Bu kitap kalbi kırık herkes içindir.
Kitabı beğendiniz mi?
Bölüme oy kullanıp yorum yapmayı unutmayın!
İyi okumalar :)
♡
Nefes nefese kalmış bir şekilde arkamı döndüğümde kimse olmadığını gördüğümde yüzümde bir gülümseme belirdi.
Ellerimi dizlerime yasladığımda nefes alış-verişlerimin düzene girmesini bekledim.
'Gereksiz insanlar..' diye mırıldandım.
Elimi okul çantamın içine attığımda paranın çantamın içinde olduğu kontrol edip yürümeye devam ettim.
Yaklaşık yarım saat süren yolun sonunda eski bir kulübenin içine girip beklemeye başladım.
İğrenç rutubet kokusu herhere yayılmış odundan yapılmış duvarlar neredeyse kırılacak gibi duruyordu. Biraz daha bekledikten sonra açılan kapıyla bakışlarım gelen kişiyle buluştu.
Yüzüne hiç yakışmayan alaycı sırıtışıyla kapıda duran 'lanet herif' diye adlandırdığım kişi duruyordu.
"Getirdin mi?"
"Evet."
Adımlarım olduğu yere doğru ilerledi ve çantamdan para dolu olan poşeti çıkarıp uzattım.
"Lütfen bir daha seni görmeyeyim." Elim odundan oluşan kapıya giderken kolumu tutan ellerle bir küfür mırıldandım.
Moraran yere dokunmuştu pislik..
"Bırak!"
Lafımı ikiletmeden bıraktığında yüzümde alaycı bir gülümseme belirdi.
"Bir daha seni görmeyeceğim!"
Sesimin ser çıkması üzerine kaşlarını çatmış bir halde bana bakıyordu.
"Göreceksin!"
"Borcu gerektiğinden fazla ödedim daha ne istiyorsun!"
Yüzündeki sırıtış artarken bana doğru bir adım attı.
"Seni."
Geriye gittiğimde yüzündeki sırıtış silinirken anlamsızca yüzüme baktı.
"Şaçmalama salak!"
Daha fazla bu konuşmayı uzatmadan elimle kolunu tutup kapıdan uzaklaştırdım ve hızlı adımlarla kulubeden çıktım.
Salak herif istediği zaman bana ulaşa bileceğini sanıyor.
Adımlarım biraz daha hızlanırken derin nefesler alarak sakinleşmeye çalıştım.
♡
Hafifçe burnumu çektiğimde yastığı biraz daha yüzüme bastırdım. İyice salya sümük olmuştum.
Korkak birinin korku filimi izlemesi ne kadar doğruydu?
Gözlerim korkuyla kapanırken kendime lanetler diledim. Neden salak gibi korktuğum şeyi izliyordum ki ?
Elim bilgisayarı kapatmak için ilerlerken telefonumdan gelen bir mesajla elim duraksadı.
Filmi kapatmadan elim hemen yanımda olan telefonuma gittiğinde kaşlarım çatıldı.
"Yine mi?.." diye söylendim.
Mesaja tıkladığımda daha da büyük bir şaşkınlık kapladı içimi.
Bilinmeyen Numara: Korkak birisinin korku filmi izlemesi mi?
Bilmiyorum Numara: Yani tartışılır bence.
Bilinmeyen Numara: Kapatmaya mı karar verdin?
Bilinmeyen Numara: Bencede kapat bir daha izleme hele ben yanında yoksam hiç izleme.
Bilinmeyen Numara: Belki bir gün beraber izleriz ne dersin?
Gelen mesajlarla kaşlarım iyice çatıldı. Bu bilinmeyen numara olan kişi beni neden izliyordu?
Hem ben bunu engellemiştim.
Elim yine engel butonuna giderken kendimi durdurdum ve bir mesaj yazdım.
Miray: Saçmalık.
Elim tekrar engel butonuna giderken hiç tereddüt etmeden engelledim.
'Bilinmeyen Numara kişisini engellediniz'
Telefonu bir kenara bırakıp filmi kapattığımda bilgisayarıda kapatıp masamın üstüne koydum.
Odamdan çıkarak mutfağa girdiğimde annemin sofrayı kurduğunu gördüğümde gülümsedim ve masaya oturdum.
Annemin yapmış olduğu yemekleri yediğimde mutfağıda toplamış ve odama gitmek için hareketlenmiştim ki kapı vurulma sesiyle olduğum yerde kaldım.
Bakışlarım sandalyede oturan anneme kayarken "Birini mi bekliyordun?"diye sordum. Sorum üzerine annem "Hayır." cevabını vermişti.
Adımlarım dış kapıya giderken içimi bir huzursuzluk kaplamıştı.
Daha fazla dışarda olan kişiyi bekletmeden kapı kulpuna elimi koyarak açtım.
Kapıyı açmamla gördüğüm kişi karşısında dona kalırken buz gibi bir ses duymuştum.
"Merhaba kızım."
♡
Bölüm sonu.
Bölümü nasıl buldunuz?
Kitabı beyendiniz mi?
Yeni bir bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK KALP/ YARI TEXTİNG
Short StoryBilinmeyen Numara: Papatyalar ölünce kokarmış. Bilinmeyen Numara: Oysa kalbi kırık bir papatyanın ölünce kokması ne işe yarar ki? Bilinmeyen Numara: Kırık kalpli papatya...