-34-

183 15 0
                                    

En son: L: şifre istiyor. Ben bilmiyordum.
S: sen buranın sorumlusu değil misin?
L: kameralara hep Eda hanım açıyor. Güvenlik için. Ben şifreyi bilmiyorum
S: ALLAH KAHRETSİN NASIL BAKICAZ ŞİMDİ. KAÇIRILDI BELLİ Kİ OFFF.
L: bizim sarp var o anlar böyle işlerden. Belki çözer
S: git çağır
L: peki
Sarp gelir
S: ne kadar sürecek bu daha?
Sa: eda hanım önlemini baya almış. Birazdan çözücüm  ama.
S: hadi
5 dk sonra
Sa: açıldı. Ha gi görüntüleri istersiniz?
S: demin bir kaç saat önce
Bakarlar
Adamın edayı arabaya koyarken görüntülerini görür.
S: kaçırılmış. Allah kahretsin........Adın ne senin?
L: Leyla
S: tayfun Leyla'yı al ve bu arabaya nerelerden geçmiş nereye gitmiş öğren. Edayı bulmalıyız.HADİİİİİİİ.
Aradan iki saat geçer
Eda o sıra neler yaşadı.
Eda gözlerini bir depoda (soğutma depoları)açtı. Bağlı değildi ama camsız bir odadaydı. Kapı da kilitli. Kendine iyice geldiğinde kapıyı vurmaya başlar.
E: KİMSİNİZ LAN SİZ NEDEN KAÇIRDINIZ BENİ BIRAKIN BENİİ HEYYYYYY BIRAK LAN BENİ KİMSİN,?
Kapının öbürkü taraflında Bülent ve Selin vardı.
B:(kısık sesle) senin için yapmayacağım yok Selin bak kaçırdım işte oldu istediğin.
Se: güzel güzel.
B: artık her dönebiliyorum sana sanırım
Se: dönersin ama işim daha bitmedi. O karnındaki çocuk doğmicak.
B: yaaa kızın bebeğini bırak yazık. Senin de bebeğin var.
Se: evet var ama Serkan'dan değil ama onun ki Serkan'dan, olamaz böyle birşey.
B: selin unut onu biz yolumuza bakalım
Se: hayır vazgeçmiyorum.
B: ne yapıcaksın?
Selin edanın olduğu odanın dondurucusunu açar ve dereceyi çok düşürür. Eda da birşey farkeder
E: (gülerek) sence burasını soğtımca bişey mi varmış olacaksın. Çıksana karşıma adam akıllı. Korkak!!!!
Selin ve Bülent ordan gitmeye başlar
Se: gidelim hadi
B: kızı öylece bırakıcam mı artık?
Se: evet düşürdüm dereceyi bir kaç saate donar
B: Selin olmaz ki öyle.
Se: BÜLENT SİNİRLENDİRME BENİ. Hadi gidelim canım karpuz çekti.
B: peki gidelim
Serkan'a bakalım
S: nerde kaldınız yaaa.
Serkan edanın bürosunda bekliyordur ve çerçeve ilgini çeker.çerçevede edanın ailesi ve o. Doğum gününde çekilmiş bir fotoğraf. Yanında bir çerçeve daha vardı ve onda da Serkan vardı.
S: aşkım benim. Beni de resmimi koymuş. (Ailesine bakar) çok tatlıymışsın sende..... bulucam seni edaa Kurtarıcam seni ve bebeğimizi  (devam resme bakar sonra tuyfun girer içeri)
T: bulduk patron
S:(çerçeveleri koyar) nerdemiş.
T: şehrin dışında bir soğutma deposunda.
S: soğuktan mı... yürü tayfun yürü zamanımız daralıyor olabilir.
Hemen arabaya binip giderler.
O sıra Eda bir köşeye kırvrılmış kendini ısıtmaya çalışıyordur. Ayaklarını kendine doğur getirip karnını da sıcak tutmaya çalışıyordur.
E: korkma anneciğim sen sana birşey olmasını asla izin vermem. Korkma ben burdayım nelerden kurtuldum ben. Kurtarıcam bizi burdan. Babamda çok tan bizi aramaya başlamıştır hem.
Eda etrafa bakınır ve kapıyı kırmaj için birşeyler arar. Ayakta zor duruyordu ve gözleri de kayıyordu ama dayanıyordu. Arıyordu ama birşey bulamadı.
Serkan o sıra yolu yarıladı ve gelmeye çalışıyordu.
S: bas tayfun şu gaza hadi.
T: patron başka arabalar var.
S: başlarım başka arabaya umrumda değil çarp istersen ama bas. Eda tehlikede olabilir ve bebeğim. Eğer birşey olursa hıncımı senden çıkartırım
Tayfun korkup gaza basar.
1 saat sonra
Eda çok üşüyordur. Ve zor nefes almaya başlamıştır. Ama karnını ovalıyıp sıcak tutmaya çalışıyordu.
E: k-korkma c-canım benim K-korkma baban eminim bizi k-kurtarmaya ge-gelecektir korkma.
Serkan gelmiştir ve aramaya başlar
S: tayfun ara hemen.
Tayfun aramaya gider
S: EDAAAA EDAAAAA NERDESİN EDAAAAAA
Eda sesleri duyar ama hareket edemiyordu. Ve kapıya vurmaya çalışıyor.
E:(sesi zor çıkıyor) sssserkannnn b-burdayız sssserkaaaann
Serkan sesleri duyar ve koşmaya başlar
S: edaaaa edaa güzelim geldim nerdesin ses ver
Eda devam tıklatır Serkan bir süre sonra kapısının önüne gelir
S: buradasın değil mi Eda ? Eda ses ver Eda güzelim
Ses kesilmişti Eda bayılmıştı artık. Serkan kapıyı kırmak için birşey arar bulunca kapıyı zorlar ve bir süre sonra açmayı başarır.
Eda kapıya yaşlandığı için kapı açıldığında devrilir ama Serkan hemen tutar ve dışarı çıkartır.
S: buz gibi olmuşsun
Eda hala karnını tutuyordur Serkan da bunu görüp elini edanın elinin üstüne koyar
S: ikinizde iyi olacaksınız.
Serkan çeketini edaya verir ve hastaneye götürür.
S: doktor iyi mi ikiside?
D; iyiler tam zamanında bulmuşsunuz Eda hanımı. Daha fazla dursaydı kalpli durabilirdi. Karnını okşayıp durmuş belli ki çünkü bebek dayanamayabilirdi iyi bakmış Eda hanım.
S: evet bakar
D: geçmiş olsun
Doktor gider Serkan'da edanın uyanmasını bekler.
Bir süre sonra Eda gözlerini açmaya başlar
E: bebeğim? Bebeğim Serkan bebeğimiz iyi mi?
S: sakin ol Eda ikinizde iyisiniz. Bebeğimizde çok sağlıklı.
E: ohhh.
S:(saçını sever) nasıl oldun sen iyi misin?
E: iyiyim kim yapmış bunu bana öğrendin mi?
S: daha öğrenemedim ama tayfun araştırıyor
E: tmm.
S: birşey ister misin?
E: evet
S: ne istiyorsun hemen getiririm
E: öpmeni istiyorum beni
Serkan Güler ve edayı yıllardır öpmemiş gibi öpüyordu.
Aradan iki gün geçer. Eda eve dönmüştür ve yatak odasında dinleniyordur. Serkan o sıra salonda tayfunla konuşuyordur telefonla.
S: buldun mu birşey?
T: evet deponun kamera kayıtlarını aldım.
S: görünüyor kim
T: gayet net bir şekilde görünüyor patron yolluyorum
S: tmm yolla birde edayı korumakla görevli olan tüm adamları akşama topla oralara işini doğru yapminca sonucun ne olacağını göstermeliyim.
T: tmm patron
Serkan gelen görümtülere bakar ve şok olur
S: Selin ve Bülent. Ben size bunu ödetmez miyim. Siz görün bakalım sevdiğim karımı ve çocuğumu karöırmak neymiş ve öldürmeye çalışmak.
......

Serkan neler yapıcak?
Eda ne olacak?
Selin ve Bülent'e ne olacak?
🖤🖤🖤

Karanlık taraf🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin