البارت الثاني...🖤

17 7 2
                                    

حجر الدمار
" البارت الثاني "
.........................................................................................

.﴿لَا تَخَفْ وَلَا تَحْزَنْ ۖ إِنَّا مُنَجُّوك ﴾🤍🖇!..

'''''''''''''''''''''''''''''
_ جرا اي ي بت انتي مالك كده مش مظبوطه!!؟؟..

_هممم ماليش يختي اما اقوم اشوف اللي ورايا..

_خدي هنا ي وليه انتي هو اي اللي مالكيش ماتقولي ي وليه في اي!!؟.

_يختي مانتيش شايفه اللي بيحصل ف البلد كل يوم حاله قتل او انتحار او خطف او دبح...وحاله الدبح اللي لسه حاصله ف المنصوره دي بوظتلي اعصابي ربنا ينتقم منه ويتعذب ف الدنيا وف الآخره انا بقيت اخاف علي بنتي وهي خارجه وهي داخله طب تصدقي وتؤمني بالله...

_لا إله اللا الله...

_انا كنت ناويه اني ابطلها من الجامعه نهائي خوفاً من احوال اليومين دول ...

_فعلا والله عندك حق ناس مابقاش عندها رحمه بقوا يدبحوا أكنهم بيدبحوا فراخ ياخي دحنا بنكون رحيمين بالفراخ لما بتندبح بس برضه بنتك اي ذنبها ماتخافيش ماحدش بيموت ناقص عمر......

_ عندك حق بس حاجه صعبه لما تكوني فاتحه نت كده وتشوفي فيديو بنت بتتدبح وتتفاجئي انها بنتك ضناكي....
يلا كله بحسابه ...لهم لقاء مع ربهم وكلنا الي الله راجعون وحسبنا الله ونعم الوكيل ف كل ظالم ....يلا سلام انا بقا عشان اريحلي شويه بدل وقفه الاعصاب اللي انا كنت فيها دي......

_ماشي ي حبيبتي ربنا معاكي وربنا يرحمها ويغفرلها ويسكنها فسيح جناته ويصبر اهلها علي فراقها ويبرد نارهم....وربنا يجحمه مطرح ماراح البعيد ...

(فعلا ي جماعه والله انا قلبي وجعني اوي عليها ... لو شوفتوا منظرها وهي مدبو_حه وغرقانه ف دمها ... اصلا ابن خالتي كان ف نفس جامعتها وخرج بعد اما عربيه الإسعاف جات الحمد لله انه ماشافش منظر زي ده....الرجاء منكم تدعوا ل "نيره اشرف" بالرحمه ويبرد نار اهلها ويصبرهم علي فراقها.....وان لله وان اليه راجعون
وفعلا اي واحد زهقان بقي يروح يلعب بابجي ف المنصوره😏
اللهم لا تأخذنا اللا وانت راضي عننا واللهم احسن خاتمتنا...)

...............................................................................

" إصحي ي حيوان انت بسرعه..."

" ي امي بقي سيبيني انام  يلا الله يسترها معاكي...."

"الله يسترها معاكي اي  ي حيوان انت ماتقوم يلا تهزّ حيلك كده وتروح تشوف شغلك بدل مانت مش نافع ف حاجه كده غير النوم وبسسس"

"حجر الدمار"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن