Pov y/n
Y/n: μαμα παω σχολείο ταλεμε μετα.
Έφυγα τρέχοντας για να προλάβω, τον τελευταίο καιρό δν πηγαίνω σχολείο γτ θέλω να κοιμηθώ κ κουράζομαι και βαριέμαι. Οπότε είπα σήμερα να παω. Και μετα απο λιγο ήμουν ήδη στο σχολείο.Anna:y/nah γιατι δεν ήρθες αυτές τις εβδομάδες έχουν γίνει παρα πολααα. Αυτη είναι η κολλητή μ η anna είναι 17 χρονών όπως κ εγω..
Y/n: τι έγινε τι έχασα?
Anna: ήρθε νεος μαθητης! Μου φώναξε
Y/n: σε ποιο τμήμα είναι? Νεος μαθητης απωρω πως θα είναι.
Αννα: ειναι στο δικο μας το τμημαααα.
Y/n: αα ωραία ρεεε
Αννα: ειναι ψυλος 1,84,μαυρα μαλλιά, έξυπνος, ωραίος,του αρέσει η μουσική κ χορευει! Είπε με ενα χαμόγελο μέχρι τα αυτια.
Y/n: wow girl πως τα αμαθες όλα αυτα? Χτύπησε το κουδούνι
Αννα: παμε για μάθημα θα σου τον γνωρίσω αλλά υπάρχει ενα προβληματάκι, συγγνώμη.
Y/n: τι προβληματάκι?
Αννα: με έλαβαν θέση κ με έβαλαν με ενα αλλο κορίτσι οπότε εσυ καθείς με το καινούριο αγόρι. Συγγνώμη
Y/n: ΤΙΙΙΙΙ?? Όχι ρεεεε
Αννα:παμε παμε θα αργήσουμε
POV y/nΟχ μπαίνω μέσα στην τάξη και βλέπω το αγόρι που μου περιέγραψε η Αννα.ειναι ωραίος τελικά.πηγα στο θρανίο μου κα έκατσα στην δυπλανη θέση, εκείνος με κοίταξε κ μίλησε.
?:Γεια σου,γτ καθεσε δίπλα μ
Y/n: Γ-Γεια σου,ε εχω είναι η θέση μου, απλά για πολυ καιρό δν ερχόμουν.
?: περίεργο, ειμαι ο jungkook.
Y/n: Ειμαι η Y/n χάρηκα. Είπα και χαμογέλασα.POV Jungkook
Μπήκε στην τάξη ενα καινούριο κορίτσι και το βλεμμα μου πηγα σε εκείνη. Είναι γλυκούλα και πολυ ομορφη, ήρθε έκατσε δίπλα μ. Οπότε μίλησα,είπε ότι δν ερχόταν σχολείο όμως γτ είναι γλυκούλα, συστηθηκα πρώτος εγω κ μετα εκείνη την λενε y/n σπανιο όνομα. Άρχισε το μάθημα και πέρασε πολυ γρήγορα η ώρα.Χτύπησε το κουδούνι είναι η ώρα για να σχολιάσουμε. Πηρα την τσάντα μου κ βγήκα έξω απο την τάξη προχώρησα προς την έξοδο αλλά κατι με σταματούσε.
??:Γεια σου ομορφε. Είπε κ συνέχιζα να περπαταω
??:κανένας δν με αγνωει εμένα.
Συνεχίζετε.
YOU ARE READING
Εισαι δικια μου,μονο δικια μου
General FictionΤι θα γίνει οταν αυτος που σε γούσταρε στην τελευταία τάξη του σχολείου, γυρίζει απο την Αμερική με την αρραβωνιαστικιά του; τι θα γίνει στο τέλος; πως θα νιώθεις εσυ; Αυτη η ιστορια περιεχει σεξουαλικες σκηνες ακαταλιλη φρασεολογια. Ξεκινησε: 15 ι...