III

480 37 6
                                    

İkili balkonda yaşadıklarına inat kahkahalar eşliğinde iki saat daha çalıştıktan sonra karınlarının acıkması ile mutfağa çıktılar. Helen boynuna boyunluğu geri takmayı tabii ki unutmamıştı.

İkili mutfağa vardığında diğerleri oradaydı. Birbirlerine selam verdikten sonra büyük bir iştahla yemeklerini yemeye başladılar. Gerçi Tony ve Helen'ın pek yediği söylenemezdi. Daha çok aldıkları tostu kemirip kahve içiyorlardı

"Birbirinize ne kadar benzediğinizi fark ettiniz mi? Her ne kadar Tony'nin zeki olduğunu kabul etmek istemesem bile ikiniz de zekisiniz, berbat birer espiri anlayışınız var ve aynı iştaha sahipsiniz."

"İkisinin de uyumadığını atladın"

"Kabuslar yüzünden"

Helen ve Tony aynı anda ettikleri itiraz ile birbirlerine bakıp gülmeye başladılar.

"Ve ikiniz de delisiniz"

"Teşekkürler!!!" İkili tekrardan aynı anda konuşmuşlardı.

"Siz gerçekten delisiniz."

"Psikopatı tercih ederim, Romanoff"

"Pekala psikopat kız. İsmimi söylemeyi düşünüyor musun?"

"Helen"

"İsminin pek de güven uyandırdığını söyleyemem."

"İstesem çoktan sizden kurtulmuştum. Bu yüzden güveninize ihtiyacım yok."

"Kurtulamazsın."

"Her ajanın kendine özgü yolları vardır Yüzbaşı. Bir dahaki sefere mahkumunuzun silahlarını koyduğunuz yeri camdan yapmayın ve Clint... Şifreyi girerken ellerinin temiz olduğuna emin ol. Şifre 1224147518"

Tony dışında herkes ayaklanmıştı.

"İşte güvenmek için bir sebep daha"

"Nasıl güvenebilirsin?"

"Şu anda burda durmasının sebebi bilgi almak olabilir. Başından beri yakalanma oyunu bile yalan olabilir."

"Eğer planı bu olsaydı laboratuvarda boyunluğu çıkarttığımda beni engelleyip planını gerçekleştirdi ve sizin ruhunuz bile duymadan Jarvis'i kapatıp eşyalarını da alır çıkardı."

"Ne dedin sen?"

"Onu laboratuvara mi götürdün?!"

"Hem de boyunluğu çıkarttın!"

Helen ve Tony oldukça rahatken diğerleri oldukça sinirlenmişti. Hatta Bruce'un gözlerinde arada yeşillikler geçiyordu ama diğerleri bunu fark etmemişlerdi.

"Bilmem farkında mısınız ben de buradayım."

"Ayrıca sonuçta bir şey yapmadı. Yani iyi."

"Aranızdaki tek zeki Tony mi?"

Tony arkasına iyice yaslanmış ve ellerini ensesinde bağlamış bir şekilde kıza yandan bir bakış attı. Bu kızın kıkırdamasına sebep olmuştu.

"Benimki de soru. Tabii ki öyle."

"Böyle güvenimizi kazanamazsın. Biliyorsun değil mi?"

"Size güven vermek için bir şey yapmayıcağım Rogers çünkü ne yaparsam yapayım bana güvenmeyeceğinizi biliyorum. Kendim olmayı tercih ederim. Ben size tüm gerçekleri anlattım. Güvenip güvenmemek sizin ellerinizde."

Helen başka bir şey demeden kalktı ve diğerlerinin arkasından bakışlarını umursamadan emin adımlarla odasına gitti. Tony ise kıza hayran olmuş bir şekilde arkasından bakıyordu.

New Avenger||Redback SpiderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin