2.Bölüm

10 3 3
                                    

~~
"İstersen ben gidebilirim." Dedi "Yok kalabilirsin." Dedim ve güldüm. Zil çaldı ve ayağa kalktım. Kapını önüne gelip açtım. Gelen Ozandı. "Ne işin var burda." Dedim. "Deren seni yakalarım demiştim ama ben." Dedi ve arkadan Efe geldi. "Efe?" Dedi Ozan. "Ne işin var burda." Dedi Efe. "Asıl senin ne işin var lan." Dedi ve içeri girip Efe'yi yere yatırıp boynunu sıktı. Hemen Ozan'ın saçından tutup yere yatırdım "Çık git evimden!" Dedim bağırarak
Ozan bana tokat attı ve saçımdan tuttu "Bana bak sen beni değil de Efe'yi mi seçtin?!" Dedi bağırarak. Efe Ozan'ı saçlarımdan alıp duvara yasladı "Siktir git şu evden!"  Dedi ve yüzüne vurup dışarı atıp kapıyı kapattı.

XX

"İyi misin?" Deyip koltuğa oturttu ve kapıya sertçe vuruldu. "Deren seni alcağım burdan!" Dedi ve kapıyı tekmeledi. "Git burdan." Dedim bağırarak. "Sen tam bi orospusun!" Dedi Ozan Efe ayağa kalkıp kapıyı açtı ve Ozan'ı öldüresiye dövmeye başladı. "Efe dur ölecek." Dedim ama dinlemiyordu. Durdu ve Ozan "Sen varya tam bir pisliksin." Dedi Efe ise daha da vurdu. "Yeter." Dedim çığlık atarak. Efe durdu ve beni içeri soktu. "Lütfen dışarı bensiz çıkma." Dedi ve sarıldı. Bana sarıldı bunu neden yaptığını anlamadım. Geri çekilip "Özür dilerim." Dedi ve mutfağa gidip kapıyı kapattı.

Sırıttım ve saçımı düzelttim. Ben sırıttım kendime gelip "Ne yapıyorum ben." Dedim ve mutfak kapısını tıkladım. Hemen açtı. "Dudağın kanıyor Efe." Dedim. Hemen elini dudağına götürdü. "Kanıyor." Dedi. Peçeteyi alıp dudağına bastırdım. "Geçer şimdi." Dedim "Sen doktor mu olmak istiyorsun?" Dedi. Güldüm "Evet nerden biliyorsun?" Dedim "Çok belli." Dedi "Nasıl?" Dedim "Evin köşesine 'Hedefim Doktor olmak.'yazarsan belli olur." Dedi ve güldü. "Ben onu unutmuşum." Dedim ve güldüm.

-

Koltuğa oturmuş boş boş yere bakıyorduk. "Kaç yaşındasın?" Dedi "23" dedim "Sen?" Dedim "25" dedi "Ne iş yapıyorsun?"Dedim "Mimar." Dedi ve gözlerim açıldı bir anda. "Çok güzel." Dedim hayranlıkla. "Bir gün gel iş yerime." Dedi ve güldü "Hemen geleceğim." Dedim ve güldüm. Zil çalmıştı gelenler Hazal ve arkadaşlarıydı. "Naber."'dedi ve içeri geçti. "Senin dudağa noldu?" Dedi Atakan "Ozan." Dedi. "Buraya mı geldi?" Dedi Hazal. "Evet." Dedim.

-

"Bu arada size bir haberim var." Dedi Hazal. "Biz bi davet aldık, 2 günlük bir davet." Dedi "Ne daveti?" Dedim "1 gece 2 gün otelde kalcağız ama bayağı eğlence olacak sabah,akşam." Dedi "Ne zaman?" Dedi Efe "Yarın gidilecek." Dedi Berkay. "Tamam ben geliyorum." Dedi Efe. "Deren sen de geleceksin demi." Dedi Hazal. "Olur gelirim." Dedim

-
"Biz kalkalım artık." Dedi Atakan. "Oturun."
Dedi Hazal. "Yok sabah erken çıkarız zaten." Dedi Efe ve hepsi ayaklandı. "Görüşürüz sabah." Dedi Atakan ve Serkay. "Görüşürüz."
Dedik ve vedalaştık.
"Hadi yatalım." Dedi Hazal "Tamam, gel benim odama." Dedim ve beraber benim odama geçtik.

