💜ငယ္​💜

217 24 10
                                    

Part-3
BaekYeol
Author-Park ChaeYeol

Yayy ႏိုင္​ျပန္​ၿပီကြ......Haha Byun ChanYeolတို႔ ​ေဆာ့လည္​းမ​ေဆာ့တတ္​ဘူး........

ဘာလို႔မ​ေဆာ့တတ္​ရမွာလဲ Hyungကသာ ညစ္​​ေဆာ့လို႔ႏိုင္​တာ.......

ျဖစ္​ရတယ္​  မင္​းက ငါ့ကိုမွႏိုင္​​ေအာင္​မ​ေဆာ့ႏိုင္​တာ......ကြၽတ္​စ္​ ကြၽတ္​စ္​ သနားလိုက္​တာ.......

Hyungက ​ညစ္​​ေဆာ့တာ......ကို​ကိုနဲ႔​ေဆာ့ရင္​ Yeolဘဲႏိုင္​တာ.......

Haha အဲ့တာမင္​းကိုကိုက ႏွာထၿပီး တမင္​အ​ေလွ်ာ့​ေပးလို႔ႏိုင္​တာ​ေလ.........ၿပီး​ေတာ့ မင္​းရံႈးရင္​ သူနားပူမွာစိုးလို႔........

(အလုပ္​ခန္​းထဲမွာ အလုပ္​လုပ္​​ေနရင္​း ​ေရဆာလာတာ​ေၾကာင္​့ ​ေအာက္​ထပ္​ကို ​ေရ​ဆင္​း​ေသာက္​​ေတာ့ ငယ္​နဲ႔ JongInနဲ႔ game​ေဆာ့​ေနတာကို ​ေတြ႔လိုက္​တယ္​.......မၾကာပါဘူး JongInႏိုင္​သြားၿပီး ငယ္​့ကိုစ​ေရာ ငယ္​ကလည္​း ျပန္​ရန္​​ေတြ႔​ေနတယ္​......ရန္​ျဖစ္​မွာစိုးလို႔ တားရ​ေအာင္​ သူတို႔ game​ေဆာ့​ေနတဲ့ ဆိုဖာနား​ေလွ်ာက္​လာလိုက္​တယ္​......ဒါမယ္​့လည္​း ကံကမ​ေကာင္​းခ်င္​​ေတာ့ ရန္​ျဖစ္​မွာကိုမတား​ေပးလိုက္​ရဘဲနဲ႔ အခ်စ္​​ေတာ္​ရစ္​စိန္​​ေလးရဲ႕ အရစ္​ကို ခံရမယ္​့ကိန္​းျဖစ္​​ေနၿပီ........Byun JongInတို႔က​ေတာ့ အဆင္​းကို ဘီးတပ္​​ေပးလိုက္​ျပန္​ၿပီ.......)

ဟုတ္​လားကိုကို......

ဟမ္​......

ကိုကိုကနားပူမွာစိုးလို႔ ငယ္​ကို တမင္​အရံႈး​ေပးတာဆို.......

မဟုတ္​ပါဘူး ငယ္​ရာ........ကိုကိုက gameမွမ​ေဆာ့တတ္​တာ ငယ္​ကက် game​ေဆာ့တာ ​ေတာ္​တယ္​​ေလ......အဲ့​ေတာ့ ကိုကိုနဲ႔​ေဆာ့ရင္​ ငယ္​ႏိုင္​တာ​ေပါ့.......

အခု JongIn hyungနဲ႔​ေဆာ့​ေတာ့ ငယ္​က ႐ွံုး​တယ္​​ေလ.......ဘာလို႔လဲ......

JongInက ပို​ေတာ္​........

(​ေအး​ေအး ပါးစပ္​က​ေန အမွန္​​ေတြထြက္​သြား​ေနလိုက္​....... ဟိုက မ်က္​​ေစာင္​း​ေတြထိုးၿပီး ​ေျခ​ေဆာင္​့ကာ အ​ေပၚကို တက္​သြား​ေလရဲ႕.......)

JongIn မင္​းက​ေလ က​ေလးကို အ​ေလွ်ာ့​ေပးလိုက္​တာ မဟုတ္​ဘူး........

💜ငယ္​💜Where stories live. Discover now