Multimedia Hilal ve Ediz.
''Burasıda neresi Ediz?'' dedim önümdeki yurt odasının kapısına bakarken.
''Şşşşş! Duyucaklar bizi sessiz ol Hilal.'' dedi cebinden bir anahtar çıkarırken. Bu çocuk neyin peşindeydi? Her ne bok yiyorsa ben de boku Ediz'le yemekte kararlıydım.
''İşte karşında Miami Sahili'nin gözüktüğü tek yurt odası.'' dedi sırıtarak.
''Şaka mı ediyorsun sen?'' dedim cama giderek. Miami Sahili'nin dibindeki okulda okumaya başladım ama bir kere bile görememiştim sahili. Şimdi ise camdan dışarıda sahile bakıyordum.
''Hııı bir dakka burada birileri kalmıyormu ay ayıp ya hemen gidelim.'' dedim.
''Merak etme. Burası boş. Normale okulun sahibinin oğlunun odası ama ağır hasta olduğundan okula bu sene gelmiyor.'' dedi Ediz.
''Allah'ım ya. Yüreğim ağzıma geldi yeminnen.'' dedim. Sırıttı.
''Korkma güvenmiyor musun bana?'' dedi Ediz. Al işte.
''Güvenmiyorum desem?'' dedim. Gülümsedi.
''Diyemezsin.'' dedi Ediz sırıtarak.
''Allah Allah istediğimi diyemez miyim?''
''Gerçek olmayan şeyleri diyemezsin.'' Yanımdaki yatağın yastığını aldım ve Ediz'e attım. Birlikte gülmeye başladık. O da diğer yataktan bir yastık aldı ve birden kendimizi yastık savaşı yaparken bulduk. Sonra zil çaldı. İstemeyerek birlikte sınıfa doğru yürümeye başladık.
***
''Kızım öğlen Ediz'le nerdeydiniz?'' diye sordu Laçin odamıza girince.
''Bana Miami Sahili'nin gözüktüğü yurt odasını gösterdi.'' dedim.
''Eeee?''
''Yastık savaşı yaptık.''
''Bakıyorum birileri aşık olmuş?''
''Yok öyle bir şey biz sadece arkadaşız!'' dedim. Güldü.
''Herneyse. Giyin de akşam yemeğine inelim.'' dedi. Laçin'in zorlamasıyla onun giymemi istediği siyah elbiseyi giydim ve siyah topuklular giydim. Hafif bir makyaj yaptım ve saçıma dağınık bir topuz yaptım. Laçin ise gümüş bir elbise giydi ve saçını at kuyruğu yaptı ve birlikte aşağı inmeye başladık.
Telefonum çınladı. Ediz'den mesaj gelmişti.
Gelmiyor musunuz yemeğe?
Geliyoruz açmı kalalım Allah Allah.
''Kiminle mesajlaşıyosun?'' dedi Laçin.
''Ediz'le. Gelmiyor musunuz yemeğe diyor.'' dedim.
''Kuzenim işte.'' dedi Laçin gözlerini devirerek. ''Hadi, gidelim. Yoksa bizimkiler bitircek tüm yemeği.'' dedi. Aşağı inmeye devam ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amerika Yolcusu #Wattys2015
Teen FictionBay Sırıtık'a aşık olmuş olamazdım, değil mi? Amerika'daki Miami Türk Lisesi'ne gitmek için yıllardır para biriktiren Hilal, sonunda hayalini gerçekleştirecekti. Miami'ye giden uçakta, Ediz adında, onunla aynı okula giden biriyle tanışır, ve işte Hi...