by crescendonut
*LOUIS' POV*
Ik glimlach zwakjes als ik het op heb en ga langzaam iets meer rechtop zitten. Ik glimlach als ik het contact van zijn zachte vingers op mijn voorhoofd voel en kijk op als hij mijn handen en gezicht wat schoonmaakt en sluit mijn ogen als hij wat over mijn wang streelt. Hij is zo aardig. Als ik hem was had ik mezelf al lang weer buiten gezet, ik bedoel, nu ik zo vies en onverzorgd eruit zie lijk ik wel een zwaar crimineel ofzo! Ik kijk hem na als hij weg loopt en ga nog iets verder rechtop zitten. Al lig ik eigenlijk nog steeds. Ik pak mijn thee aan en warm mijn handen eraan. My god dat voelt goed. 'Hoe voel je je?' Zijn de woorden die me uit mijn gedachten halen. 'G-goed. Jij m-maakt mijn verjaardag weer g-goed.' Zeg ik, waarna ik even hoest. Ik glimlach kort als hij dat zegt en me knuffelt. 'O-Oh maar dat hoeft h-helemaal niet hoor...' Murmel ik zachtjes als hij dat zegt. Ik kijk hem na. Hij heeft me vast niet gehoord...Hij loopt toch weg. Ik drink langzaam wat van mijn thee en zucht. Well...Great. Ik kijk langzaam op naar hem. Ik knik als hij dat vraagt. 'H-Heel graag e-even douchen...En-n scheren graag...I-Ik houd n-niet zo van deze b-baard...' Zeg ik zachtjes. Hij lacht en knikt begrijpelijk. Na een tijdje heb ik een douche genomen en heb ik geen baard meer. Mijn haar is nog steeds veel te lang eigenlijk. 'Harry? Z-zou je alsjeblieft mijn haar w-willen knippen?' Vraag ik zachtjes en hij knikt. 'Yeay.' Zeg ik zachtjes.
De volgende dag is het kerstmis. Ik heb op de bank geslapen en word wakker door Harry. 'Maar alsjeblieft wel stil zijn nog, hij slaapt nog en ik wil hem niet wakker maken.' Hoor ik hem zeggen. Ik glimlach zwakjes als ik dat hoor. 'Te laat...' Glimlach ik zwakjes en ik ga langzaam rechtop zitten. Een blonde jongen, niet veel jonger dan mij gok ik, komt achter hem aan. 'Hi, ik ben Niall.' Zegt hij zacht en ik glimlach. 'Ik ben Louis.' Zeg ik zachtjes en ik neem zijn hand aan. 'Ik ga wel even thee zetten.' Zegt Harry en hij loopt weg. Ik haal een hand door mijn, nu zachte, haar en kijk naar Niall. 'Dus, ehm, Ik woon dus nu tijdelijk bij Harry, denk ik?' Ik glimlach zwakjes. Hij knikt. 'Harry heeft me over je verteld.' Knikt hij. Ik bijt op mijn lip en knik. Ben ik zo bijzonder dat hij al over me heeft gepraat met zijn vrienden? Ik kijk op als Harry weer binnen komt lopen. 'Ga maar gewoon kerstmis vieren, zoals je zonder mij ook had kunnen doen.' Glimlach ik zachtjes. Ik hoor toch niet in het plaatje. Ik vind dat ze gewoon plezier moeten hebben, ondanks dat ik er ben. Ik denk dat ik er gewoon niet bijhoor. Ik ben maar een vreemde die er een beetje bij zit. Er ligt ook een enveloppe van mij tussen met Harry's naam erop met een brief erin. Hopelijk vind hij hem uberhaupt...
JE LEEST
I need you... (Larry Stylinson)
FanfictionWat als Louis en Harry elkaar per ongeluk tegen komen? Kan Louis de flirt genaamd Harry weerstaan? Geeft hij toe aan de charmes van Harry? Blijft Harry aandringen? Of geeft hij op? (samen met @crescendonut)