Part-2
BaekYeol
Author-Park ChaeYeolမနက်ခင်းအိပ်ရာထချိန်ကို ချစ်ရသူလေးနဲ့အတူတူဖြတ်သန်းရတယ်.......ညအိပ်ချိန်ကိုလည်း ချစ်ရသူလေးနဲ့ ဖြတ်သန်းစေကာ အိပ်မက်တွေလှစေတယ်.........မျက်လုံးစဖွင့်လိုက်တာနဲ့ ရင်ခွင်ထဲ ခေါင်းလေးတိုးဝင်ပြီး ခါးကိုဖက်ကာ အိပ်နေတဲ့ ငယ့်ကို မြင်ရတာ တစ်နေ့လုံးစာအတွက် အားအင်တွေရစေတယ်.......
ညက အချစ်ကြမ်းထားတာကြောင့် နှစ်ယောက်လုံးကိုယ်မွာ အဝတ်မရှိ........လည်ပင်းတစ်ဝိုက်ကစလို့ တစ်ကိုယ်လုံးနီးပါး ကိုယ့်ရဲ့အချစ်တွေကို ကိုယ်စားပြုနေတဲ့ အမှတ်အသားတွေရှိနေတော့ ပီတိဖြစ်မိတယ်.........သူလေးနဲ့ချစ်တဲ့အခါ ညင်သာချင်ပေမယ့် နှုတ်ခမ်းလေးကိုက် ခါးလေးကော့ ခေါင်းလေးမော့ကာ ညည်းနေတ့ဲသူ့ကိုမြင်ရတော့ အသိစိတ်က လွတ်လွတ်သွားတယ်........စိတ်ကြိုက်ကြမ်းမိပြီးမှ ငယ်အရမ်းနာနေမှာကြောင့် သနားမိပြန်ရော........အင်းးး အ့ ကိုကို........
နိုးပြီလား ငယ်.........
ဟင့်......
ဟာ ငယ် ငိုနေတာလား မငိုပါနဲ့ကွာ တိတ် တိတ်.......
ကိုကို ဟင့် နာတယ် ဟင့်........
အင်းပေါ့ ကိုကို့ကလေးလေးနာနေမှာပေါ့.......ကိုယ်လည်း ငယ်ကအရမ်းချစ်ဖို့ကောင်းနေတော့ ကြမ်းမိသွားတယ်.......တိတ်နော် ကိုယ်ကြောင့်ပါ မငိုနဲ့နော်.........
ဟုတ် ဟင့် ကိုကို.......
ဗ်ာ......
အရမ်းနာနေတာဆိုတော့လေ အပြင်မွာ နေ့လည်စာစားလိုက်ရင် နည်းနည်းသက်သာလောက်တယ်.........
ဘာမှလည်းမဆိုင်ဘူး.......
နာတာနဲ့မဆိုင်ပေမယ့် အခုလိုနာတာ ကိုကို့ကြောင့်လေ အဲ့တော့ ကိုကိုက အလိုလိုက်ပြီး အပြင်မွာ နေ့လည်စာကျွေးလိုက်လေ........
ငယ်ဘဲ ကြမ်းပေးဖို့ တောင်းဆိုပြီးတော့.........
ဘယ် ဘယ်မွာတောင်းဆို လို့လဲ.......
ငယ်ဘဲ ညကလေ မြန်ပေးဖို့ ပြောပြီးတော့........
ဟာ ကိုကို.......
မဟုတ်လို့လား........
ရေချိုးတော့မယ်.........
ကိုယ့်ကလေးလေးရှက်သွားပြီ.........