Jaemin
Mark hyung beni bu kadar gözlemlemek zorunda mıydı?Sinirli olduğumu bu kadar belli ettiğimden haberim yoktu. Evet, şu sıralar gerçekten ilk tartışmada birine saldıracak gibi hissediyordum. Nedeni de-
İşte, nedeni bu. Yine ondan mesaj geldi.
***
Jaemiin
Seni çok özledim tatlımmBir de utanmadan tatlım diyordu.
Tamam bunu en baştan anlatmam lazım sanırım.
Bu kim olduğunu bilmediğim kişi ilk olarak bir ya da bir buçuk sene önce mesaj atmıştı. Yani tam olarak Taeyong hyungun beni ilk defa paylaştığı tarihlerde.
Tabii beni paylaşır paylaşmaz yazmamıştı bana. Aradan birkaç ay geçmiş olması lazımdı, şuan tam hatırlayamıyorum. İlk başta niyetini anlayamamıştım ama sonradan kendini belli etmeye başlamıştı.
Onu kaç kere engellediğimi bilmiyordum bile. Nasıl bulduğunu bilmesem de bir yerlerden numaramı da bulmuştu. Her engellememde başka bir numaradan yazıyordu.
Postlarımı yorumlara kapatma nedenim de oydu. Sürekli saçma salak yorumlar yapıp beni rahatsız ediyordu. Gerçi yorumları kapatmamın pek yararı olduğu da söylenemezdi yazmak istediğinde özelden yazıyordu zaten. Ben bu zamana kadar ona hiç cevap vermemiştim ama sabrımda taşıyordu artık.
Bu durumu daha önce diğerlerine anlatmadım çünkü başta zaten cevap vermezsem sıkılır gider diye düşünüyordum ve önemli olmadığı için de anlatma gereği duymadım. İş ciddileştiğinde ise Taeyong hyungun kendini suçlayacağını bildiğim için anlatamadım.
Birkaç kere Jeno'dan şüphelenmiştim, yalan yok, ama sonra saçmaladığımı fark edip hemen kendime geldim. Jeno sadece çapkın, eğlence arayan şapşal biriydi. Bana bu derece takıntılı olduğunu hiç sanmıyordum.
Telefona tekrar bildirim gelmişti. Her seferinde ister istemez bakıyordum. O yüzden gördüğümü biliyordu. Bu da daha çok sık boğaz etmesini sağlıyordu.
***
Dediğim şeyi düşündün müAh tabii bundan bahsetmedim. Birkaç gündür ekstra sinirli olmamın sebebi de buydu. Benden, ona nude atmamı istiyordu. Yine bir hata yapıp onu ciddiye almamıştım ama o bana ne kadar ciddi olduğunu açıkça belli etmişti. Ne yaparsa yapsın tabii ki de atmayacaktım.
***
Evet sana bu kadar yakınım :)
***
Jaemin boşuna bakınma çoktan uzaklaştımBu ilk defa oluyordu. O her zaman beni takip ediyor muydu?
Bu artık korkutmaya başlamıştı beni. İstemsiz gözlerim doldu. Olduğum yerde durup etrafıma bakındım. Şüpheli sayılabilecek kimse yoktu. Ya da ben göremiyordum. Son kez bakınıp hızlıca oradan ayrılacaktım ki tekrar bildirim sesi gelmişti. Dediğim gibi bakmak istemesemde istemsiz olarak bakıyordum. Ekranı açtığımda mesajın bu sefer ondan gelmediğini gördüm.
Ahmak
Ne o güzellik
Ağlıyor musunJeno?
Jeno bana bu zamana kadar özelden mesaj atmamıştı bu yüzden yazmasına şaşırdım.
Ahmak
Jaemin?
Oha dur sen gerçekten ağlıyorsunBen kolay kolay ağlamazdım ama gerçekten korkmuştum ondan. Kim bilir beni ne zamandır takip ediyordu.
Ben güçlüydüm ve ağlamazdım bu yüzden göz yaşlarımı anında silip Jeno'ya geri mesaj attım.
Ağlamıyorum
Ahmak
Görebiliyorum seni jaeminNerdesin
Etrafıma bakındım ama görememiştim. Tam önüme döndüm ki omzumda bir el hissettim. Zaten tedirgin olduğum için yerimden sıçrayıp ufak bir çığlık attım.
"Hey sakin ol benim." Jeno ellerini iki yana kaldırıp bir adım geri çekildi. Onu görmemle derin bir nefes aldım.
"Sen iyi misin?" Cevap vermeden önce suratına uzunca bakıp kafamı belli belirsiz salladım.
Kafam şuan allak bullak olmuştu. Şu 'bilinmeyen' aklımı çok karıştırıyordu.
"Jaemin konuşacak mısın artık? Korkutuyorsun."
Kendime gelmek amaçlı kafamı iki yana hızla sallayıp silkelendim. Daha sonra gözlerimi Jeno'ya çevirdim. Onunla uğraşırsam aklım dağılırdı belki.
"Ne o? Seni endişelendirdim mi?" Aslında ben alay ederek sormuştum ama Jeno'nun suratı oldukça ciddiydi. Hatta aynı ciddilikte de cevap vermişti. "Evet. Aşık olduğum adam yolun ortasında ağlıyor, endişelenmese miydim?"
"Aşık olduğum falan demezsen iyi olur. Yanlışlıkla inanırım."
"İyi! Demem bundan sonra. Sen neden ağlıyordun?"
Bunu kesinlikle anlatmak istemiyordum. Eğer Jeno'ya anlatırsam eminimki abimin de haberi olurdu. İşte o zaman kıyamet kopardı. Hem zaten herkesin kendince derdi vardı bir de benimle mi uğraşacaklardı yani?
Eminim bir süre sonra sıkılıp bırakırdı peşimi.
"Ee Jaemin. Anlatmıyor musun?"
"Hayır. Ağlamadım ki ben."
"Kör değilim hele salak hiç değilim."
"Anlatmak istemiyorum diyelim o zaman. Sakın kimseye söyleme yoksa..."
"Yoksa?" Yandan bir gülüş attı. Geri zekalı! Çok sinirimi bozuyor!
"Yoksa seni döverim."
"Şunlarla mı?" Dedi kollarımı işaret ederek.
PARDON DA neyi varmış kollarımın. Gayette kaslıydılar.
"Evet onlarla. Şaka yapmıyorum Jeno kimseye söyleme. Özellikle de abime. Bu aramızda bir sır tamam mı?"
Dudaklarının üzerindeki hayali fermuarı çekip ellerini cebine attı.
Umarım gerçekten sır saklayabiliyordur. Hiç güvenemiyorum ama...
...
Aşklarım bu hayat neden bu kadar zor pfBu arada abinin ağabey olarak yazıldığını biliyorum bilerek yazmadım çok takılmayın ona olur mu
Bu haftasonu sınav var yine kalmak istemiyorum ama kalıcam sanırım 😭
Umarım siz çalışmalarınızın karşılığını alır ve istediğiniz yere yerleşirsiniz 🤲🏻Kendinizi sevin muahh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Matters
FanfictionJaeyong, Nomin, Markhyuck - Texting ___ haechanahceah: jeno vazgeç artık git başkasıyla eğlen jenonopriv: hayır jaeminle eğlenmek istiyorum