• • • • • •
+18, smut, dom!sub!-ilişkisi,
saplantı, mental problemler,
beyin yıkama, manipülasyon ve
daha çoğu rahatsız edici içerik içerir.
Rahatsız olacaklar okumasın.• • • • • •
"And if you were my little girl...
I'd do whatever I could do,
I'd run away and hide with you,
I know that you got daddy issues.""Take you like a drug"
"I taste you on my tongue"• • • • • •
Düşündüğünün aksine, bir araya geldiğinizde sana çok değer veren Light Yagami.
Fırsat buldukça seni izleyen Light Yagami.
İsteklerin için ona yalvardığında bunu seven ve bundan memnun olan Light Yagami.
Yüzündeki ukala gülümsemeyi silmeyi seven Light Yagami.
Kalçalarını ve göğüslerini her incelediğinde dilini kışkırtıcı bir şekilde dudaklarının üstünde gezdiren Light Yagami.
Ruh haline bağlı olarak seni sınırlayan ve kısıtlayan Light Yagami.
Tüm sinirini senden çıkaran Light Yagami.
Sen dizlerinin üzerinde onun sandalyesinin önüne çöktüğünde, sandalyede otururken sana aşağılayıcı ama bir o kadar da memnun bakışlar atan Light Yagami.
Ne kadar itaatkar olduğunu yüzündeki kocaman sırıtışla izleyen Light Yagami.
Seni cezalandırmak için günlerce bir kafeste tutan Light Yagami.
Başını şefkatle okşayan Light Yagami.
Seni korumak isteyen Light Yagami.
Sana değer veren Light Yagami.
Seni sürtüğü olarak tanımlayan Light Yagami.
Sensiz yaşayamayan Light Yagami.
Davranışları adeta seni delirtip, öldürmeye ant içmiş olan Light Yagami.
Peki...hangi Light Yagami gerçekti?
• • • • • •
"Bu şekilde benimle mücadele etmenin bu kelepçeleri gevşetmeyeceğini biliyorsun, değil mi?"
Hala işlerin nasıl bu raddeye geldiğini sorguluyordun. Light'ın içine ne kaçmıştı bilmiyordun ama bu oldukça hoşuna gidiyordu. Erkek arkadaşının böyle şeylerden hoşlandığını bilmiyordun ve bu tarz şeyler sana zaten tamamen yeni olduğundan oldukça çekingen davranıyordun. Ama...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐰𝐞𝐚𝐤𝐧𝐞𝐬𝐬 • 𝔩𝔦𝔤𝔥𝔱 𝔶𝔞𝔤𝔞𝔪𝔦
Fanfiction• yandere! light yagami x pleaser! okuyucu • Sen, bu dünyanın yeni tanrısı olmaya ant içmiş Light Yagami'nin tek zaafı olmuştun. •