Asknüma

510 49 61
                                    

🌿Bol bol yorum ve beğeni olursa sürprizlerim olur 🌿

Ellerinin sıcaklığı bedenimi okşarken dudakları boynumda kuş kadar küçük dokunuşlarla tüylerimi diken diken ediyordu.

Boynumdan aldığı derin nefesler ve göğüs ucuma gelen parmakları ile daha fazlasını isteyerek elimi ensesine getirip boynuma bastırdım.
Kıvrılan dudakları ile dişlerini geçirip emdiğinde büyük bir iniltiyle kasıklarına kendimi ittim.
Sertleşmiş aleti yutkunmama neden olurken engel olmak için çığlıklar atan beynime bedenim adeta karşı çıkıyordu.

Elleri arsızca vucumun her yerini okşuyor ne zaman göğsümden kalçama geldiğini bilmediğim parmakları ile sertçe avuçluyordu.
Ben de ellerimi aletine getirip sertçe avuçladım. İkimiz de büyükçe inlerken dudaklarıma gelip altta ki kırmızı etimi sertçe kavradı.
Karşılık verme diye sürekli sinyaller gönderen beynime çoktan siktiri çekmiş elleri ve dudakları ile bana yaşattığı zevkin etkisiyle becermesi için yalvaracak kıvama gelmiştim.

" Ahh! A-Adem durmalıyız !" Dedim zorlukla bedenim aksini söyleyip ellerim ile aletini ileri geri çeksem de.

" Eminmisin? " diye sordu şehvetle fısıldayarak.

" Ahh!" İnleyerek cevap verdiğimde konuşmaya devam etti.

" Oysa bedenin beni becer diye yalvarıyor. "

" L-Lutfen" dedim inlemeye devam ederek.

" Neden yoksa yukardakinden mi korkuyorsun?" Dediğinde elim durmuş zevkten kapanmış gözlerim açılmıştı.
Göğsünden sertçe itip bir kaç adım geriye giderek uzaklaşmama rağmen alay dolu bakışlarıyla üstüme gelmeye devam etti.

" Hadi ama beni sende istiyorsun inkâr etmenin bir faydası yok " dedi alayla

" H-Hayir !" Dedim zorlukla.
Eğik başıyla alt dudağının kenarını alayla ısırıp kıkırdadı.

" O zaman neden bu rüyadayım! " dedi başını hızla kaldırıp çatık kaşlarıyla.
Söylediği şeyle irkilip nefes nefese uyanıp tavanımla bakıştım

Çamaşırımda hissettiğim ıslaklık ve gördüğüm rüyanın dehşeti ile kalakalmıştım.

Kaç defa aldığımı bilmediğim gusül abdesti ve zorlukla kıldığım namazla hala rüyanın etkisindeydim.
Nasıl böyle iğrenç bir rüya gördüğümü bilmiyordum.
Kendimden iğrendiğimi hissederek af diler gibi bütün gün namaz kılıp dua etmiştim.
Dualarımda af diliyor ama kesinlikle dile getirmiyor düşünmeme izin vermiyordum.

Bu kesinlikle Adaşımın suçuydu !
Beni öyle iğrenç bir yere götürdüğü için kafam karışmış ve bütün gece şeytan beni rahat bırakmamıştı..
Evet kesinlikle o şeytana tapan insanların arasında kaldığım için böyle bir rüya görmüştüm.
Ben adaşımı hak yoluna çekmeye çalışırken nerdeyse o beni kendi tarafına çekiyordu. Anlamlandıramadığım neden bir kadını değil adaşımı görmüştüm?
Her şeyden önce bir erkekti günahım daha büyüktü. Hatırlamaya çalışsam da dokunuşlarını hala hissediyordum.
Kokusunu bile hissetmiştim.

Son dua mi da edip camiden çıktığımda onu yine aynı bankta gördüm.
Aklıma gece gördüğüm rüya geldiğinde alt tarafimda bir hareketlilik hissetmiş sertçe yutkunup başımı çevirmiştim.
Onunla şu an yüzleşmeye hazır değildim.
Hayır kesinlikle onu bir süre görmemem gerekiyordu.
Adımlarımı hızlandırıp ters yönde uzaklaşmaya çalışırken koşma sesiyle daha hızlandım ama önüme hızla geçip durdurdu.
Endişeli bakışları yüzümün her yerini turlarken dudaklarına değen bakışlarım ile sertçe yutkundum.
Siktir ben rüyamda o dudakları öpüyordum.
Gözlerimi sıkıca kapattım görmek istemiyordum. Gördükçe aklıma dolanların beni yine günaha sürüklediğini hissediyordum.

Tek kişilik CemaatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin