c4

360 30 34
                                    

"Bu adam ne zaman odadan çıkacak?"

Chan sıkkınlıkla nefes verdi ve Minho'nun uzattığı kaşıktaki yemeği yedi. İsteksizce ağzındaki yemeği çiğnerken buradan nasıl çıkabileceğini düşünüyordu. Aklında bir plan vardı ama uygulayabileceğinden emin değildi. Aslında planı uygulamaktan değil, planın başarısız olmasından korkuyordu. Çünkü başarısız olursa büyük ihtimalle Minho onu sonsuza dek burada hapsederdi. Belki de öldürürdü. Kim bilir?

"Bebeğim, beni dinliyor musun? Sana eski anılarımızı anlatıyorum. Anlaşılan pek de ilgili değilsin."
Minho kaşlarını çatarak konuştuğunda, Chan hemen itiraz etti.
"Hayır, sadece burası biraz havasız. Boğulmuş hissediyorum."

Minho kafasını salladı ve gülümsedi. Chan bir şeyler deniyordu. Belki işe yarardı.
"O zaman kapıyı açalım. Yanında ben olduğum sürece kapının açık olmasında bir sakınca yok."

Minho ayağa kalkarken Chan'ı yanağından öptü ve kapıya adımladı. Chan hızlı hareketlerle kenarda duran yemek bıçağını aldı ve arkasına sakladı. Minho bıçağın yere sürtünme sesini duymasın diye yalandan öksürdü. Minho'ya baktığında kapının sıkışan koluyla uğraştığını gördü. Titreyen dudaklarının arasından rahat bir nefes verdi ve Minho'ya seslendi.

"Hey, Minho! Sorun değil, doydum zaten. Gidebilirsin."

Minho, Chan'a doğru adımlarken gülümsedi ve konuştu.
"Beni kovuyor musun yoksa?"

"Hayır, hayır. Hem sen erken yatıyorsun. Saat geç olmuştur. Uyusan iyi olur."

Minho, Chan'ın önüne geldi ve eğildi. Eliyle çenesini tutarken gülümsedi.
"Hmm, Channie. Beni düşünmen çok tatlı." Ayağa kalkarken konuşmaya devam etti. "O zaman ben gideyim. İyi geceler." Kapıdan çıkmadan önce konuştu. "Yaramazlık yapmaya çalışma Chan. Sonu kötü olur."

Minho'nun kapıdan çıkmasıyla, Chan derin bir nefes verdi. Minho'nun gerizekalı biri olmadığını biliyordu ve bir şeylerden şüphelendiğini anlamıştı. Ama yine de Chan'ın başka bir şansı yoktu.

Bu cehennemden bir şekilde kurtulmalıydı.

bu fici yazarken sıkışmış hissediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bu fici yazarken sıkışmış hissediyorum. nasıl anlatacağımı bilemedim ama öyle işte 😐

büyük ihtimalle kaldıracağım.
bunun yerine daha iyi bir fic gelir.

omg! he's gonna kill me • minchan ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin