💜ငယ္💜(Uni)

203 4 0
                                    

Part-1
BaekYeol
Author-Park ChaeYeol

အမလေး ငါ့ကောင်ကြီးပြန်လာလို့ဘဲတော်တော့တယ်.....မင်းရဲ့ဟာလေးကို ငါမနိုင်ဘူး.....စကားနဲ့လည်းမနိုင်ဘူး သူပြောလိုက်ရင် ဘာပြန်ပြောလိုက်ရမလဲတောင်မသိဘူး.....ပြီးရင်လည်း စကားကနားမထောင်တာထက်ဆိုးတယ် ပြောနေတုန်း ပျောက်ပျောက်သြားတာ.....ငါ Park အယ် မှားလို့ Byun ChanYeolကို လုံးဝမနိုင်ဘူး......

ဘာတွေဖြစ်ကြပြန်ပြီတုန်း.....နေ့ချင်းပြန်ခရီးလေး ခဏသွားပါတယ် ပြန်လာတာနဲ့ တိုင်သံကြားရရော......

အယ် ကိုကို မောနေပြီလား ရေသောက်နော် hee😁😁

ငယ် ကိုယ်မရှိတုန်းဆိုးနေတယ်ပေါ့......

ဆိုးပါဘူး အဲ့ Jong hyungကလေ ငယ့်ကိုဆို ပြောဖို့ဘဲ သူ့hyungက်တော့ အသံကိုချိုပြီး ကြောက်နေလိုက်တာ

Yarr Byun ChanYeol ငါကကြောက်တာ မဟုတ္ဘူး ချစ်တာကြ......

လျှောက်ပြောမနေပါနဲ့ Jong hyungက အဲ့hyungကိုကြောက်တာပါ တုန်နေတာဘဲ ကြောက်တာမွ......

Yarr Byun ChanYeol.....BaekHyunမြင်လား မင်းဟာလေးက အကြီးကို ပြန် ပြန်ပြောနေတာ.....

ငယ် တော်ပြီ လာ သွားမယ်.....

ဟုတ် ကိုကို.....😝😝

Yarr Byun ChanYeol.....

(တစ်နေ့တစ်နေ့မရိုးရအောင် ရန်ဖြစ်ကြတဲ့၂ယောက်....
ရန်ဖြစ်ကြတဲ့ ၂ယောက်ကလည်း ကျွန်တော့်ရဲ့ ညီတစ်ဝမ်းကြဲ Kim JongInနဲ့ ကျွန်တော့်ရဲ့ ကြင်ယာသူ ကျွန်တော့်ရဲ့ အသည်းငယ် လေး Park ChanYeol အခုတော့ Byun ChanYeolပေါ့ ကျွန်တော်တို့ လက်ထပ်ထားတာ ၁နှစ်လောက်ရှိပြီ....ကျွန်တော့်ထက် ၆နှစ်ငယ်တဲ့ ကလေးလေးပေါ့.....ကျွန်တော်တို့ ချစ်သူဖြစ်ပြီး ၃နှစ်ပြည့်တဲ့နေ့မှာဘဲလက်ထပ်ခဲ့ကြတယ်.....နှစ်ဖက်မိဘတွေကလည်း သဘောတူကြတယ်လေ......အခု အိမ်မွာက ကျွန်တော်ရယ် ငယ်ရယ် JongInရယ် နေတယ်....အိမ်အကူ အဒေါ်ကြီးနဲ့ ကောင်မလေးတွေရှိပေမယ့် သူတို့က အလုပ်ပြီးရင် သူတို့အိမ်သူတို့ပြန်ကြတယ်.....ငယ်ကလည်း JongInကို စတယ် JongInကလည်းအစမခံနဲ့.....ကျွန်တော် အလုပ်ကဘဲဖြစ်ဖြစ် အပြင်ကဘဲဖြစ်ဖြစ် ပြန်လာတိုင်း အမြဲတစ်ယောက်နဲ့ တစ်ယောက် အပြစ်တွေကို လာတိုင်ကြရော.....)

ကိုကို ငယ်မနက်ဖြန် companyလိုက်ခဲ့မယ်နော်......

အင်း လိုက်ခဲ့လေ ငယ်......ဘာလဲ မနက်ဖြန် JongInအိမ်မွာ မရှိလို့လား.....

ဟီး ဟုတ်တယ်😁 ငယ်တစ်ယောက်တည်းက် ပျင်းတယ်လေ......

အင်းပါ JongInကို အရမ်းကြီးမနှိပ်စက်ပါနဲ့......သူ့မှာ ငယ့်ကိုချစ်ပြီး သည်းခံပေးနေတာ.....

ငယ်က နည်းနည်းဘဲ နှိပ်စက်တာပါ....

ခင်ဗ်ားလေး နည်းနည်းကလည်း.....

ဟီး ကိုကိုကလည်း......

ချစ်တယ် ငယ်.....

ငယ်လည်း ချစ်တယ် ကိုကို့ကို.....

(မျက်နှာနားတိုးလာတဲ့ ကိုကို့ကြောင့် မျက်လုံးများကို မှိတ်လိုက်မိတယ်.......မကြာလိုက်ပါ ချိုမြိန်တဲ့ နှုတ်ခမ်းပါးတစ်စုံ အလည်ရောက်လာခဲ့တယ်.....နမ်းတဲ့အရာမွာ ကျွမ်းကျင်တဲ့ ကိုကို့ကြောင့် ကိုကိုနမ်းတဲ့ အတိုင်းသာ တုန့်ပြန်မိတယ်......အပေါ်အောက် ကျွမ်းကျင်စြာ စုပ်ယူနေတဲ့အပြင် ကိုကို့ လွ်ာကပါ ဝင်ခွင့်တောင်းနေတယ်......
နမ်းတာကြာလာတော့ နှုတ်ခမ်းတွေပူလာကာ အသက်ရှူ ပါ ကြပ်လာတယ်......)

အွတ် ကိုကို.....

ကိုယ့်ကို ခွင့်ပြုမယ်မလား......

ဟုတ် ကိုကို.....

အခုချိန်ထိ ရှက်နေတုန်းလား......

အာ ကိုကိုကလည်း......

.
.
.

မီးပျက်သြားတာပေါ့နော်😉😉.....

.
.
.

Words-985

Ficအသစ်ထပ်ရေးလိုက်ပါတယ်......အားပေးပါဦး😘

Readerအားလုံးကိုကျေးဇူးတင်ပါတယ်😚😚

#We are One
#EXO is my life
#No EXO No Life
#Forever EXO-L

💜ငယ္​💜Where stories live. Discover now