Daha sık bölüm atacağımı söylemiştim ama son bir aydır tüm Marvel dizi ve filmlerini baştan izlemekle meşgul olduğum için kitabın devamını yazmak aklıma bile gelmedi ama umarım bundan sonra biraz daha düzenli olarak bölüm atıcağım. Umarım bölümü seversiniz
İki genç kadın da partinin yapılacağı alana geçtiklerine bar kısmına ilerlemişti. Natasha içkilerini yapmaya başlarken Helen tezgaha yaslanarak kadının her hareketini izliyordu.
"Yetenekli olmadığın bir konu var mı?"
"Kim bilir?" derken kadın Helena'a göz kırparak hazırladığı içkiyi ona uzatmıştı. Onlara doğru gelen Tony'i gördüğünde ise oraya bakmayı sürdürdü. Helen ise arkasını dönüp kadının kime baktığını anladığında gördüğü kişi ile yüzünde ufak bir tebessüm oluşmuştu.
İkilinin yanlarına gelen Tony Helen'in elini nazikçe tutarak etrafında döndürmüştü. Ardından Natasha'ya da bir bakış attı.
"Çok güzel olmuşsunuz, hanımlar. Bayan Brown, sizi yeni üyemiz olarak tanıtmamızda bir sıkıntı var mı?"
Duyduğu şey ile Helen bir süre duraklarken en sonunda gülümseyerek başını salladı. Yıllar sonra ilk defa gerçek bir ailesi olmuştu ve bunu bozmak istemiyordu.
"Onu duyarım Bay Stark" dedikten sonra ise içkisini bırakarak Tony ile adımlamaya başladı ama sahneye çıkmak yerine pistin olduğu yerde durmuşlardı. "Neden burada durduk?"
Aldığı cevapsa Tony'nin ona uzattığı eliydi
"Belki dans etmek istersin diye düşündüm"
"İyi düşünmüşsün"
Tam o sırada çalmaya başlayan şarkı ikilinin dans etmeye başlamasını sağlamıştı.
İkisinin de adımları birbiri ile uyumluyken bakışları birbirinden ayrılmıyordu. Ayrıca ikisi de etraflarındaki herkesin her ne yapıyorlarsa işlerini bırakıp onları izlediğinin farkındalardı.
"Umarım bakışlardan rahatsız olmuyorsundur" demişti Stark alçak bir sesle, yalnızca ikisinin duyabileceği bir tonda.
"Kesinlikle olmuyorum. Hoşuma gittiği bile söylenebilir"
Duyduğu şey ile Tony gülümsemiş ve kadını etrafında döndürmüştü.
İkilinin sanki birbirinin zihnini okuyarak ona göre büyük bir uyumla ettiği dansları bitince büyük bir alkış kopmuştu. Bunun üzerine Tony kadından bir adım uzaklaştı ve hızlıca sahneye çıkıp mikrofonu eline aldı.
"Öncelikle oldukça eğlendiğinizi düşünüyorum. Zaten benim verdiğim bir partide eğlenmeyen biri eğlencenin ne olduğunu bilmiyordur." diyince adam bir süre sessiz kalmış ve yüzüne tapılası gülümselerinden birini kondurmuştu. Zaten büyük odada yankılanan gülüşme sesleri de o konuşana kadar ancak dinmişti. "Her ne kadar durduk yere parti veren biri olsam bile bu partinin farklı bir amacı var. Sizlere yeni üyemizi tanıtmak isterim. Kendisi oldukça etkileyici biridir" derken Helen'a göz kırparak sahneye çıkması için elini uzatmıştı. Genç kadın da adama göz devirmiş olmasına karşın gülerek sahneye çıkmıştı.
✩✩✩Gecenin ilerleyen saatlerinde Helen birçok kişi tarafından tebrik edilmişti ama tüm bu ilginin onu rahatsız etmeye başladığı belliydi. Muhtemelen parti bir süre daha devam etmiş olsaydı ortadan kaybolup odasına çıkmış olurdu ama neyse ki geriye sadece ekip, Maria Hill ve Doktor Cho kalmıştı.
"Bunda bir hile var" derken Clint yere oturmuş, sırtını koltuğa yaslamıştı ve elindeki sopayı döndürüyordu
"İnan bana çok daha fazlası var" diyen Thor ise o sırada elimdeki Asgard içkisini Steve'e vermişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Avenger||Redback Spider
FanfictionDaha bir yaşını bile doldurmadan ailesi tarafından Hydra'ya verilmiş bir kız. Hydra'nın gizli silahı. Zekasını bir silah haline getirmek için değinilmiş bir ajan. ✩✩✩ "Hayır. Orası ev değildi. Sadece doğal koşullardan korunabileceğin ve sana yemek v...