___••••___•••___•••___•••___•••___
"Ama söylemeliyim ki şartlarım var.""Nedir?"
"Bahçeden dışarıya asla adım atmayacaksın. Elma hariç her meyveyi yiyebilirsin ve bir de... Okuma yazma biliyor musun?"
Steve 'biliyorum' der gibi kafasını salladı.
"Her gece yatmadan önce bana kitap okuyacaksın."
"Sadece bu kadar mı?"
Çirkin canavar başını salladığında Steve gülümseyerek omuz silkti.
"Pekala. Bunları yapabilirim."
"Bir yıl boyunca da beni asla bırakmayacaksın. Söz mü?"
Steve bunun sebebi anlayamadı ama sorgulamadı da. Aç kalmayacaktı, soğukta durmuyacaktı, yarınını düşünmeyecekti. Güvende ve bollukta olacaktı.
"Söz." dedi hiç düşünmeden. "Sen git demeden gitmek yok."
___••••___•••___•••___•••___•••___
"Kitapların çok tozlu." Steve yüzünü canavara çevirdi. "Bunları temizleyebilirim."
"Kendini yorma."
"Sen de bana yardım edersen yorulmam."
Canavar en başta reddedecek gibi olsa da Steve toz yüzünden hapşurduğunda gülerek kollarını iki yana açtı.
"Zamanı da gelmişti."
"Toz bezi ve kovalar nerede?"
"Ben getiririm." Canavar onu durdurdu. "Sen üstüne daha rahat bir şeyler giyebilirsin."
"Neden dolabında yüzlerce erkek kıyafeti var?"
"Belki bir gün normal bedenime dönerim diye."
Canavar banyoya giderken Steve kıyafet dolabına gitti. Rahat iki parça kıyafet giydikten sonra kapı üç kez çalınmıştı.
"Gelebilirsin. Giyindim."
Açık olan kapı daha fazla açıldı ve canavar elindeki eşyalar ile içeriye girdi. Steve de kendisine bir tabure çekip üst raftaki kitapları indirmeye başladı.
"Bugün sana hangi kitabı okumamı istersin?"
"Kurbağa prens."
"Masal kitabı mı okumamı istiyorsun?"
"Masallar güzeldir." dedi canavar kısık sesle. "Her zaman iyiler kazanır."
Steve sessizce kabul etti. Çirkin canavar ona güzel ve güvenli bir hayat bahsetmişti. Karşılığında kitap okumayı seve seve yapardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beauty and the beast ꓃ steve+thor
FanfictionSteve ormanın derinliklerinde kayboldu. Açtı, susuzdu ve uykusuzdu. Güzel meyvelerin olduğu bahçeden yasak bir elma yedi ve kulenin canavarı yasak elmasını ondan geri istedi. ↪beauty and the beast uyarlaması fakat birebir değil.