Hoofdstuk 6.

446 16 2
                                    

A/N: Dubbel update, sort of.

[unedited]

Harry's P.O.V.

"Durf je al wat te vertellen? Gewoon iets over jezelf?" vraag ik zachtjes en kijk hem aan. Dit was echt de eerste keer dat ik aan iemand zoiets heb verteld, zonder dat ik diegene echt ken. Natuurlijk was het wel een beetje eng, maar het voelt wel heel opluchtend. Als Louis antwoordt glimlach ik breed en kijk hem bemoedigend aan. "Waar kom je vandaan? Je klinkt niet echt van hier." vraag i nieuwsgierig en bijt dan gauw op mijn lip. Straks wil hij dat helemaal niet vertellen?! "Doncaster, maar eh i-ik l-leef nu hier." antwoordt hij verlegen en stotterend. Awh, hij is echt schattig. Ik knik glimlachend en kijk hem weer aan. "Als je nog wat wil vertellen over jezelf kan dat, maar als je niets meer wilt vertellen vind ik het ook goed hoor." zeg ik glimlachend, en hopelijk bemoedigend. Ik zou zo graag weten wat er aan de hand is. Waarom kan hij nergens heen? Waar zijn Louis' ouders? Heeft hij broers of zussen? Hoe oud is hij? Is hij single? Bij de laatste vraag bijt ik even op de binnenkant van mijn wang en glimlach breed. Waarom denk ik hier aan? Hij ziet er wel een beetje gay uit, maar is hij dat ook? Ik hoop het. Anders zou ik het echt jammer vinden. Hij is echt precies mijn type qua uiterlijk. Zijn innerlijk weet ik nog niet helemaal goed, maar van wat ik nu weet is het echt lief. "I-ik ben 23 jaar o-oud." zegt hij zachtjes en ik knik glimlachend. "Waarom ben ik altijd de jongste?" zeg ik pruilend en grinnik even, hopend hem te laten lachen. Als hij zacht en even kort grinnikt glimlach ik tevreden. Dan kijk ik hem weer nieuwsgierig aan en bijt op mijn lip. Zou hij nog wat nieuws vertellen? Of moet ik wachten tot hij nog een keer langskomt? En hoe zat het eigenlijk met dat hij te weinig geld bij zich had? Iedereen heeft toch wel zo'n beetje kleingeld op zak? Toch? Blijkbaar niet. Ik wil hem echt leren kennen. Ik wil alles over hem weten, maar ook niet. Ik wil gewoon met hem ergens kunnen liggen en tot diep in de nacht praten over hem, elke keer nieuwe dingen over hem leren. Dat lijkt me echt geweldig. Maar misschien vindt hij mij wel helemaal niet leuk, ik bedoel: wie vindt mij nu wel leuk? Ik zie er echt niet uit, en hij ziet er, zonder moeite, nog echt geweldig uit. Laten we hopen dat hij mij ook leuk vindt. Of in ieder geval geïnteresseerd is in mij...

I need you... (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu