V

396 29 2
                                    

Helen gözlerini açtığında şaşırtıcı şekilde hiç kabus görmemişti. Birden odasında olmadığını fark etti. Tony'nin odasındaydı. Yavaşça doğrulduğunda dün akşam Tony ile konuştuktan sonra onunla birlikte uyuyakaldığını hatırladı. Doğrulduğunda ise Tony de yerinde kımıldandı ve gözlerini ovuşturup yavaşça açtı.

"Uyandırdım mı?"

"Hayır"

"Dün akşam için.. Özür dilerim."

Tony kaşlarını çattı ve kızın yüzüne baktı.

"Neden özür diliyorsun ki? Bir süredir en rahat uyduğum uykuydu. Galiba senin de öyleydi."

Helen başını salladı.

"Evet. Uzun zamandır ilk defa kabus görmedim. Çok teşekkürler."

Tony kıza sıcak bir gülümseme sunduktan sonra Helen oturduğu koltuktan kalktı. Bugün göreve gideceklerdi.

"Ben göreve gitmek için hazırlanacağım. Sen de kararını ver ama şunu bilmelisin ki sana ihtiyacımız var"

Helen lafını bitirince mutfağa gidip kendine kahve koydu. O sırada Steve yanına gelmişti

"Tony'i ikna edebildin mi?"

"Merak etme Steve geleceğine eminim"

"Peki dün neden öyle davrandı?"

"Söylememi isteyeceğini sanmıyorum ama ufak bir araştırma ile bulabileceğine eminim. Şimdi.. izninle"

Helen odasına gidip duş aldı ve görev için kıyafetlerini giyerek her zamanki gibi saçlarını sıkıca tepeden topladı. Yüzü açıktı. Aşağıya indiğinde herkes göreve hazır bir şekilde bekliyordu. Kız, Tony'i de orada görünce gülümsedi.

"Geleceğini biliyordum"

"Dediklerini düşündüm diyelim"

"Neler oluyor Tony?"

"Bu konu hakkında konuşmayacağız Yüzbaşı"

"Hadi planın üstünden geçelim"

✩✩✩
Grup birkaç hafta içinde bir sürü yere baskın yapmış ama hiçbir şey bulamamıştı. Gerçi bu süre zarfında Helen'ı iyice aralarına kabul etmişlerdi. Tony ve kız arasındaki ilişki ise anlatılamaz bir boyuttaydı. Artık birbirlerinin her hareketini ezberleyecek duruma gelmişlerdi.

"Evet bu da yerini bildiğimiz son iki karargahtan biri. Gittikçe şansımız azalıyor."

"Buraya girmeyi hiç istemiyorum"

"Neden?"

"Evime hoş geldin, Romanoff" demişti kız, jetin penceresinden altlarındaki karargaha bakarken.

Bir süre sessizlik olduğunda ise eklemişti

"Ayrıca en iyi korunan yerlerden birisi de burası. Yani diğerlerinden zor olacak"

"Ama halledemeyeceğimiz bir şey değil. Değil mi?"

"Tabii ki değil. Halledebiliriz. Sadece daha zor olacak dedim"

"Bu kadar konuşma yeter. başlayalım artık"
✩✩✩

Üsse girip gereken dosyaları almışlardı ama sanki üs öncesinde tahliye edilmiş gibiydi. Gerekenin yarısı kadar bile asker yokken sandıklarının aksine en kolay hallettikleri yer olmuştu. Gerçi Helen'ın bu konuda da teorisi vardı. Muhtemelen üslerin çökertildiğini duymuş ve askerleri deneylerin yapıldığı üsse yönlendirmişlerdi.

"Eğer yarın yapacağımız saldırıda bir şey bulamazsak bir planınız var mı?" diyen elindeki dosyayı inceleyen Helen olmuştu.

"Belki yaydığı radyasyonlardan bulmaya çalışabiliriz ama zaten bir yandan asayı aramamıza rağmen bir şey çıkmadı. Bu çok zaman alıcak. Radyasyonu önlemek için özel bir yerde tutuluyor olmalılar."

New Avenger||Redback SpiderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin