SEKİZ

8.8K 242 85
                                    

Jungkook Bay Nim'i aradı.

Jungkook:Bay Nim yüzme havuzunu benim için kapatın.
Para konusu sıkıntı değil. Beni ve misafirimi iyi ağırlayın lütfen.
Tamam.
Görüşürüz.

Telefonu kapatıp Yn'ye döndü.

Jungkook:Hadi havuza gidelim.

Yn hızla başını iki yana salladı.

Jungkook:Neden ?

Yn:Bunu ne zamana kadar sürdürücez?

Jungkook anlamamış gibi ona baktı.

Jungkook:Neyden bahsediyorsun yavrum?

Yn:Sen biraz daha burda kalacaksın sonra hiçbirşey olmamış gibi çekip gideceksin.

Jungkook kaşlarını çatıp önünde konuşana hayretler içinde baktı.

Jungkook:Nerden çıktı şimdi bu?

Yn:Biryerden çıkması gerekmiyor.

Yn gözlerini yumup sakin kalmaya çalıştı.

Yn:Beni kendine daha da aşık edip sonrada burda çaresizlik içinde bi başıma bırakıp gideceğini ikimiz de iyi biliyoruz.

Jungkook:Sana bunu asla yapmam. Bana neden güvenmiyorsun!?

Yn:Beni daha tanımıyorsun bile!
Nasıl bi insan olduğumu nereden geldiğimi bilmiyorsun. Tanımadığın birine nasıl güveniyorsun?

Jungkook:Seni az da olsa tanıdım ben.

Yn alayla güldü.

Yn:Allah aşkına söylesene. Benim  hakkımda ne biliyorsun?

Jungkook:Dün gece beni çok iyi baştan çıkardığını,dudağımı ısırmayı çok sevdiğini, utandığında başını mahçup bi tavırla yana yatırıp gözlerini sımsıkı yumduğunu, sabah uyurken bi  periye benzediğini, beni gıdıklamanın hoşuna gittiğini, sadece beni sevdiğini ve en önemlisi çok güçlü bi kadın olduğunu çok iyi biliyorum sevgilim.

Yn dolan gözlerini gizlemeye çalıştı. Sevgilisi onu tanıyordu demek.

Yn:Aferin sana. Yalnız periye değil de cadıya saha çok benziyorum.

Gülüp arkasını dönüp gideceğinde Jungkook kolundan tuttu.

Jungkook:Yn birkez daha tekrar ediyorum:Senin zarar görmene izin vermem. Yaşadıklarımız sadece bi geceden ibaret değil. Bunu sende biliyorsun.Benim kötü biri olduğumu mu düşünüyorsun?

Yn:Hayır...
Onu demek değil amacım. Bak, hayatından birden fazla kadın geçti. Şimdi hepsiyle olan tüm anıları silip sadece beni sevip sevmeyeceğini merak ediyorum. Benim kollarımdayken başka kadınları düşünüp düşünmeyeceğini merak ediyorum.

Jungkook onun yüzünü elleri arasına aldı. Ve yanağına öpücük kondurup konuştu.

Jungkook:Yn biliyorum seni tanıyalı çok kısa bi zaman oldu. Ama inan seninle geçen her bir dakika bana o kadar anlam kattı ki, ilk defa bi kadının kollarında bu kadar rahat ve huzurlu uyuduğumu hissettim. İlk defa bi kadını sadece yatağımda değil zihnimde,ruhumda, tüm benliğimde hissettim. Sen benim dünyama girdin ve böylece çekip gidemezsin.

Yn:Gitmek istemiyorum.

Jungkook:Seni endişelendiren nedir o halde güzellik?

Yn:İnsanlar ilişkimiz hakkında kötü konuşacaklar. İkimizde zarar göreceğiz.

Jungkook: İnsanların kendileri gibi boktan düşüncelerini sikime takmamayı uzun zaman önce öğrendim ben. Çünkü ne kadar takarsam o kadar zarar gördüğümü anladım. Mutlu olmak istiyorsan insanların düşüncelerine değil bize odaklan lütfen sevgilim...

Yn boynuna kollarını dolayıp parmak uçlarına çıkıp boynundan öptü onu. Jungkook ellerini ince bele doladı. Ve kadını kendine çekti. Öpüşmeleri daha da şiddetlenirken odanın kapısının açılması ile yerlerinden sıçradı ikiside. Taehyung ile Hoseok görüntü karşısında şok olmuşlardı. Hemen elleriyle gözlerini kapadılar.

Jungkook:Çıplak değiliz ki!!

Taehyung:Olsun mahrem.

Hoseok:Şey pardon...

Taehyung:Kolay gelsin sizeee.

Jungkook:Siktirin gidin lann!!

Tae:Ayıp oluyor yani yengenin yanında siktir falan şimdi.

Hoseok:Biz denize gidiyoz. Gelin isterseniz.

Tae:Odayı da havalandırın bi. Bok gibi kokuyor lann!

Arkadan Lisa'da geldi. Etrafı inceleyip konuştu.

Lisa:Dün gece epey birşey olmuş lan baksanıza odanın haline.

Çarşafa gözü takıldığında ise gülümsedi.

Yn utançtan yüzünü eliyle kapadı. Jungkook ise onun rahatsız olduğunu anlayıp hepsini dışarı itip kapıyı üzerlerine kapadı.

Jungkook:Sen bakma o mallara. Salaklar ama özlerinde mükemmel insanlar

OTEL ODASI/JEON JUNGKOOK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin