Edadan başlayalım
Nerdeyse her gün olduğu gibi gereksiz saf bir adamın yatağında uyandın. Duşa girip o hala uyurken gittim. Severim tek gecelik ilişkileri ama onlar benden kopamıyor. İlla ki bir barda karşılaşıyoruz ama bir erkekle sadece bir kere beraber olurum şanslarına küssünler.
Şimdi de arminanın yanına gidiyorum yeni iş var mı diye.Serkan'a bakalım
Yeniden bir kızın yatağından çıktım. Her gün başkasıyla sevişmek beni rahatlatıyor iyi geliyor. Duşumu yaptım ve ordan çıktım. Bir kere seviştiğim Kadınla bir dağ sevişmesini sevmem çünkü yeni bir macera olmuyor ama bazı kadınlar beni şaşırtınca yeniden sevişebiliyorum. Şimdi denize gidiyorum belki yeni bir operasyon veriri bana. Çok özledim adam vurmayı.AClub= edanın mayfalık yaptığı yer. Orman içinde karanlık bir yerde.
KeskinD= serkanın mafyalık yaptığı yer. O da ormanın içinde.Eda gelir ve büroya arminanın yanına gider.
E: armina!
A: eda... hoşgeldin gel
E: nelerin var
A: çok güzel bir operasyon. Bugün gece bir para transferi olacak çok para onu baltalıyıp alıcaz.
E: daha geçen baltaladım. Ne yapcen bu kadar parayı?
A: para her insan ister. Hem bunlarla yeni malzemeler silahlar alıcaz.
E: off tmm bu son olsun bir daha bana böyle iş verme. Aksiyon iş ver bana. Canım sıkılıyor böyle işlerde.
A: tmm hadi yaparsın en güvendiğim çalışansın. Sonrasına da bakarız.
E: tmm ya ver bilgileri bi bakayım ve bana 5 adam versen yeter.
A: emin misin
E: evet. Çok sürmez zaten.
Eda inceler.Serkan da o sıra gelmiştir denizin yanına.
D: gel Serkan önemli iş var.
S: nedir
D: akşam bir para transferi olacakmış. Bol para var. Almamız gerek
S: yaaa deniz kaç kere bana böyle daha şey vereceksin. Bebek miyim ben. Böyle kolay kolay işler veriyorsun. Bana aksiyon lazım aksiyon
D: tmm abi şunu da yap ondan sonra bakarız. Kaç adam istiyorsun ?
S: 5 olsa yeter. Kolay iş zaten.
D: tmm hadi hallet.Planlarını yaparlar ve akşam olmaya başlar.
Transferin olacağı yerdedir Eda ve Serkan ama ayrı yerlerde.
E: planladığımız gibi arkadaşlar. Adamları vuracaksınız sonra sen tıra binip söylediğim yere süreceksin. Biz seni kolıcaz. Planı unutmayın. Ve maskeleri de takın. Yüzümüz görünmeyecek.
Hepsi: tamamS: bana bakın iş belli plan belli. Her zaman yaptığımız şey. Adamları indirip sonra tırı alıp kaybolucaz. Anlamayan?
H: anladık.
S: maskeleri unutmayın.
H: tamamE: üç diyince. 1....2....
S: üç diyince 1.....
E: 3....
Eda ve adamları saldırmaya başlar. Serkan da saldıracaklar "durun" der.
S: vay bizden önce davrananlar var.
A1: napıcaz şimdi efendim,
S: bekleyelim onlar etrafı temizlesin bizde onlardan alıcaz malı.
A1: tmm efendim.Edalar temizlerler adamları ve birisi tıra binecekken Serkan adamını vurur
S: SALDIRIN
E: kollayın kendinizi.
Edanın adamları saklanır ve ateş başlar.
E: KURTULAMAZSINIZ BURDAN.
S: ASIL SİZİ CANLI KALMİCAKSINIZ HADİ BİZİ ZORLAMADAN OES EDİN
E: O RÜYANDA GÖRÜRSÜN SEN ONU
Ateş devam eder serkanın ve edanında sadece bir adamı kalır.
E: Pes et
S: asıl sen pes et
Edanın adamı vurulur
E: hay ben senin yapacağın işine. Yine bana kaldı.
S: pes et adamların kalmadı. Gelde kaderine kavuş.
E: kime bulaştığını bilmiyorsun.
Serkan adamına göz kaş yapar ve "git hallet" diye. Adamı gider ve Eda onu elleriyle öldürür.
S: lann? Öldürdün mü?
E: pardon adamına mı dedin(bu arada Eda Serkan birbiri görmüyor saklanarak ateş ettiler ve hala saklanıyorlar) sana şuan cevap vermez hatta hiç cevap vermez artık çünkü öbürkü dünyaya yolladım kendisini.
S: ikimiz kaldık. Çık da ortaya iki samimiyet kişi gibi halledelim bunu.
E: hmm öyle mi diyorsun.
S: üç diyince
E: 1.
S:2
S/E: 3
Silahları birbirine doğrultarak yakınlaşırlar
E: bana bak bu tır benim.
S: nerden seni oluyor maskeli. Göstersene yüzünü
E: sen göster
Serkan Güler
E: yürü git önce biz geldik. Sana bırakmam bu tırı.
S: sence ben bırakır mıyım.
E: madem şöyle. Dönüşücez. Kim kazanırsa o alır tırı.
S: böyle kaybetmek istiyorsan
Silahları atarlar ve Eda saldırıya başlar. İkisi çok profesyonelce dövüşür. 10 dk geçer yoruldular ama hala kaybeden yoktur.
E: pes et kazanamazsın
S: sana bırakmam bu tırı
E: tmm ya hadi senin olsun. Ben gidiyorum.
S: iyi git.
Eda silahını alır Serkan'da.
Eda uzaklaştıktan sonra bomba alır ve ateşle verir.
E: AL DA TIRINI BAŞINA ÇAL.
Serkan edayı götür ve bomba attığını görünce. Kaçar
Eda tırı patlatır ve ordan kaçar.
S: kimsin sen be.....Eda Serkan karşılaştı ama yüzlerini görmediler.
Şimdi ne olacak?Bölüm hakkında düşünceleriniz ?
🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık taraf🖤
RandomSerkan Eda iki ayri mafyacilara çalışıyorlar. Düşmanlıkla başlarlar ama sonra aska dönüşecek çok engel aşarak. (Şimdiden söylim hemen sevgili olmayacaklar! Çekişmeli geçecek ama güzel olacak) Eda: en iyi mafyalardan biri, ailesi yok, aşka inanmaz...