Götüme kadar girmiş borçlar, devam edemediğim okul, ailemin sürekli kavgaları, geçindirmeye çalıştığım küçük de olsa bir evim ve yırtık ayakkabılar...
"sokayım böyle işe."
Sahildeki banklara gelişi güzel oturmuş dertlerime dalmışken ayağımı da sallamaya başlamıştı. Gözlerimı kapatıp başını geriye attım, biraz dinlenmek istedim.
"baba!" belli ki bana değildi. Gözlerimi açmadım.
"baba!" ses gittikçe yaklaşıyordu.
Gözlerimi açmamakta direttim.
"baba!" çocuğun kime seslendiğini anlamak üzere gözlerimi açmaya yeltendim ama kucağıma atlayıp da bacağıma tutunan bir çocuk beklemiyordum.
"lan sen kimsin?" çocuk başını kaldırıp bana gülümsedi.
"baba!" sonra tekrar başını bacağıma yasladı.
Ellerimle çocuğu kaldırmaya çalıştım. Güzel giyinimli, temiz, küçücük bir çocukla görülmem şu halimle pek de etik durmayabilirdi.
"oğlum ben baban değilim. Annen nerde senin? Söyle bulalım anneni, babanı?" çocuk yaslandığı dizden başını kaldırıp gülümsedi ve kucağıma atladı. Ellerini boynuma doladı.
"annem yine iştedir bilmiyorum. Kötü şeyler yapıyor. Babam da yanımda işte. Baba!" çocuk tekrar atılıp boynuma sarıldı.
Dört tane takım elbiseli adam yaklaşıyordu. Götüm yavaşça tutuşmaya başlamıştı.
"oğlum bırak bak bir şey olacak. Ben baban değilim. Lan benim pipim bile yok." çocuk dudaklarını büzdü.
"hayır babamsın. Tam da annemin anlattığı gibisin." çocuk gülümsedi.
Takım elbiseliler yaklaşıyordu.
"küçük bey! Burada ne yapıyorsunuz? Anneniz bize neler yapar sizi kaybetseydik kim bilir. Hem bu yabancıyla neler yapıyorsunuz? Siz bizi öldürtmek mi istiyorsunuz patrona?"
Aynen kafamda hiç dert yokmuş gibi bir de durduk yere baba olmuştum. Çocuğun anası da belalı çıkmıştı.
Tanrım... Neden?..
Onlar çocuğu benden uzaklaştırmışken ben de o kargaşada aradan sıvışmıştım.
Hayatımdaki saçmalıkları toplasam başı çekip eline bayrak alacağına emindim bu olayın.
Çocuğun beni babası sanması ayrı annesinin de belalı çıkması ayrı sıkıntıydı. Tekdüze hayatıma aksiyona gerek yoktu.
10.06.2022
Desna
jeovntae
Teşekkür ederim💘
YOU ARE READING
daddy's son (gxg)
RandomAren kendi dertleriyle sahil kenarında vakit geçirirken kucağına atlayıp bacağına sarılan bir oğlan çocuğunun, kendisine "baba" demesini elbette beklemiyordu. Ayrıca çocuğun annesinin de bu kadar güzel olmasını. @jeovntae nin mothers daughter kitabı...