(())

Sabah olmuştu. Biz geceden valizleri hazırlamıştık. Zil çaldı ve kapıya doğru gittim, açtım. "Günaydın." Dedi Efe. "Günaydın." Dedim ve içeri girmesini söyledim. "Günaydın Efe Atakanlar nerde?" Dedi Hazal. "Onlar şu markete uğradı." Dedi "Tamam." Dedi Hazal.
"Kahvaltıyı burda mı yapacağız." Dedim "Evet ." Dediler "O zaman ben gidip hazırlayayım." Dedim ve mutfağa girdim. Her şeyi masaya koydum ve "Hazır." Dedim ve zil çaldı. Kapıyı Efe açtı. "Selam." Dedi ve içeri geçtiler. Efe mutfağa gelip "Simit almışlar."
Dedi ve elime uzattı. "Masaya koyar mısın?"
Dedim oda masaya koydu. Herkes mutfağa
geldi ve masaya oturduk.

-
Yemeğimizi yedikten sonra arabalara binmek için çıktık. İki araba vardı. Biri Hazal'ın diğeri "Atakan'ın." Dı. "Ben Hazal'ın yanına binerim." Dedim. "Serkay ve Berkay buraya binsin." Dedi Atakan. "Olur." Dedi Hazal. "Bizim arabaya birisi daha binecek." Dedi Atakan. "Kim?" Dedi Hazal. "Bir erkek arkadaşım."'dedi. "Tamam hadi o zaman." Dedim. Bindik ve yola çıkmıştık. Ben Hazal'ın yanında oturuyordum , Efe ise arkada oturuyordu.

^^

Fazla ilerlemiştik. "Çok uykum geldi." Dedim "Geç arkaya." Dedi bende arkaya geçmeye başladım. " Bak ayağını çek basarım." Dedim "Bir şey olmaz." Dedi. Ayağım koltuğa sıkıştı ve Efe'nin üstüne düştüm. Efe ile vücutlarımız birleşmişti. Hemen üstünden kalktım "Çok özür dilerim." Dedim ve kenara geçtim. "Sorun değil." Dedi.
Aradan 10 dakika geçmişti cidden çok uykum gelmişti.

Efe'den
"Ben biraz kahve içeceğim gelcek misin?" Dedi Hazal. "Yok sen git." Dedim. Deren uymuştu bende telefonla uğraşırken Deren'in kafası omzuma düşdü. Bende ellemedim. Telefonu kapatıp bende gözlerimi kapadım. Deren hareket ediyordu. Biraz yana kaydım Deren kafasını dizime koydu ve cenin pozisyonu aldı.
Üşüdüğünü fark ettim ve üstüne arkada duran pikeyi alıp örttüm. Saçları kısa ve kahve rengiydi. Saçlarını ellemeye başladım ve geriye attım.

-
Benimde bayağı uykum gelmişti kafamı geriye atıp gözlerimi kapadım ama Deren izin vermedi. Bir anda uyandı. "Özür dilerim ben uyuya kalmışım." Dedi "Sorun değil yatabilirsin." Dedim. "Emin misin?" Dedi Deren. "Evet zaten küçücüksün bir zararın dokunmuyor." Dedim oda güldü ve yattı. "Şu an senden utandım." Dedi "Neden?" Dedim "Sen oturuyorsun ben ise yatıyorum." Dedim.
"Boşver yat." Dedi.

XX

Sabah olmuştu bizde gelmiştik zaten. Herkes arabadan indi ve odalarına girdi. Ben Hazal ve Deren ile kalacaktım. "Ben kaçtım Atakan ile işim var." Dedi Hazal. "Hazal hep işin oluyor birazda benle kal." Dedi Deren. Hazal Deren'i kenara çekip bir şeyler Dedi. "Söz akşam birlikteyiz." Dedi ve gitti.

Hazal'dan
Atakan beni aldı ve aşağı bara indirdi. "Bak burası tam bizlik." Dedi ve belime elini koydu. Birlikte masalara oturduk ve içki içmeye başladık. Birlikte vakit geçirdik. Atakan beni kendine çekti ve öpmeye başladı bende onu öpüyordum. Beni kucağına aldı ve öpmeye devam etti. Odaya çıkıp kapıyı kapattık. "Atakan." Dedim. "Efendim." Dedi bir yandan da elbisemi çıkarıyordu. "Çok abartmayalım." Dedim. "Tamam." Dedi ve elbisemi çıkartmaya devam etti bende ona yardım. Sonunda bu elbiseden kurtuldum.

Atakan beni yatağa nazikçe bıraktı ve yanıma gelip beni üstüne çıkardı. Kalçamı okşarken bende onu öpüyordum. "Hazal cidden sana dayanamıyorum." Dedi. Güldüm ve "Dayanman lazım." Dedim. Bir anda beni altına alıp sert bir şekilde öpmeye başladı. Dudaklarım kızarmıştı. Boynum da kızarmıştı. Atakan beni kaldırıp kucağına oturttu ve sütyenimi açtı. Göğüslerimi okşamaya başladı.
Bir anda kapı çaldı ve kendimize geldik ben hemen üstünü giyip kapıyı açtım.

Bunu az bıraktım ama 4. Bölümü fazla yazacağım💞

KelebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin