14

751 67 13
                                    

düzyazı

"Anlat bakalım Hyunjin, Jeongin'i cidden kardeşin olarak mı görüyorsun?" dedi Changbin.

"Neden sorgu odasındaymışım gibi beni oturttunuz ve üçünüz ayaktasınız?"

"Sana ne lan?" diyip ensesine hafifçe vurdu Minho, devam etti "Merak etme sikecek halimiz yok ya."

"Hyung ama korkutuyorsun beni. Hem ne ara beni satıp bunlarla kanka oldun? Jisung'la sevgili olmaya başladığınızı bile yeni öğrendim!"

"Bak Hyunjin'cim, sonuçta öğrendin mi? Öğrendin. Ayrıca seni satmadım aptal. Jeongin'le çıkarsan yine kanka oluruz, anladın?"

"Minho biraz abartmıyor musun?" dedi Chan.

"Beni ciddiye mi alıyorsunuz ya? İşin esprisi bunlar. Changbin'in sorusu havada kaldı."

"Sağ ol canım." diyip öpücük attı Changbin.

Hyunjin iç çekti, "Pekala, cidden cevap vermem gerekiyor sanırım. Onu kardeşim gibi gördüğümü düşünüyorum çünkü herkes kardeşini tatlı bulur, elini tutmak ister, sürekli öpmek ister, değil mi?"

Üç büyük ellerini alınlarına vurmuşlardı. "Mal mısın oğlum?" dedi Minho.

"Ama doğru değil mi?"

Chan konuştu, "Hyunjin, Jeongin'in yanında heyecanlanıyor musun? Bu dediklerini yaptığını hayal edince de heyecanlanıyor musun? Bunları düşünüp hislerinden emin olmalısın."

"Oha ne güzel konuştun lan." dedi Changbin şaşkınlıkla, Minho da şaşkındı.

"Gerizekalılar. Siz de böyle azıcık düzgün konuşsanız korkutmazdınız çocuğu."

Hyunjin bunları düşünmeye karar vermişti.
"Hyung bu arada eğer grubunuz varsa beni de ekler misiniz?"

kral len mq

lminho, hhyunjin'i ekledi

hhyunjin: bu isim ne amk

lminho: sana ne lan

hhyunjin: son zamanlarda bunu söyleyip duruyorsun üzülüyorum😔😔

lminho: drama queen

seobin: hoşgeldin abdülrezzak bebek

lminho: SIÇIOMŞASĞDLŞSFŞSDŞÇD

hhyunjin: ĞSKFAFALDĞXKMCAKM

hoşbuldum hyung

chrisbang: buna sesli güldüğüme inanamıyorum changbin

seobin: hadi hadi itiraf et beni komik buluyorsun😝

chrisbang: ayn

hanji/lminho

lminho: bebeğim

hanji: yes?

lminho: (tüm olayları anlatıyo işte arklar üşendim yine yazmaya)

ekran görüntüsü

hanji: kesin aşık olacak jeongin'e

lminho: olmazsa şerefsizim


bu bolum biraz kisa olmus olabilir ama napim

💓

love tropes | skzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin