O gun. Evet. Butun oğrencilerin hayatının karardıği gün gelmisti. Ama o günün iyi yanından biriside arkadaslarınla tekrardan bulusmaktı.
Her neyse. O gün yataktan kalktım ve bi güzelce giydiim. Sonucta üniversiteye gidiyoruz ilkokula değil. Neyse saclarimi yaptim ve hemen dunya tatlisi kardesim diyebileceğim kızla yola cıktık. Yurdumuz okula cok uzak değildi. O yuzden yürüyerek gitmeye karar verdik. Giderken yolda Tyler ve Jeremy yi gördük. Caroline nın kalbinin atış seslerini burdan duyabiliyodum. Kim için mi?? Kim için olacak ya tabikide Jeremy için.. Amacıkmalari mümkün değil çünkü Jeremy Caroline nın kankasi Katerinayla cıkıyo. Nasıl olacak bilmiyorum. Her neyse konusmaya basladik.
Selam Jer nereye??
Ben gitmiyorum ki Elena biz gidiyoruz!!
Laf sokmasan olmaz zaten
Her neyse Jeremy nereye gidiyosunuz ya
Ben Katerinayı almaya gidiyorum Tyler da Angela yı...
Jeremynin bu dediginden sonra Caroline nı. Yüzünün düstüğünü fark ettim. Ama o değilde Tylerın Angelayı almasına biraz sinirlendim ammaaaan banane sonucta sevgili değilmiler. Ama benim bunu hissetmem gerekiyordu. Sonucta arkadaşıma nasıl ihanet ederim.
Nese Elana biz gidiyoruz gorusuruz Caroline
Taamam gorusuruzj
Okula geldik okulun 1. günü her zamanki gibi yeni hocalar ve arkadaslarla tanişmalr eski arkilerlede geyik yapmalar felan. Eve geldik hemen üstümüzü dewistirdik. Sonra son ses muzik acıp dinledik carolinela. Sonra saat iyice grc olunca yattıkk..