Titreyen elerini arkasına saklayarak gözlerini boş odada gezdirdi .
Yorgundu gözlerinin altında oluşan morluk bunu kanıtlıyordu .
Uykusunu kaçıran kabusları gecelerini zehir ediyordu .
Vicdanının tehlikeli oyunuda yenilmişti şimdi o yüreğini parçalayan duyguyla ağır bir savaş veriyordu .Kendini kurtarmak için girdiği yolda hiç düşünmeden başkalarını yakmıştı ve bu onu ömür boyu harap edecekti .
Hesap vakti gelmişti , hiç bu kadar huzursuz hisetmemişti kendini .
Bir delinin düşünceleri kadar gerçekçi ve saçma sebepleri vardı ancak anlatacak gücü yoktu .O hiç sevgi görmemişti ve başı okşandığında bunu bir tehlike olarak görmüştü .
Şimdi ise bir kin ateşinde can veriyordu .
İstemedende olsa yaktığı canların hesabını veriyordu .Açılan kapıyla boş odada yankı oluşmuştu o ise başını hiç yerden kaldırmadan oturduğu sandaliyesinde huzursuzca kıpırdanmıştı .
Kendini o kadar hüzünlü hisediyordu ki sanki nefes almaya bile hakkı yokmuş gibi düşünüyordu veya düşündürtülüyordu oysa sebeplerini kimse bilmiyordu sadece yaptığı yanlışlara takıyorlardı .
Gardiyanın geri çekildikten sonra yüreğini hoplatan o turkaz rengi gözleri gördü .
Görünce bile kalbine bir hançer saplanıyordu .
Suçlu gözleri turkaz rengi gözlere bakmayı istiyordu ama her bakışında o eski saf sevgiyi değil derin bir nefret görüyordu .
O saf sevgiyi kendisi kirletimişti ve bunu çok iyi biliyordu .Bir bataklık gibiydi tüm güzelikleri mahvetiyordu .
Sert adımlarla içeriye girip tam karşısında oturdu genç adam .
Kızıl rengi saçları ,mavi gözleri , fazlasıyla zayıflamış bedeni .
Her haliyle çok güzeldi kalbini paramparça edecek kadar güzeldi .Ancak ruhunu şeytana satığı hazan bir gecede kaybetmişti o saf güzeliği ve belkide o şeytanın ta kendisiydi .
" susuyorsun " dedi genç adam kuru bir sesle .
Gözlerini yerden kaldıramıyordu delfin şuan tek odak noktası masanın rengiydi ." niye delfin niye ? "
Yine o derin sesizlik .
Cevap vermek istiyordu ama sesi içine kaçmış gibi hisediyordu
" nerde benim tanıdığım o saf , masum kız "Yavaşça gözlerini karşısındaki adamın turkaz rengi gözlerine çevirdi .
" öyle biri yoktu ares sen sadece bir yalana inandın "İki gökyüzünün birleşmesi gibiydi birbirlerine olan bakışmaları .
Birini gözlerinde nefretin ardına sığınmış sevgi ,
Diğerinin gözlerine ise kötülün ardına sığınmış saflık vardı ." neden delfin ? "
Aynı soruyu tekrar etti ares ancak onun buna verebilecek bir cevabı yoktu .Beş dakika kadar bir süre kimse konuşmadı derin sesizlik içinde ikisine birbirlerinden hariç odanın her yerine bakıyorlardı .
Sesizliğe son vermek adına sandaliyesinden kalktı ares
" belliki verecek bir cevabın yok "
Yine sustu delfin çünkü o sustuğu zaman içindeki adaletin sesini duyuyordu .Görüş odasının kapısını çalarak gardiyanın açmasını bekledi ares .
Gardiyan kapıyı açtığında kafasıyla verdiği işaretle hareket etmesini söyledi .
Gardiyan cebinden çıkardığı anahtarla delfinin kelepçeye bağlı olan tek elini açtıktan sonra hızlıca görüş odasını terk etti .Delfin şaşkın gözlerle bir kelepçenin sıkmış olduğu koluna birde karşısında ateşli gözlerle onu izleyen arese bakıyordu .
Ares tekrardan delfinin yanına gelerek elerini masaya koyup yavaşça kulağına doğru eğildi .
Hayla o kokusu aklını başından alıyordu ancak kendini şeytanın kibirli kolarına bırakmamalıydı .
" cehenemine hoşgeldin delfin yosun "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimsezler müzayesi
HumorKapılar bir bir yüzüme kapanaıyordu , kendimi kış mevsiminde yaşamaya çalışan bir serçe gibi hissediyorum öleceğini bile bile çırpınan . Bu yola kendi isteğimle girmiştim vicdanımın sesini , yüreğimin adaletini susturarak kabullenmiştim bu yalnızlığ...