-17

151 18 0
                                    

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyinn

------

0534.......: Açelya

Açelya: he

0534.......: Kapıya çık

Açelya: Ha

0534.......: Bekliyorum

Şaşkınlıkla hızlıca yatağımdan kalktım. Üzerime bir göz atıp hızlıca dış kapıya yürümeye başladım. Şansımıza evde annemler yoktu bu yüzden rahat hissediyordum.

Kapıyı açmadan saçlarımın düzgün olup olmadığını kontrol ettim. Kapıyı açmam ile karşımda onu görmem bir oldu.

Yavaş adımlarla yanına yürürken bir yandan da yüzünü inceliyordum. Gözlerini bi saniye bile üzerimden çekmiyordu.

" Ne o beni çok mu özledin "

Dediğime gülerek önüne döndü.

" Aynen hasretinden ölüp bitiyorum "

Göz devirip etrafta göz gezdirdim. Tanıdık birinin bizi görüp babamlara yetiştirmesini istemezdim.

" Neden geldin "

" Pek memnun değil gibisin "

" Biri görüp yanlış anlayacak "

" Merak etme fazla kalmıcam, senden bir şey isticem "

" İste "

Sanki zorla konuşuyormuş gibi bir havası vardı.

" Son kez sana sarılabilir miyim ? "

Sorduğu soru ile afallarken ne yapacağımı bilemeyip kafamı salladım. Memnuş olmuşçasına gülümseyip kollarını iki yanıma sardı.

Neden son kez demişti ?

Yeniden saçma bir şey yapacak olması korkusu ile gözlerim dolmuştu.

" Neden son kez "

Sesimin kısık çıkması ile duraksadı. Sonrasında benden ayrılıp birkaç adım uzaklaştı.

" Öyle "

" Ne öyle emir "

" Uzatma açelya "

" BEN Mİ UZATIYORUM BİZİ UMURSAMADAN SAÇMA SAPAN DAVRANIYOSUN "

" Bana bağırma "

Ses tonu sabır dilermiş gibiydi ama durmaya niyetim yoktu.

" Bağırırım hakediyosun "

" Her şeyi hakediyorum zaten bu boktan yerde her zaman siz haklısınız "

" Öyle bir şey söylemedim "

" Boş boş konuşup melis'inde aklını karıştırma "

" Yeniden intihar etmeye çalışacaksın bilmiyorum mu sanıyosun "

" Uzatma "

" Uzatıcam böyle bir şey yapmana göz yummucam "

" Ne o açelya sırf yakışıklıyım diye ilginimi çektim "

Dediği ile afallarken öylece baka kaldım ama susmadı devam etti.

" Sen böylesin işte insanların dış görünüşüne göre davranıyorsun. Yakışıklı olmasaydım hiçbir şey seni ilgilendirmezdi banane der geçerdin ama yakışıklıyım dimi giderim var en azından "

" Saçmalama is- "

" Sus bu seferlik susta konuşayım "

Gözlerimi elimin tersiyle silip gözlerinin içine baktım. Neden yapıyordu bunu ?

" Neden diyorum neden senin gibi bir insana aşık oldum ama bir cevap bulamıyorum. Bunca yıl karşına çıkmamakla en iyi kararı vermişim, sırf dış görünüşüm iyi diye gönül eğlendirecektin benimle "

Böyle biri olduğumu mu düşünüyordu ?

" Bunları söylemek için mi geldin buraya "

" Evet, seni abartılacak kadar sevmiyorum gözünde büyütme öyle senin sandığın kadar da iyi biri değilim "

" Bitti mi ? "

" Bitti yoluna bak ve beni unut "

Başımı sallayıp arkamı döndüm.

Sen arkamı döneceğim son insan bile değildin emir tuna yaman ama seninde dediğin gibi gözümde büyütmemeliymişim seni.







YARIM KALAN SİGARA |texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin