හාවුල් ගෙ පසුපසින් දිව ගිය ලීසුන් ට නෙත ගැටුනේ සුදු පාට යම් දෙයක්.....වර්ශාව නිසා පැහැදිලිව නොපෙනුනත් ඔහු ට එය හඳුනා ගැනීමට වැඩි වෙලාවක් ගත නොවීය...Lee sun: යූන් 😳
(ලීසුන් එක්වරම තම පිරිස අත හැර යූන් පසුපස හඹා ගියේ ඔහුව අල්ලා ගැනීමේ අරමුණින්..........නමුත් ටික වෙලාවකට පසු යූන් ව මගඇරුනු ඔහු නැවතී සිටියේ පොකුණ දෙසට යන මාර්ගයේයි...)
Lee sun: බැරිවෙලාවත් ඔහු...?😳
(ලීසුන් පොකුණ දෙසට දිව ගියේ තිගැස්මකින් කිව්වොත් හරි........නමුත් ඔහු එදෙසට යන විට දුටු දසුනින් ඔහුගේ දෑස් මවිතයට පත් විය........ඔහු දුටුවේ තරුණියක් තම යූන් ව තුරුලු කරගෙන ගසකට මුවා වී සිටින අයුරුයි......ලීසුන් පුදුම වීමට කරුණ නම් යූන්, ලීසුන් හා චන්සු ට ඇරෙන්න වෙන කිසිම පුද්ගලයෙකුට මෙසේ අවනත වී නොසිටීමයි....ඔහු තරුණිය දෙසට ගියේ යූන් ව ලබා ගැනීමේ අරමුණින්..)
Jisoo pov
මේ වර්ශාව තව කොපමණ වෙලාවක් පවතී ද...(ජීසුට තේරුම් ගියා යම් දෙයක් තමා අසලට පැමිනෙන බව.....එවිටම තම ශරීරයට වැහි බිංදු පතිත වීම නැවතී ගියේය....ඇය පිටුපස හැරී බැලූ විට තරුණයෙක් තමා හට ආවරණයක් අල්ලා ගෙන සිටියේය......එවිටම ජීසූ එක්වර නැගී සිටියේ ඔහු කවුදැයි බලා ගැනීම පිණිසයි......ඇයගේ දෑස් විසල් විය...)
Jisoo: කු.....කු....කුමරුනී ඔබතුමා (අංශක 90වටම නැවෙමින් )
(කුමරුද උගුර පෑදුවේ ඇය තමා හඳුනා ගත් නිසයි)
Lee sun: අ..අ..ආහ්......ඔබ කවුරුන්ද? කුමක්ද මෙහි සිදු කරන්නේ?
Jisoo: මා .....මෙම වර්ශාවට හසූ වූ නිසා මදක්.
(ඇයගේ කතාවට බාධා කරමින් නැවතත් ලීසුන් තම හඬ අවදි කරා)
Lee sun: කුමක්ද ඔහු ඔබත් සමග කරන්නේ (යූන් දෙස බලා)
Jisoo: මා....මා....(ඇයට පැවසීමට ලැබුණේ එපමණයි.....එවිටම හාවුල් එදෙසට දිව ආවා.....)
Hawul: කුමරියනී ......ඔබතුමිය .....මා හැම තැනම සෙවූවා.
Hawul : ආහ්.....කුමරුනී ...ඔබතුමා මෙහි(ආචාර කරමින් )
(සේයොන්ග් හා මින්හෝ ද එතනට පැමිණියා....සේයොන්ග් සිටියේ සිදු වන දේ තේරුම් ගැනීමට උත්සහ දරමිනුයි.......
ඔවුන්ගේ පැමිණීමත් සමග ලීසුන් ,ජීසූ ගෙ තුරුලේ සිටි යූන් ව තම දෑතට ගත්තා......එය දුටු විට සේයොන්ග් ගේ දෑස් රත් වුනා කිව්වොත් හරි....මෙහි සිදු වන දේ තේරුම් ගත් හාවුල් කුමරුගෙන් අවසරය ගෙන ජීසුව එතනින් රැගෙන ගියා...)
YOU ARE READING
THE GREAT DESTINY
Ficción históricaඋසස් ද පහත් ද....මට අදාල නැහැ ........ මොකද ඔයා විතරයි මෙහෙ අධිරාජිණිය වෙන්නේ 🥀 Start date : 07 May 2022 Finished date : ???