το Ταξίδι

24 4 0
                                    

Y/n POV

Αφού φτάσαμε στο σημείο που ήθελα ξεκινήσα. Εχω ανχος για το πως θα τ το πω κ πως θα το πάρει.

Y/n: kookie?
Jk: νν
Y/n:θελω να χωρίσουμε.
Jk: εε γτ;
Y/n: γτ νμζ πως πιέζομαι με έπιασες ν κανω κτ που δν ήθελα κ νιώθω χαλια
Σε αγαπάω αλλά σαν φιλος κ τπτ παραπάνω δν είναι ότι απλά με έπιασες ν το πανω μαζί σ αλλά επειδή πιέζομαι κ νιώθω χαλια ξέρω πως μπορεί ν λες βλακιες αλλά θέλω να με καταλάβεις θέλω ν σε γνωρίσω περισσότερο ακόμα και αν τα έχουμε πει ολα απλά δν ΜΠΟΡΩ. Συγγνώμη jungkook.

Pov jk

Χμμ το ήξερα τι πιέζετε εγω απλά Ειμαι μαλακας και πανω στη θέλω νόμιζα πως της αρεσα τι πιστεύεις jk ; θα σε κρατούσε είπα στον εαυτό μ.
Jk: με μια τα δικια σ y/n ξέρω πως εσθανεσε συγγνώμη που εκανα εκείνη την μαλάκια κ δν σε ρώτησα αν είναι ετιμη, συγγνώμη που σε έφερα σε ενα τετοιο σημείο. Αλλά θέλω να σου πω και εγω κατι. Είπα θλυμενος.
Jk: Σε μια εβδομάδα δν θα Ειμαι εδω θα φύγω για ενα ταξίδι στην Ιταλία για μια δουλειά που μου προσέφεραν μπορεί να γυρίσω τον Σεπτέμβριο η τον άλλον χρόνο. Είπα και χαμογελασα ψεύτικα.
Y/n: γτ δν μου το είπες ποιο νωρίτερα;
Jk: γτ δν ήθελε ν στεναχωρηθείς.
Την είδα να κλαίει.και την πηρα μια αγκαλιά αυτη έβαλε τα πόδια της στην μεση μου και με αγκάλιασα σφιχτά.
Jk: Συγγνώμη μωρο μου.
Y/n: ΜΠΟΡΩ να σε φιλήσω για μια τελευταία φορά το εχω ανάγκη. Είπε κλαίγοντας και φυσικά δν αρνήθηκα.
Jk:Ναι.
Η y/n μου έπιασε τα μάγουλα με τα χέρια της και με φίλησε παθιασμένα ανταπεδοση και το γλυκο φιλι έγινε παθιασμένο τοτε σταμάτησε.
Y/n: μπορούμε να έχουμε επαφές ετσι ;
Jk: φυσικά παμε ΤΩΡΑ; είναι μεσημέρι.
Y/n: Ναι αλλά θέλω μια χαρη.
Jk: τι χαρη;
Y/n: όταν παμε σπίτι θέλω να ΠΑΜΕ να πεσουμε για υπνο μαζί, ξέρω ότι έχουμε χωρίσει απλά θέλω να περάσω χρόνο μαζί σ προ του φύγεις, μπορεί να μην σε δω και να κάνω πολλά χρόνια να σε δω μπορεί να πα-
Jk: ενταξη ένταξη θα κοιμηθούμε μαζί.
Της είπα και αυτη χαμογέλασε την είχα ακόμα στην αγκαλιά μου και περπατουσα είναι ελαφριά οπότε ΜΠΟΡΩ να την κουβαλισω και εκείνη απλά έχωσε το κεφάλι της στον λαιμό μου και εκείνη την ώρα μου έδωσε ενα φιλι στον λαιμό και ένιωσα περίεργα ξέρετε και απλά περπατούσα οπου φτάσαμε στο σπίτι οι γονοις μου με ρώτησαν τι έπαθε και του είπα ότι της είπα ότι θα φύγω και στεναχωρήθηκε και απλά είπα ότι θα δουμε ταινία και πηγα πανω στο δωμάτιο της την έβαλα στο κρεβάτι και ξαπλοσα και εγω εκείνη μπήκε στην αγκαλιά μου και χωθικε στον λαιμο μου, πρώτη φορά την βλέπω ετσι περίπου που χωρίσαμε.

●Την αλλη εβδομάδα

Y/n POV

Ο jungkook φεύγει σε 5 ωρες δν θέλω να φύγει γτ να μην καθόταν και τον τελευταίο μήνα θα Ειμαι μονο μου παλι τι δουλειά του πρότειναν ξαφνικά και τη δν με ενημέρωσε πρώτη ένταξη εχω στεναχωρηθεί είναι η αλήθεια αλλά αυτο είναι για καλο τ οκαυ αλλά και εγω θέλω να παω κάπου στο εξωτερικό και λγκ θα πω τον tae να ΠΑΜΕ μαζί κάπου θέλω να φύγω και να ξεχαστώ.

Jk POV

Σε λίγο φεύγω και δν θέλω να την αφήσω πίσω αλλά έχουμε χωρίσει κ δν θα ξανα γυρίσει λογικά. Θα μου λείψει πολυ και το κακο είναι ότι θα πανω να γυρίσω 1 χρονο αλλά δν της το είπα. Πέρασαν πολυ γρήγορα η ωρες και είμασταν στο αεροδρόμιο η y/n ήταν εκηνη να κλαψει αλλά κρατήθηκε αγκάλιασα τους γονοις μου και τους γονοις της y/n και μετα τελευταία εκείνη πήδηξε στην αγκαλιά μου και με αγκάλιασε σφιχτά το ίδιο εκανα και εγω. Της είπα στο αφτι ψυθισιζοντας και την αγαπάω και οι θα μιλάμε εκείνη κουνησε το κεφάλι της και κατέβηκε απο την αγκαλιά μ.
Jk: θα μου λείψετε όλοι παρα πολυ. Είπα και χαμογελασα.
Όλοι: και εμας jungkook.

POV y/n
Τον είδα που εφιγε και ήθελα να κλάψω τόσο πολυ θέλω να Ειμαι μαζί του τον αναλαμβάνει πολυ που η ηλίθια τον χώρισα τι χαζη y/n.

●Μετα απο μια εβδομάδα

POV y/n

Με τον tae αποφασίσαμε να φύγουμε εξωτερικό στην Ισπανία έχουμε αγοράσει σπίτι εκεί πριν κατι μερες το ποσό ήταν λιγο ακριβο αλλά είχαμε τα χρήματα οπότε το αγοράσαμε θα μηνουμε για σπουδές εκεί παρολου που έχουμε ακόμα ενα ετως αλλά νιώθω ότι θα περάσω καλα. Με τον jungkook μιλάμε αλλα σπάνια λέει ότι έχει πολυ δουλια. Σήμερα φευγω με τον tae για Ισπανία Ειμαι χαρούμενη το ίδιο κ εκείνος. Σε μια ώρα πρέπει να ήμαστε στο αεροδρόμιο. Πρέπει να τον πανω τηλεφώνου.

Y/n: taeeeee
Tae: y/n?!? Τι κανεις;
Y/n: καλα Ανυπομονώ.
Tae: και εγωωω γλυκιά μου, θέλεις να ΠΑΜΕ για καφέ γτ δν αντέχω; κ θέλω κ να σε δω; τι λες;
Y/n: φυσικα και θελωω, ελα να με πάρεις απο το σπίτι οκ;
Tae: φυσικά γλυκιά μ ταλεμε

Μετα απο 5 λεπτά ο tae εφτασε βγήκα εξω και πήγαμε στην καφετέρια αφού τελειώσαμε τον καφέ ήρθε η ώρα να ΠΑΜΕ αεροδρόμιο χερετισαμε τους γονοις μας και πηγαμε στο αεροπλάνο.

Συγγνωμη που αργισα να ανεβασωωωω. Για οδους τουλαχιστον διαβαζετε τις δημηουργιες μ χαχαχα ν ξερω ειναι χαλιαα.

Εισαι δικια μου,μονο δικια μουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora