Μερος 2

55 8 0
                                    

POV jungkook

Μετα απο λίγη ώρα έφτασα στο σπίτι στο μυαλό μου ήταν εκείνο το κορίτσι.

Flashback

Jk:Ειμαι ο jungkook χάρηκα
Y/n: ειμαι η y/n χαρηκα κγω

End flashback

Μου αρέσει αυτο το κορίτσι ξέρω δεν την γνωρίζω πολυ καλα αλλά κατι με τραβάει σε εκείνη. Σκεφτικός κ χαμογέλασε.

End POV jungkook

Αύριο ειναι η τελευταία μετα του σχολείου. Και ξεκιναν οι διακοπές.

Το πρωί 7:30

POV y/n

Μόλις ξύπνησα πηγα στο μπάνιο για να κάνω την ρουτίνα μ αφού τελείωσα κατέβηκα κατω κ πηγα στην κουζίνα για να φας κατι ήταν τελείωσα πηρα την τσάντα μ τα κλειδιά μου κ το κινητό μ και έφυγα για το σχολείο. Σκεφτόμουν τον καινούριο jeon jungkook μου αρέσει αυτο το αγόρι σκέφτηκα αλλά μια φωνή μετα μου μου είπε "ειναι χαζη μπορεί να είναι ωραίος αλλά δν τον ξες καν ομορφε περίμενε τι χαζηηηη" σωστά τα λέει δν τον ξέρω καν μετράει να μάθω περισσότερα για εκείνον. Μετα απο λιγο εφτασα στο σχολείο μπήκα μέσα κ περπάτησα μέχρι την τάξη μου, όταν μπήκα μετα τον jungkook να μιλάει με τα αγόρια και το βόλεμα του έπεσε πάνω μου τι να σκεφτεται για εμένα είπα και έκατσα στην θέση μου.
Και μίλησε.

Jk:Καλημέρα y/n. Χαμογέλασε

Y/n: Καλημέρα jungkook. Χαμογέλασα ντροπαλά κ έκατσε δίπλα μου.

End POV y/n

POV jk

Αυτο το χαμόγελο είναι τόσο ομορφο πανω της μπορώ να την κοιτάω για ωρες . Σκεφτομαι να της πω να βγούμε μετα το σχολείο. Κ την ρώτησα

Jk: y/n?
Y/n: hmm
Jk: έχεις κανονίσει τίποτα για μετα το σχολειο? Την ρώτησα
Y/n: οχι, γιατί?
Jk:Εμεγα αν ήθελες να παμε για καφέ και να γνωριστούμε καλύτερα,τι λες?
Y/n: Δεν εχω να κάνω κάτι ομορφε μπορώ ναι. Χαμογέλασε
Jk: ωραία θα σε περιμένω.
Η y/n χαμογέλασε.

Ειμαι πολυ χαρούμενος που δέχτηκε διαόλου είναι η τελευταία μετα του σχολείο κ την ξέρω μια εβδομάδα μονο και θέλω να την γνωρίσω πριν απομακρυνθούμε για της διακοπες.

End POV jk

Χτύπησε το κουδούνι και ο jungkook περίμενε την y/n εξω, ο jungkook την είδε να κατεβαίνει τις σκάλες κ χαμογέλασε άρχισαν να περπατανε και ο jungkook μίλησε για να σπάσει την αμηχανία μεταξύ τους.

Jk: που θες να πάμε?
Y/n: mmm δν ξέρω, έχεις εσυ κανένα μερος που πας συχνά?
Jk:Ναι, είναι ενα καφέ που είναι τέλειο.
Κουνησε το κεφάλι της καταφατικά.

Συνεχίζετε!!!!

Εισαι δικια μου,μονο δικια μουWhere stories live. Discover now