18

19 4 0
                                    

pov Namjoon

Η ωρα είχε περάσει και περιμένω τον jungkook για να μιλήσω μαζί του.

Ξαφνικά τον βλέπω στην πορτα αφού με ειδα ερχόταν στο τραπέζι που καθόμουν.

Nj: Τι λέει ; ποτε ηρθες κορεα;
jk: ολα καλα, σημερα ηρθα μαζι με την αρραβωνιαστικιά μου.
Nj: Τι αρραβωνιαστικες;
Jk: Ναι έχει εχω και περίπου ενα χρονο και σε λίγους μήνες θα παντρευτώ. Είπε με χαμόγελο.

Πρωτη φορά βλέπω ετσι τον jungkook.

Nj: Δηλαδή ξεπερασες την την y/n?
Jk: Για να αρραβωνιαστικα;
Nj: Η y/n όμως δεν σε ξεπέρασε, απο τοτε που έφυγες η y/n είναι αλλιώς την πιάνουν κρίσεις πανικού, και αν το ξανα πάθει μπορεί να πεθαίνει, έχει 5 μήνες ζωής. Και ολο αυτο γτ την αφησες. Του Είπα προσπαθώντας να μην κλάψω.
Jk: Λυπάμαι nam αλλά δν μπορώ να γυρίσω εδω να ξανα κανω ξανα την ίδια ζωη απο τοτε σε κτ μήνες θα φύγω ξανα δν γίνετε να καθίσω εχω 3 εταιρείες να ελενχω εκεί συγγνώμη αλλά δν μπορω να την βοηθήσω.
Μου είπε.
Nj: jungkook τι λες; σου είπα είναι ετημη να πεθαίνει, και εσυ απλά μου λες ότι δν μπορείς να κάνεις κτ εσυ δεν ζούσες χωρίς εκείνη τι άλλαξε; μπορεί η κοπέλα που έχεις δίπλα σου να την μοιάζει και να την κρατάς η ακόμα να σου αρέσει γτ δεν παίζει να την ξεπερασες.
Jk: nam ακούς τι λες; εγω την Δήμητρα την αγαπαω και όχι μονο την εχω ερωτευτεί σε λίγο θα την παντρευτώ και Ειμαι ο ποιο ευτυχισμένος άνθρωπος σε ολο τον κόσμο, ετσι νιώθω την αγαπαω.
Nj: Δν σε καταλαβαίνω jungkook έχεις αλλάξει δεν είσαι ο ίδιος, που είναι ο jungkook που ηταν εκεί οταν τον χρειαζόσουν; που είναι ο καλος jungkook; που είναι ο αστείος jungkook; ολο σε ψάχνουν και εσυ απλά δεν κάνεις τπτ.
Jk: Πέθανε nam αυτος ο jungkook πέθανε, εχω πλέον μια ζωή μια καριέρα μια οικογένια που δεν μπορω να την αφήσω.
Nj: jungkook αληθ-
Με διέκοψε το τηλεφωνώ.

Nj: Παρακαλώ;
??: Ναι Γεια σας ο κύριος kim namjoon
Nj: ναι ποιος ειναι;
??: Σας τηλεφωνώ απο το νοσοκομείο η κυρία y/n είναι σε κρίσιμη κατάσταση πρέπει να ρθειτε.

Jk: Τι εγινε;
Nj: Η y/n είναι σε κρίσιμη κατάσταση πρέπει να παω στο νοσοκομείο παλι θα έπαθε κρίσεις πανικού.
Jk: θα ερθω μαζί σου.
Nj: είσαι σίγουρος; κουνησε το κεφάλι του.
Τοτε παμε




Στο νοσοκομείο

Nj: Γεια σας η y/n.
Νοσοκομα:είναι στο 5 δωμάτιο

Αρχίσαμε να τρέχουμε προς το δωμάτιο.

Pov jk

Nj: Η y/n όμως δεν σε ξεπέρασε, απο τοτε που έφυγες η y/n είναι αλλιώς την πιάνουν κρίσεις πανικού, και αν το ξανα πάθει μπορεί να πεθαίνει, έχει 5 μήνες ζωής. Και ολο αυτο γτ την αφησες.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 25, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Εισαι δικια μου,μονο δικια μουWhere stories live. Discover now