Y/n povvΓτ να θελει αραγενα να βγουμε και τι ηταν αυτο το μωρο μου στο τελος τσπ δν με νοιαζει πρεπει ν το πω στα κοριτσια για να ξερουνν.
Κληση με την εφη
Y/n: ελα εφη
Εφη: ελα αγαπη
Y/n: με πηρε ο jk και μου ειπε αν θελουμε να βγουμε μαζι τους και τους ειπα ναι θα φερει κ δυο φιλους του οποτε κομπλε τι λετε;
Εφη: ναιι δν εχω προβλημα αλλα πως βρηκε αυτος το νουμερο σου;
Y/n: αυτο τον ρωτησα αλλα δν μου απαντησε τσπ κατα της 6 να ηστε σπιτι μ για να ετιμαστουμε ολες μαζι αντε σε κλεινω για να παρω κ την αννα bye love
Εφη:αα ενταξηη byee μωροοΤελος κληση με την εφη.
Κληση με την αννα
Αννα: ελαα babygirl
Y/n: ελαα αγαπη
Αννα: τι εγινε τι λεει
Υ/n: λοιπον μηλησα με τον jungkook και ειπε να βγουμε ολοι μαζι θα φερει και δυο φιλους του οποτε ελατε να ετιμαστουμε ολες μαζι ειπα κ την εφηη οκκ;
Αννα: αα οκκ κατα της 6 θα ημαστε σπιτι σου.
Y/n: οκκκ δν κανονισα ωρα θα τον παρω τρ την για να κανονισουμε και θα σας πω εκεινη την ωρα.
Αννα: οκκ μπαμπιΤελος κληση με την αννα.
Οχχ τρ ποιος περνει τρ τον jungkook δν μου ειπε ωραα γαμωω αναγκαστικα θα τον παρω.
Κληση με τον jk
Jk: δεν περιμενα να με παρεις εγινε κτ;
Υ/ν: ηρεμησε απλα σε πηρα για να κανονισουμε ωρα δν κνονισαμε.
Jk: αα ναι σωστα θες κατα την 9:30 να ξεκινισετε και που λεει κ λογος δεκα παρα να ημαστε εκει.
Y/n: οκκ δν εχω θεμα αντε τλμ.
Jk: τλμ μωροο.Τελος κληση με τον jk
Τι φαση αυτοςςς δν μπορωω λοιπον τι να φορεσωω γαμωω τρρ δν πηρα θα διαλεξω μετα με τα κοριτσια.
Η ωρα ηταν 02:15 πηνουσα και εκανα ν ramen.
Εφαγα και μετα εκατσα στο σαλονι και ειδα μια αγπημενη μ σειρα στο netflix το teen wolf (γαματη σειρα να πατε να την δητε εχει να κανει με λοικανθρωπους και διαφορα τερατα) αφου ειδα δυο επισοδια βαρεθηκα η ωρα ηταν καπου στης 4 και κατι και ειπα λιγο να ξαπλοσω και με πηρε ο υπνος.
Ξυπνισα εξι παρα πεντε και αρχισα να φερνω τα φορεμτα μου στο σαλονη για να μου διαλεξουν τα κοριτσια.
Το κουδουνι χτυπισε και πηγα να δω ποιος ειναι ανοιξα και ειδα τα κοριτσια.
Αννα: μωροκ μουυ τι κανεις;
Υ/ν: καλα αγαπη μ εσυυ;
Αννα: καλα κ εμεις.
Η εφη πηγε κατευθιαν και εστροσε τα πραγματα της και τα φορεματα της στο καναπε.
Υ/ν: εσυ δν θα με χερετισεις; εκανα μια λυπημενη φατσουλα που την λιγηζει παντα.
Εφη: αα σορρυ αγαπη απλα ηθελα να αφησω τα πραγματα ρλα εδωω ρε κουτοο.
Και με τραβιξε στην αγκαλια της και με φιλισε στο μαγουλο. Τις αγαπαωω παραπολυ σαν αδερφες μου της εχωω.
Αννα: κγωωω θελωωωω
Υ/ν/εφη: ελαα και εσυυ εδωω ρε badgirl.
Καναμε μια ομαδηκη αγκαλια και μετα ειδαμε τι θα φορεσουμε.
YOU ARE READING
Εισαι δικια μου,μονο δικια μου
General FictionΤι θα γίνει οταν αυτος που σε γούσταρε στην τελευταία τάξη του σχολείου, γυρίζει απο την Αμερική με την αρραβωνιαστικιά του; τι θα γίνει στο τέλος; πως θα νιώθεις εσυ; Αυτη η ιστορια περιεχει σεξουαλικες σκηνες ακαταλιλη φρασεολογια. Ξεκινησε: 15 ι...