• • • • • •• • • • • •
Bir kaç dakikadır seni izlediğinin farkına vardığında, elini sanki parmaklarıyla saçlarını tarayacakmış gibi gözlerinin önüne yerleştirdi.
Asıl maksadı yüzünü kapatmaktı, çünkü yüzünün aldığı ifadeden emin değildi şu an.
'Bana ne oluyor?'
Gözlerini tekrar senin gülümseyen yüzüne çevirdi sabırlı bir tavırla. Seni anlamaya çalışıyordu. Kendini anlamaya çalışıyordu.
Yanında duran arkadaşlarınla konuşuyordun ağırbaşlı bir tavırla. Gülümsüyordun, dikkatle onları dinliyordun ve arada kıkırdıyordun.
Sesli kahkahalar atmaktan kaçınıyordun, çünkü mütevaziydin. İlgiyi üstüne çekme derdinde değildin kesinlikle, ama buna rağmen herkes seni izliyordu. Çünkü sen büyüleyiciydin. Görünüşünle, tavırlarınla...her şeyinle.
Omuzlarından dökülen saçlarınla düşünceli bir tavırla oynamaya başladığında gözlerini senin üzerinden çekmeye cüret edemedi Light.
Evet, o gerçekten kendini anlayamıyordu artık.
Bir yandan düşünceleriyle boğuşurken, diğer yandan da seri bir şekilde matematik sorularını çözüyordu. Okumaya çalıştığı kitaba konsantre olamamıştı, bu yüzden soru çözerek kendini kandırmaya çalışıyordu.
Asıl çilesi ders başladığında başlıyor denebilirdi, çünkü konsantre olmakta çok zorlanıyordu.
Henüz bu tuhaf durumun notlarına yansımamış olmasını tamamen zekasına borçluydu. Onun yerinde bir başkası olsaydı muhtemelen çoktan notları düşmüş olurdu.
Light duygularını çok iyi kontrol ettiğini, hatta sadece duygularını değil etrafındaki her şeyi ve herkesi çok iyi kontrol ettiğini düşünmüştü hep.
Onu daha önce etkileyen hiçbir kız olmamıştı aslında, bu yüzden de kendini kontrol etmesine gerek olacak bir durumla da daha önce hiç karşılaşmamıştı.
Bu durum ona göre artık çığırından çıkıyordu. Yenilgiye uğradığını hissettiğinde soru çözmeyi bıraktı. Elindeki kalemi sıktı tutunacak bir nesne arar gibi.
Kabul ediyordu. Hislerine yenildiğini kabul ediyordu. Sana yenildiğini kabul ediyordu.
Sonunda Light, içinde uzun süredir verdiği savaşta yenilmişti.
Bunun farkına çok kısa bir sürede varacak kadar zekiydi aslında ve fark etmişti de çoktan. Sadece bu durumu kabullenmesi biraz zaman almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐰𝐞𝐚𝐤𝐧𝐞𝐬𝐬 • 𝔩𝔦𝔤𝔥𝔱 𝔶𝔞𝔤𝔞𝔪𝔦
Fanfiction• yandere! light yagami x pleaser! okuyucu • Sen, bu dünyanın yeni tanrısı olmaya ant içmiş Light Yagami'nin tek zaafı olmuştun. •