VII

338 17 2
                                    

Sonunda yeni bölüm geldi ve bu bölümü yazmaya başlamadan önce diğer bölümlere göz attığımda birçok yazım hatası fark ettim o yüzden şimdi onları da düzenleyeceğim. Umarım bölümü seversiniz. İyi okumalar <3

"Bütün çalışmamız gitti" diyerek lafına başlayan Bruce ile Helen robotlarla savaştığı sırada bacağında oluşan derin kesiği dikerken adama kısa bir bakış attı. "Ultron kaçtı. İnterneti acil çıkış olarak kullandı"

"Ultron." diye mırıldanan sarışın adam Helen'in yaptığı işine odaklıyken göz devirmesine sebep olmuştu.

"Her yere girmiş. Dosyalar, kameralar... Muhtemelen bizim hakkımızda bizden daha çok şey biliyor"

Kızıl kadın konuşurken işini bitiren Helen'in dikkatini Clint'in yerinde hareket etmesi çekmişti. Usta bir ajan olan adam düşündüğü şeyi belli etmese de başka bir usta ajan olan Helen bir şeyler döndüğünü anlamıştı. Muhtemelen hakkında bilinmesini istemediği bir şey vardı.

"Şimdilik dosyalarımıza, internete giriyor ama ya biraz daha heyecanlı bir şeye erişmek isterse"

"Nükleer şifreler"

"Evet, nükleer şifreler. Bakın bu konu hakkında birilerini aramamız gerekiyor. Umarım hatlar çalışır" diyen Rhodes Helen'ın tekrardan göz devirmesine sebep olmuştu. Ultron'un nükleer şifrelere ulaşmak istemeyeceğini biliyordu. Bu onun gibi bir robot için basit kalırdı.

"Nükleer şifreleri istemediğine eminim. Sizi öldürmek isteyen ve her şeye erişimi olan bir robot eminim ki nükleerden daha heyecan verici şeyler bulabilir"

Bakışlar Helen'e dönerken Steve konuşmuştu.

"Öldürmek demedi. Yok etmekten bahsediyordru"

"Ayrıca birini öldürdüğünü söyledi."

Clint'in dediği şey sonunda Tony'nin dikkatini çekmişe benziyordu ki Helen'in üstüne oturduğu masadan kollarını çekmişti.

"Ama binada başka kimse yoktu"

"Hayır, vardı"

Esmer adam orta alana geçip elindeki cihazı salladığında ortaya Jarvis'in parçalanmış görüntüsü çıktı. Gördüğü şey genç kadının da masadan inmesine sebep olurken herkes gibi holograma doğru adımladı.

"Ne..? Bu çılgınlık"

"Jarvis ilk savunma hattıydı. Bu mantıklı."

"Hayır. Ultron Jarvis'i benimseyebilirdi. Bu strateji değil. Bu öfke."

O sırada içeriye giren Thor anında Tony'i boğazından tutup havaya kaldırırken Helen güçlerini kullanmak için hazırlandı.

"Konuşarak halletsek"

"Seni tanımlamak için gereğinden fazla sözcüğe sahibim Stark"

"Thor, bırak onu"

"Lejyoner nerde"

Thor Helen'i umursamamış olsa bile Steve'in sorusuyla Tony'i bıraktı. Helen hemen esmer adamın yanına gidip masadan aldığı suyu vermişti.

"İzini 100 mil sonra kaybettim ama kuzeye gidiyor. Ve asa onda. Şimdi asayı geri almamız gerekiyor. Tekrardan"

"Cin şişeden çıktı. Öncelikli sorunumuz Ultron"

"Bunu anlamıyorum" diyen Doktor Cho ile herkes neredeyse varlığını unuttukları kadına dönmüştü. Kadın ise Tony'e yönelik konuştu. "Bu programı sen yarattın. Neden bizi öldürmeye çalışıyor?"

New Avenger||Redback SpiderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin