💜ငယ္​💜

314 27 24
                                    

Part-2
BaekYeol
Author-Park ChaeYeol

မနက္​ခင္​းအိပ္​ရာထခ်ိန္​ကို ခ်စ္​ရသူ​ေလးနဲ႔အတူတူျဖတ္​သန္​းရတယ္​.......ညအိပ္​ခ်ိန္​ကိုလည္​း ခ်စ္​ရသူ​ေလးနဲ႔ ျဖတ္​သန္​း​ေစကာ အိပ္​မက္​​ေတြလွ​ေစတယ္​.........မ်က္​လံုးစဖြင္​့လိုက္​တာနဲ႔ ရင္​ခြင္​ထဲ ​ေခါင္​း​ေလးတိုးဝင္​ၿပီး ခါးကိုဖက္​ကာ အိပ္​​ေနတဲ့ ငယ္​့ကို ျမင္​ရတာ တစ္​​ေန႔လံုးစာအတြက္​ အားအင္​​ေတြရ​ေစတယ္​.......
ညက အခ်စ္​ၾကမ္​းထားတာ​ေၾကာင္​့ ႏွစ္​​ေယာက္​လံုးကိုယ္​မွာ အဝတ္​မ႐ွိ........လည္​ပင္​းတစ္​ဝိုက္​ကစ​လို႔ တစ္​ကိုယ္​လံုးနီးပါး ကိုယ္​့ရဲ႕အခ်စ္​​ေတြကို ကိုယ္​စားျပဳ​ေနတဲ့ အမွတ္​အသား​ေတြ႐ွိ​ေန​ေတာ့ ပီတိျဖစ္​မိတယ္​.........သူ​ေလးနဲ႔ခ်စ္တဲ့အခါ ညင္​သာခ်င္​​ေပမယ္​့ ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလး​ကိုက္​ ခါး​ေလး​ေကာ့ ​ေခါင္​း​ေလး​ေမာ့ကာ ညည္​း​ေနတ့ဲသူ႔ကိုျမင္​ရ​ေတာ့ အသိစိတ္​က လြတ္​လြတ္​သြားတယ္​........စိတ္​ႀကိဳက္​ၾကမ္​းမိ​ၿပီးမွ ငယ္​အရမ္​းနာ​ေနမွာ​ေၾကာင္​့ သနားမိျပန္​​ေရာ........

အင္​းးး အ့ ကိုကို........

ႏိုးၿပီလား ငယ္​.........

ဟင္​့......

ဟာ ငယ္​ ငို​ေနတာလား မငိုပါနဲ႔ကြာ တိတ္​ တိတ္​.......

ကိုကို ဟင္​့ နာတယ္​ ဟင္​့........

အင္​း​ေပါ့ ကိုကို႔က​ေလး​ေလးနာ​ေနမွာ​​ေပါ့.......ကိုယ္​လည္​း ငယ္​ကအရမ္​းခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​း​ေန​ေတာ့ ၾကမ္​းမိသြားတယ္​.......တိတ္​​ေနာ္​ ကိုယ္​​ေၾကာင္​့ပါ မငိုနဲ႔​ေနာ္​.........

ဟုတ္​ ဟင္​့ ​ကိုကို.......

​ဗ်ာ......

အရမ္​းနာ​ေနတာဆို​ေတာ့​ေလ အျပင္​မွာ ​ေန႔လည္​စာစားလိုက္​ရင္​ နည္​းနည္​းသက္​သာ​ေလာက္​တယ္​.........

ဘာမွလည္​းမဆိုင္​ဘူး.......

နာတာနဲ႔မဆိုင္​​ေပမယ္​့ အခုလိုနာတာ ကိုကို႔​ေၾကာင္​့​ေလ အဲ့​ေတာ့ ကိုကိုက အလို​လိုက္​ၿပီး အျပင္​မွာ ​ေန႔လည္​စာ​ေကြၽးလိုက္​​ေလ........

ငယ္​ဘဲ ၾကမ္​း​ေပးဖို႔ ​ေတာင္​းဆိုၿပီး​ေတာ့.........

ဘယ္​ ဘယ္​မွာ​ေတာင္​းဆို လို႔လဲ.......

💜ငယ္​💜Where stories live. Discover now