En son: S: eda. Benden imkansızı birşey istiyorsun
E: imkansız dedeğin şeyde bir tetiye bakar. Gerçi ben vurucam sen yardım ederdin içeriye girmeme.
S:eda yapamam
E: peki sen bilirsinSerkan gemi işini halleder. Ama edanın onu takip ettiğini fark etmemiştir.
S: deniz ben hallettim. Biraktım malları depoya alırsın burdan.
D: tmm.Serkan ordan gider. Sonra Eda gelir maskeyle. Ve yer yere benzin döker.
E: intikamın birinci aşaması oldu bile deniz güçlü. Burası yandığında napıcaksın acaba çok görmek isterdim yüzünü.
Eda ateş açar ve depo yanmaya başlar. Sonra ordan gider. Serkan eve gelir. Ve edaya seslenir
S: eda? Eda.... (Yukarı çıkmaya başlar Eda da o sora camdan girer.) edaaa?) kapıyı açacakken Serkan..
E: dur açma.
S: burda mıydın neden ses vermiyorsun.
E: tuvalet deydim. Şimdi de Duşa giricem çıplakım da.
S: hmm çıplaksın öyle mi.
E: Serkan kilitlemek zorumda bırakma beni.
S: tmm tmm. Gidiyorum. Yaranı sar ama su gelmesin oraya.
E: Serkan tmm.
Serkan gider eda da derin bi "och" çeker. Eda duş yapar ve yangın kokusu gitmştir.
Aşağa iner
S: yıkandın mı?
E: evet evet de neden kadın eşyası var yukarda.
S: şey
E: kim bilir kaç kız getiriyorsun da Buraya onlara almışsın.
S: yoo aslında(saçını kaşır)
E: boluna yorulma biliyorum senin tek gecelik ilişkileri sevdiğini hiç yalan söyleme.
S: evet seviyordum yalan yok ama sen karlıma çıktığında değişti.
E: hıhı yatıyorum ben.
S: beraber yatalım mı?
E: tabiki de hayır. (Ayağa kalkar) ha bide sesler duyarsan gelme yanıma.
S: neden
E: sesimi duyarsan gelme işte istemiyorum.
S: peki
Uyurlar. Saat sabah 4 geliyordu. Eda kabus görmeye başlar. Ve bağırmaya başlar. Ama uykuda dır. Serkan da bunu duyar kapısına gelir
S: eda iyi misin edaa ???(edanın dediğini hatırlar)
E: GİT İSTEMİYORUM SİZİ BEN GERÇEK AİLEMİ İSTİYORUM HAYIR YAŞIYORLAR
Serkan duymuştur bunları ve içeri girer. Yatağa oturur. Edayı sakinleştirmeye çalışır.
S: eda güzelim sakin ol. Kabus sadece sakin ol.
E: HAYIR GİDİN YOOSA KÖTÜ OLUR...... GİTMEYİN HAYIR ......ARMİNA.......HAYIR SENDE Mİ.....
S: eda uyan.....
Eda bir amda gözlerini açar ve serkanın boğazına bıçak dayar.
S: eda sakin.kabus gördün
E: ben Sana gitme demedim mi?
S: ama bağırıyordun.
E: Yinede gitme dedim.
S: tmm şu bıçağı çeker misin artık?
Eda bıçağı çeker.
S: Bıçakla mı yatıyorsun sen?
E: evet. Ve silahımla (örtüyü açar)
S: yuh eda
E: hayata her an herşey olabilir Serkan.
S: öyle mi diyorsun
E: öyle
S: ne gördün kabus da
E: sana ne
S: senden birşey öğrenmek istediğimde hemen sana ne diyorsun.
E: bunun tel bir medeni var.
S: ne
E: düşün
Serkan düşünür
S: deniz ? Deniz mi?
E: bildin. O ölecek sonra sana hayat hikayemin bir parçasını anlatırım
S: bak Eda ikimiz de kötü çocukluk yaşamışız belli bende harika yaşamadım. Neden anlatmıyorsun ki
E: çünkü kolay değil.
S: ben anlatırsam sende açılır mısın.
E: belki.
S: ozm anlatıyorum. Bak şöyle benim çok güzel bir ailem vardı. Herşey güzel gidiyordu evde ama bir gün annem ve babam kavga etti ben çok küçüktüm ama hayal mayal hatırlıyorum. Babam bunu nasıl yaparsın falan diyordu annem de özür dilerim bir daha olmaz gibi şeyler. Babam çok sinirlendi ve yolda giderken tırı görmedi. Kaza yaptık. Bana birşey olmadı annem ama bacaklarını kaybetti babamda hiç eskisi gibi olmadı. Güzel ailemiz paramparça olmuştu. Bir gün okuldan geliyorum, o zamanları 17 yaşındayım. İçeri girdiğimde annem ilaçlar içmiş be kendini öldürmüş.
E: üzücü
S: evet sonra babam eve geldi. Her yeri kanlı falan. Bana en son dediği şeyse " oğlum burası güvenliği değil benim için benim kaçmam gerek" bende "ben ne olucam" dedim. Elime bir kaç bin lira para tokuşturdu. Ve eşya alıp evden gitti. Annemi sormadı bile. Bende anlatmaya çalıştım umrunda olmadı. Kaçtı gitti. Bir daha da haber alamadım. Annemi götürdüler gömdüler. Cenazesinde sadece ben vardım başka hiç kimse yoktu. Bende babamın verdiği parayla kendime ufak bir ev aldım. Çalışmayacak başladım okulu tabi ekiyordum hep çalışmaktan. Bir gün ama yanıma deniz geldi. "Koçum napıyorsun sen burda? Kimsen yok mu?" Dedi. Bende "yok" " bana çalışmak ister misin?" Dedi sonra "neden ben" dedim ona. "Kimsesi yok olan çocuklara sahip çıkıyoruz dedi. Bende kabul ettim.çünkü daha fazla dayanamıyorum. Bana sonra okulu bitirdirdi. Sonra işte bu işlere başladık. Öyle tanıştık denizle. Deniz benim ailem oldu. Beni anlayan tek dost böyle bazen atışırız ama o olmasaydı ben yaşamazdım şimdi. Şimdi anladın mı benimle olan bağı.?!
E: üzücü bir hikaye gerçekten. Teşekkür ederim bana anlattığın için.
S:öyle işte. Senin hikayen nasıl?
E: benimkisi seninkinden biraz daha berbat. Daha doğrusu benim hayatım 8 yaşımdan sonra bitti.
S: nasıl?
.......Serkanın hayat hikayesi!
Eda neler yaşadı?
Demiz ne zaman ölecek? Ölcek mi?
🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık taraf🖤
RandomSerkan Eda iki ayri mafyacilara çalışıyorlar. Düşmanlıkla başlarlar ama sonra aska dönüşecek çok engel aşarak. (Şimdiden söylim hemen sevgili olmayacaklar! Çekişmeli geçecek ama güzel olacak) Eda: en iyi mafyalardan biri, ailesi yok, aşka inanmaz...