Jungkook kurt gibi acıkmıştı. Hemen otelin restoranını arayıp yemek söyledi. Bu sırada kendi de duşa girdi. Ilık su gergin vücuduna değince tüm kasları yavaş yavaş gevşedi. Duş jeli su ile birlikte pürüssüz vücudundan yağ gibi akıyordu. Bornozu vücuduna geçirip kuşaklarını önünde bağladı. Dolabından giyecek kıyafetlerini seçerken kapısı çalındı.
:Oda servisi!
Jungkook:Girebilirsin.
Yn odanın kapısını açıp yemeklerle içeri girdiğinde karşısındakine bakmamıştı bile. Şimdi önüne döndüğünde karşısında bornozuyla arkası dönük olan Jungkook'tan gözlerini alamadı. Ufak bi şoktan sonra nihayet genzini temizleyip konuşabildi.
Yn:Yemeğinizi bıraktım efendim.
Arkası dönük adam konuştu.
Jungkook:Tamam sağol.
Yn:Başka bi emriniz?
Jungkook arkasını döndüğünde gördüğü güzellik karşısında sersemce sırıttı. Geldiğinde gördüğü kızdı bu. Adının Yn olduğunu öğrenmişti bile. Onu baştan aşağı süzüp konuştu.
Jungkook:Ş-şey şarap ve iki kadeh istiyorum. Getirebilir misin?
Sesi herzamankine göre daha yumuşak ve duygu doluydu. Bu kadın onu sersemleştirmişti.
Yn:Tabii efendim.
Dışarı çıkıp kapıyı kapatır kapatmaz tuttuğu nefesini hızla verdi Yn. Karşısındaki adama bakınca heyecandan nefesini tutmuştu. Nefessizlikten öleceğini düşündü bir an. Jeon Jungkook nefes kesiciydi. Kendisi de bunu biliyor ve bundan oldukça keyif alıyordu...
Yn büfeden şarap ve iki kadeh almış hızla odanın kapısını çalmıştı. "Gel" sesini duyunca derin bi soluklanıp içeri girdi. Jungkook arkası dönük,odasının koca penceresinden Seul'un gece manzarasını seyrediyordu. Yn getirdiklerini masanın üzerine bıraktı.
Yn:Efendim istediklerinizi masanın üzerine bıraktım. Başka isteğiniz yoksa müsaadenizle ben gidiyorum.
Arkasını dönüp gideceği sırada gelen ses onu durdurdu.
Jungkook:Gökyüzünde tek bi yıldız bile yok. Sanki tüm yıldızalar işbirliği yapıp ay'ı yalnız bırakmışlar gibi. Ama bu havayı seviyorum.
Yn anlamadığını belli ederek arkasını döndüğünde Jungkook'un da ona taraf dönük olduğunu gördü. Islak saçları dağınıktı. Beyaz pürüssüz yüzü elmas gibi parlıyordu. Giydiği beyaz oversize tişört ve gri eşofmanı ona tamamen rahat bir görünüm veriyordu.
Yn gözlerini ondan çekerek hafifçe tebessüm edip gidecekti ki yine gelen sesle durdu. Bu sefer sinirden nefesini tutmuştu. Yn zaten ona her baktığında kahroluyordu. Jungkook niye daha fazla işkence çektiriyordu ki şimdi?Jungkook:Benimle bi kadeh şarap içer misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTEL ODASI/JEON JUNGKOOK (TAMAMLANDI)
Short StoryJungkook:Seni istiyorum. Sadece bu gece değil, her gece seni kollarımın arasında, aklımda, fikrimde, tüm benliğimde seni istiyorum Yn... Yn:Korkuyorum... Jungkook:Neyden? Sesleri fısıltı halindeydi. Yn:Benden bıkacağını biliyorum. Zarar göreceğim. S...