Luz si v pokoji povídala s Vee. Ta jí vyprávěla co vše se dělo ve světě lidí zatímco tu nebyla.
Luz ji se zájmem poslouchala.
,,Hele, co myslíš že bych mohla pustit Palismanovi." Zeptala se Liz náhle.
,, Cože?" Zeptala se Vee překvapeně.
Luz došla ke svému batohu a vytáhla malé modré vajíčko.
,,Když jsem byla v zakletově jako studentka, vybíraly se Palismani. Ostatní ty své dostali, ale já ne. Protože neumím magii přírodně. Můžu jen přes Glyphy. A Eda mi vyřezala tohle vajíčko. Vylíhne se z něj Palisman" vysvětlila a posadila se zpátky.
,,To je úžasné!" Vykřikla Vee možná trochu moc nahlas. Do pokoje vešel Hunter...v trochu lidštějším oblečení.
,,Děje se něco? Amity se tam právě kvůli tomu výkřiků pořezala" nakoukl do místnosti.
,, COŽE!?" Zařvala Luz a odběhla z místnosti.
,,To jsem jí asi říkat neměl..."Luz právě seběhla ze schodů, když Camila ošetřovala Amity ruku v
,,Jsi v pořádku?!" Vykřikla a zakopla o svoji nohu.
,,Ano, jsem. Jen jsem se lekla...něčeho. Vypadalo to jako..." Začala mluvit, ale pak si všimla Huntera.
,,Bylo to podobné Philipovi. Nebo to, co Sběratel porazil. Nevim co to je" vysvětlovala Amity.
,,Belos? Ale vždyť..." Začala mluvit Willow.
,,On je tady?! Ne ne ne...tohle se nemůže dít..." Začal panikařit Hunter. Gus si vzal na starost jeho uklidňování, zatímco Luz se postavila zpátky na nohy.
ČTEŠ
The owl house (S3)
FanfictionCo se dělo po tom, co se Luz a ostatní dostali do světa lidí? (Psáno před vydáním 3 série)