5 do 6.
Šime se laganim korakom šetao oko katedrale. Ovo mu je bio peti krug.
Ivan se premišljao o tome hoće li objesiti Šimeta ili ne. Noga ga je mučila ali je vjerno hopsao za njim.
Viši momak iznenada stane i plavokosac se zabije u nj."Koji vrag!?"
Šime pogleda prema dolje, gdje su ga Ivanove oči dočekale.
"Neće se pojaviti. Tratimo vrijeme."
Prije no što Ivan uspije proturječiti crni auto naglo se zaustavi preko puta katedrale na uglu Gradičeve.
Oboje muškaraca se zagleda u auto koji odjuri onoliko brzo koliko je i došao.Brzo.
I Šime potrči za njim. I naravno Ivan za Šimetom.
"LIVO!"
Klikne Šime i skrene desno. Ivan za njim. Auto je bio u totalno drugom bloku al ok.Sada više nije vikao smjer kretanja i Ivan se sam morao snaći.
Lijevo, pa desno pa preko nečijeg dvorišta pa opet lijevo.Auto im je pobjegao, zahvaljujući Šimetu koji misli da zna tlocrt Dubrovnika dobro kao što zna tlocrt Splita.
Ivan je u svoj toj žurbi bacio svoj štap nekom psu koji ih je ganjao dok su skakali preko nečijeg dvorišta.
Nije ni primjetio da mu štapa nema. Ali tako je i bolje po mome i Šiminom razmišljanju.
Zadihani su čekali na uglu neke random ulice kojoj ne znam ime zato što mi se neda guglat tlocrt Dubrovnika zato što sam u shopping centru i doslovno čekam ispred kabine da mi se prijateljica obuče i toliko joj treba da sam napisala gotovo cijeli chapter ovog crack fica o Sherlock Holmesu al ok je to.
"Zašto huf smo trčali huf za tim huf autom??"
Ivan jedva progovori od manjka zraka."Zato što je bio huf huf sus"
Odgovori Šime.Crni auto se zaustavi preko puta ulice. Ivan i Šime se pogledaju.
"Nije to taj. Upamtio sam tablice"
"Badava si pamtio tablice znam da to nije taj auto, onaj je bio mercedes ovaj je ma znaš ča? Boli me briga."
Šime krene preko ulice.
Ivan mu je za petama.Muškarac u odjelu izađe iz auta držeći tamni kišobran u ruci.
"Ča oćeš ti? Ča radiš tu?"
"Moj posao."
Odgovori čovjek u odjelu Šiminom nepristojnom komentaru.
"Praćenje mene nije tvoj posao nisi mi mater"
Čovjek zaškilji i Šime iskopira gestu.
Ivan stoji i nemože si vjerovati. Koji prokleti kurac se ovdje događa."Ah doktore Vlaški" kaže čovjek usiljeno "lijepo vas je osobno upoznati"
"Volio bih reći 'takođe' ali nemam blagog pojma što se događa"
Šime nasilno uzdahne i još nasilnije izdahne.
"Ovo je Mićo, moj brat, i njegov ljubavnik; gospodin šestinski kišobran kojeg vodi svugdje makar jedva da pada kiša u Hrvatskoj."
"Ćuti ili ću pitati mater ča misli o takvom ponašanju"
Šime zašuti na trenutak, podigne obrvu i otvori usta ali ga brat njegov prekine.
"I nije šestinski kišobran by the way"
Ivan je ostao bez riječi.
"Ovdje sam da te upozorim."
Mićin pogled skrene prema Šiminom."Na što?"
Ivan upita iz zbunjenosti.
Mićo duboko udahne da se mentalno pripremi na glupa pitanja i odgovaranje."Ovaj slučaj nema nikakve veze sa vama i predlažem da ga se kanite ako vam je do života."
Sunce je polako zalazilo. Sad je pol 7. Vrijeme leti dok se zabavljaš.
Šime podigne obrvu, opet.
"Stvarno to mislim Šime, znaš da ne lažem, vidi se po mikroekspresijama."
"To je Karlov posao ne moj krebilu."
Uzvrati Šime. Mićo zakoluta očima kao da traži i Boga i Lucifera u isto vrijeme.
"Dobro dobro. Moja poanta je ta da se kloniš ovog slučaja i Dubrovnika. Barem dok se ovo ne rasčisti."
Šime se osvrne oko sebe dvaput, onak u krug, kao balerina.
"Ok. Šta ću reć Lučiću ha?"
"O ne brini, Lučić je već riješen"
Kaže Mićo sa smješkom na licu. Sus"Dakle. Trebaš ostati negdje?"
"Molim?"
"Mislim treba ti stan? Jel dubrava ok?"
Sjedili su u nekom random restoranu. Cjene su bile preskupe ali Mićo je plaćao pa koga briga. Šimeta definitivno ne.
Gledao je svugdje samo ne u Ivana. Kako slatko."Dubrava? Si ti lud? Zapravo nemoj odgovoriti na to."
Šime se namršti i pogleda pod.
"Dubrava zvuči super"
Sretnu im se pogledi. A kako kul, baš su pederi. 5 ujutro je kad pišem ovo nmg razmišljati žao mi je. Lažem 7 ujutro je al svejedno.
"Jel ti smeta violina?"
"Ha?"
"Violina. Sviram ju kada razmišljam."
Ivan zastane pa razmisli.
"Mislim da violina neće biti problem:)"
"Nemam blagog pojma kako si izgovorio emoji al ok."
"Čujte momci"
Prekine ih treći glas koji je došao od nikud. Mislim došao je iza Šimeta koji je bio prezaokupljen gledajući Ivana.
Inspektor Lučić uzme stolac pored stola iza njih i sjedne na nj.
"Uh ovaj, slučaj je predan australskim agentima. Pošto je Britt australac i tako to."
"Blago nama."
Izjavi Ivan kome je svega dosta. Jadan samo želi jesti svoje špagete.
Ajd ugl time skip u dubravu u sadašnjost za idući chapter zato kaj mi se neda više ovo pisati
YOU ARE READING
Šime Horvat i sanduk maslina
Mystery / ThrillerNovi detektivski triler u kojemu poznati detektiv Šime Horvat nađe misteriozni sanduk maslina na svome pragu. Njegov vjerni prijatelj, Ivan Vlaški, ga prati kroz pustolovinu dok Šime pokusava saznati sta u sedmon krugu pakla se događa. Saznajte sto...