17

16 3 0
                                    


2 χρόνια μετα.

Αμερική  10:30

pov jk

jk: Έτοιμη μωρο μου; της Είπα γλυκά.
??:Ναι αγάπη μου Ειμαι έτοιμη, παμε για να προλάβουμε το αεροπλάνο είναι το τελευταίο που πετάει για κορεα.
Μου είπε με λιγο παραπονο.
jk: ενταξη μωρο μου αντε παμε.

Κορέα 03:30 το βράδυ

pov y/n

Ξύπνησα γτ δεν ήμουν καλά δεν μπορούσα να κοιμηθώ κοιμήθηκα μονο για 15 λεπτά.

Μου λείπει.

Τον περιμένω εδω και 2 χρόνια και δεν ξέρω που ακριβώς βρίσκετε απο την παρέα του μιλάω μονο με τον namjoon με τους υπόλοιπους δεν εχω επαφές αλλά μου λείπει τόσο πολυ.

Σκεφτόμουν ξανα και ξανα τι που μπορεί να έχει παει.

Και έτσι αποκοιμήθηκα.

pov jk

Φτάσαμε επιτέλους στην κορεα μετα απο δυο χρόνια μου έχουν μηνει ιδια, πήραμε την βαλίτσες μας και πηγαμε πριν την βιλα την καινούρια αλλά δεν θα είναι απομονωμένα πως θέλαμε θα έχει και άλλες βίλες.

Μας περίμεναν διαφορει bodyguards δεξια
και αριστερά απο εμένα και εκείνη και άλλοι δυο είχαν πάρει την βαλίτσες μας περπατήσαμε λίγο ακόμα και είδαμε τα βανακια που είχε ο πατέρας μου εχω στην κορεα.
??: Τι ωραία που είναι εδω αγάπη μου.
jk:Σαρεσει; απο δω και μετα εδω θα μείνουμε μωρο μου. της είπα και την φιλησα πεταχτα ενα φιλι.

Μετα απο κτ λεπτά φτάσαμε στην βιλα μας οι bodyguards πηγαν τις βαλίτσες στο δωμάτιο και κατεβικαν κατω έκαναν μια υπόκλιση και έφυγαν.

Ομως η διπλανει βιλα μου θυμίζει κτ λες και εχω ξανα έρθει εδω η ιδέα μ θα ειναιι.

κανονίσαμε το απόγευμα να παμε για ψονια μιας κ βρισκόμασταν η ωρα είναι 17:45 και εμεις θα παμε 6 η ωρα ετοιμαστούμε και πηρα τα κλειδιά απο την πορτα οταν βγήκα έκλεισα την πορτα και γύρισα για να παω προς το αυτοκίνητο μου αλλά είδα κάποια που δεν ήθελα να δω.

Pov Y/n

y/n:J-jungkook?
jk: καλησπέρα. Είπε αμήχανα
??: Ποια είναι η δεσποινίς αγάπη μου.
jk: εμμ Ναι y/n απο εδω η αρραβωνιαστικιά μου η Δήμητρα. Δημητρα απο εδω η y/n μια πολυ παλια μου φιλη.

Δ:Χάρηκα όπως είπε και ο jungkook Ειμαι η αρραβωνιαστικιά του και μελλοντική σύζυγος του. Είπε με χαμόγελο. Εκεινη την στιγμή ήθελα να πεθαίνω.
y/n: Ν-ναι και εγω χ-χαρηκα και μπράβο σας.
jk: ωραία εμεις να πηγαίνουμε. Είπε και κοίταξε την κοπέλα που ήταν δίπλα του και της κρατούσε την μεση.
Y/n:Ενταξη ίσως τα ξανα πούμε.
Δμ:Ναι φυσικά εγω θα χαρώ πολυ. Είπε με χαμόγελο. Και της χαμογελασα και εγω ψεύτικα.

Εισαι δικια μου,μονο δικια μουWhere stories live. Discover now