetti. Jungkook tırnaklarını onun etine geçirmişti. Yn vücudunu sert kumaşın üzerinde sürtüyordu. Jungkook zevkten dört köşe olmuş bi şekilde inledi.

Jungkook:Mhhmm çok iyisin devam ett!!

Kendini ona bırakmıştı. Vücudu artık onundu. Genç kadın istediğini yapma hükmüne sahipti. Yn altındaki adamın beyaz pürüssüz gerdanına bi avcı gözüyle baktı. Birşeyler eksikti bu gerdanda. Şimdi eksikleri tamamlama zamanıydı.

Yn:Boynun çok güzel.

Jungkook ne demek istediğini anlamış başını geriye atıp boynunun gerginleşmesini sağlamıştı. Yn beyaz dişlerini vampir gibi etine geçirdiğinde Jungkook boğuk bir inilti çıkarmıştı. Nefesi kesilmişti sanki. Yn diliyle ıslattığı boynu öpünce ıslak sesler çıkıyordu ortaya. Eti ısırıp dişliyor sonrada emerek kendinden izler bırakıyordu. Saçlarını çekiştirip terli alnına öpücükler konduruyordu.

Yn:Burası biraz dar değil mi?

Jungkook gözlerini açıp üstündekine gülümsedi. Yn'yi kalçalarından tutup yatağa taşıdı. Genç kadın yatakla buluştuğunda önünde soyunan adama baktı. Daha fazla dayanamayıp yarı çıplak adamı yatağa çekti.

Yn:Çok yavaşsın. Bi çıkaramadın üstünü.

Jungkook dudaklarını hafifçe öpüp konuştu.

Jungkook:Rahat ol güzelim. Gece daha uzun.

Genç kadının üzerine çöküp ona ağırlığını vermeden onu öpmeye başladı Jeon. Hem öpüşüyor hemde birbirlerinin kıyafetlerini çıkarıyorlardı. Yn'nin parmağı önce göğüslerinde ordanda aşağılarda gezindi. Jungkook Yn'nin dudaklarını tanımaya çalışıyordu. Dillerini birbiriyle çarpıştırıyorlardı. Yn onun alt dudağını ısırdığında derin bi inilti çıkardı Jeon. Üstte olmasına rağmen hakimiyet hâlâ onda değildi.

OTEL ODASI/JEON JUNGKOOK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin